زندگی عجیب و تلخ تنها مردی که فلوید می ودر را شکست داد !

یک گزارش از نیویورک تایمز نشان می‌دهد که تنها مردی که توانست فلوید می ودر را شکست دهد، چه زندگی سختی داشته است.
کدخبر (167165) | 27 فروردین 1402 | ساعت 23:05
0 1089
زندگی عجیب و تلخ تنها مردی که فلوید می ودر را شکست داد !
یک گزارش از نیویورک تایمز نشان می‌دهد که تنها مردی که توانست فلوید می ودر را شکست دهد، چه زندگی سختی داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، فلوید می ودر با رکورد 50 برد و بدون شکست، از بوکس حرفه‌ای بازنشسته شد و دیگر از همان زمان به خوشگذرانی پرداخته و از طریق مسابقات مختلف نمایشی، پول زیادی به‌دست آورده است. می ودر در مجموع 16 قهرمان جهان را در رینگ بوکس شکست داد و در پنج کلاس وزنی مختلف عناوینی را به‌دست آورد. اما اگر می‌خواهید بدانید آخرین شکست او چه زمانی رقم خورده، ‌باید به سال ۱۹۹۶ و المپیک آتلانتا برگردید.

تنها شکست فلوید می ودر

می ودر در آن زمان تنها 19 سال داشت و در نیمه‌نهایی، به مصاف سرافیم تودوروف از بلغارستان رفت. او هشت سال از می‌ودر بزرگ‌تر بود و با تجربه‌اش توانست رقیب جوانش را با کارت امتیازی 10-9 دهد. با این شکست می ودر به مدال برنز المپیک دست پیدا کرد. تودوروف دارنده سه مدال طلای جهان با پیروزی مقابل فلوید می ودر به فینال راه یافت و پس از شکست مقابل سوملاک کامسینگ از تایلند، مدال نقره را به خانه برد. می ‌ودر به‌سرعت از این شکست عبور و رشد کرد و به ثروتمندترین و موفق‌ترین بوکسور تاریخ تبدیل شد. در واقع مبارزه فوق‌العاده‌اش با کانر مک گرگور منجر به میلیاردر شدن او شد. زندگی عجیب و تلخ تنها مردی که فلوید می ودر را شکست داد ! در مقابل تودوروف با رد پیشنهاد گروهی از مروجین بوکس در آمریکا، مسیر دیگری را پیمود و بعداً سعی کرد به‌عنوان نماینده ترکیه در مسابقات قهرمانی بوکس آماتور جهان در سال 1997 شرکت کند؛ چراکه احساس می‌کرد که کشورش از او حمایت درستی نمی‌کند. با این حال، تغییر تابعیت او اتفاق نیفتاد و فدراسیون بوکس بلغارستان اجازه چنین کاری را به او نداد. در نتیجه تودوروف در سال 2003 از بوکس بازنشسته شد.

وضعیت عجیب زندگی بوکسوری که می ودر را شکست داد

او پس از 12 سال دوری، در سال 2015 در سن 46 سالگی به رینگ بازگشت و با تصمیم متفق‌القول الکساندر چوکالیسکی را در یک مسابقه 4 راندی در دسته میان‌وزن شکست داد. با این حال در همان سال، نیویورک تایمز یک مقاله مفصل درباره او منتشر کرد و فاش کرد که او با حقوق بازنشستگی زندگی می‌کند که فقط 435 دلار در ماه به او می‌پردازد. این در حالی بود که گفته می‌شد او حتی یک تلویزیون معمولی هم در خانه خود ندارد. او که در طبقه اول یک واحد متوسط آپارتمانی در پازارجیک با همسر، پسر و عروسش زندگی می‌کند، شغل‌های متفاوتی مانند راننده، کار در فروشگاه مواد غذایی و کارخانه سوسیس و کالباس را تجربه کرده است. تودوروف درباره مبارزه با فلوید می ودر می‌گوید:
تجربه من بسیار بیشتر بود. من همه بوکسورهای روس، کوبایی، آمریکایی، آلمانی و قهرمانان المپیک را شکست داده بودم. من بسیار باهوش بودم. مبارزات من بسیار جذاب و تماشایی بود و رقبایم را درون رینگ مسخره می‌کردم. شما باید یک هنرمند در رینگ باشید. من یک هنرمند بودم. صادقانه بگویم، رقابت با فلوید می ودر درست مانند هر مبارزه دیگری بود. من مبارزان بسیار قوی‌تری را شکست داده بودم.
زندگی عجیب و تلخ تنها مردی که فلوید می ودر را شکست داد ! او در ادامه گفته:
پس از آن فکر می‌کردم اوضاع برایم بهتر شود اما احمق بودم؛ چراکه همه چیز بدتر شد و درهای جهنم به رویم باز شد. من در 16 سالگی در بخش الیت مبارزه می‌کردم. می‌خواستم در 14 سالگی حرفه‌ای شوم، اما این اتفاق نیفتاد. پنج سال بعد در 19 سالگی حرفه‌ای و در عرض یک سال، قهرمان شدم.
از فلوید می ودر بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...