خاطراتی که محو شد ؛ شکیرا تتوی پیکه را پاک کرد

به نظر می‌رسد شکیرا به طور جدی تصمیم گرفته تا هر گونه ردی از شریک سابق خود را از بین ببرد و خاطرات او را محو کند.
کدخبر (167655) | 28 فروردین 1402 | ساعت 09:06
0 116
خاطراتی که محو شد ؛ شکیرا تتوی پیکه را پاک کرد
به نظر می‌رسد شکیرا به طور جدی تصمیم گرفته تا هر گونه ردی از شریک سابق خود را از بین ببرد و خاطرات او را محو کند.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا ستاره کلمبیایی دنیای موسیقی در کلینیکی در میامی، خالکوبی خود را که به رابطه‌اش با جرارد پیکه اشاره داشت، پاک کرد. او پس از یازده سال زندگی مشترک با مدافع سابق تیم بارسلونا، دست به چنین اقدامی زد. اگرچه هنوز مشخص نیست او از چه روشی برای پاک کردن تتو استفاده. کرده اما گفته می‌شود ممکن است شکیرا از طریق جراحی لیزر، درم ابریژن یا حتی عمل جراحی این کار را انجام شده باشد. به نظر می‌رسد شکیرا به طور جدی تصمیم گرفته تا هر گونه ردی از شریک سابق خود را از بین ببرد و خاطرات او را محو کند.

آغاز زندگی جدید شکیرا در آمریکا

گزارش ها حاکی از آن است که این تتوی شکیرا چندان قابل مشاهده نبود. فقط شکیرا و افراد نزدیک به او مانند فرزندان، والدین و پیکه معنای آن را می‌دانستند. به نظر می‌رسد اقدام شکیرا برای حذف این تتو، گامی نمادین برای پایان دادن به مرحله‌ای از زندگی او و شروع زندگی جدید در آمریکا باشد. در پست اخیری که شکیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، شکیرا احساسات خود را در مورد ترک بارسلونا که مدت زیادی خانه او بوده، بیان کرد. شکیرا پس از جدایی از پیکه تصمیم گرفت به همراه پسرانش میلان و ساشا به میامی نقل مکان کنند. شکیرا در این پست نوشته است:

من در بارسلونا ساکن شدم تا فرزندانم ثبات داشته باشند؛ همان چیزی که اکنون در گوشه‌ای دیگر از جهان در کنار خانواده، دوستان و دریا به دنبال آن هستیم. امروز فصل جدیدی را در جستجوی خوشبختی آنها آغاز می‌کنیم. از همه کسانی که در بارسلونا در همه پستی و بلندی‌ها کنارم بودند، تشکر می‌کنم؛ شهری که در آن آموختم که دوستی مطمئنا طولانی‌تر از عشق است.

شکیرا اجازه ملاقات با فرزندان را به جرارد پیکه نمی دهد؟اعتراف پیکه ؛ آهنگ شکیرا را گوش دادم

شکیرا این پست را با جملاتی بسیار تکان دهنده به پایان رساند. او گفت:

از همه کسانی که آنجا بودند تا به من روحیه دهند، اشک‌هایم را بپوشانند، الهام بخش من باشند و باعث رشد من شوند، تشکر می‌کنم. از طرفداران اسپانیایی‌ام که همیشه مرا با عشق و وفاداری خود حمایت کردند، سپاسگزارم.

شکیرا و جرارد پس از بیش از یک دهه زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. پیکه اخیراً عنوان کرده است که به آهنگ دیس شکیرا گوش داده است؛ آهنگی که به نظر می رسد او و دوست دختر جدیدش کلارا چیا را مسخره می‌کند. شکیرا آهنگ خود علیه پیکه را که به گفته او روشی تهاجمی برای بیرون راندن درد خود از جدایی بود، چندی پیش در کانال یوتیوبی BZRP منتشر کرد و توانست بسیاری از رکوردهای دنیای موسیقی را جابجا کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...