مسیر سخت موفقیت دواین جانسون ؛ از کشتی گیری در WWE تا بازیگری در هالیوود !

دواین جانسون برای موفقیت‌های بیشتر خود، از کشتی گیری در WWE فاصله گرفته و در مسیر بازیگری قرار دارد.
کدخبر (167486) | 27 فروردین 1402 | ساعت 23:25
0 244
مسیر سخت موفقیت دواین جانسون ؛ از کشتی گیری در WWE تا بازیگری در هالیوود !
دواین جانسون برای موفقیت‌های بیشتر خود، از کشتی گیری در WWE فاصله گرفته و در مسیر بازیگری قرار دارد.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون، ملقب به راک، WWE را به هدف آرزو و رویاهای بزرگتر و به مقصد هالیوود ترک کرد. با این حال، در نگاه بقیه، تمام اهداف او در خارج از WWE به‌عنوان یک توهم در نظر گرفته می‌شد. در ابتدا از او خواسته شد تا بدن خود را کوچکتر کند و کمتر به باشگاه برود. او در ادامه اظهار کرد که می‌خواهد حتی به محبوبیت و موفقیت‌های ویل اسمیت برسد و این حرف او، خنده دیگران را به همراه داشت. اما راک با استانداردهای هالیوود مطابقت نداشت. او هالیوود را با استانداردهای خود مطابقت داد. در اینکه راک یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین چهره‌های WWE و هالیوود است، شکی وجود ندارد. دشواری‌هایی که او در هنگام ورود به هالیوود متحمل شد، درست مانند مشکلاتی بود که در هنگام ورودش به WWE گریبان‌گیر او بود. با این حال، او در برابر تمام این دشواری‌ها مقاومت کرد و بالاخره توانست به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.

مسیر سخت موفقیت دواین جانسون ؛ از کشتی گیری در WWE تا بازیگری در هالیوود !همه او را مسخره می‌کردند ...

بدون شک می‌توان گفت که ویل اسمیت یکی از موفق‌ترین بازیگران دو دهه گذشته بود. درست است که به دلیل سیلی‌ای که در اسکار به مجری این برنامه زد، محبوبیت و شهرتش کمی مخدوش شده، اما با این حال، او همچنان یک نام بسیار آشناست. زمانی که راک تصمیم گرفت تا در هالیوود حضور پیدا کند، آژانسی وجود داشت که مسئول معرفی کردن این ستاره WWE در هالیوود بود. بازیگر فیلم The Walking Tall در یکی از صحبت‌های خود اظهار کرده که مردم او را دلیل حرفش در مورد رسیدن به موفقیت‌های ویل اسمیت مسخره می‌کنند. او در این رابطه گفت:
ویل اسمیت یکی از دوستان من بود. من و آژانس مربوطه با یکدیگر در این رابطه صحبت کردیم و آژانس از من پرسید که من دقیقاً می‌خواهم به چه چیزی برسم. من هم گفتم که می‌خواهم دنیا را فتح کنم، من می‌خواهم به موفقیت‌های ویل اسمیت برسم اما می‌خواهم او را نیز رد کنم و بهتر باشم. آن‌ها با نگاهی عجیب به من خیره شدند و گفتند، باشد، مشکلی نیست.
در حالی که این موضوع برای بسیاری از افراد حتی قابل تصور نبود، جانسون در طول زمان خودش را اثبات کرد. امروز، دواین جانسون یکی از پردرآمدترین بازیگران دنیاست. ارزش دارایی‌های جانسون حدود 800 میلیون دلار است و این عدد حتی بیشتر از ارزش دارایی‌های ویل اسمیت است. ارزش دارایی‌های ویل اسمیت حدود 350 میلیون دلار تخمین زده شده است. با این حال، وقتی در مورد بازیگری صحبت می‌کنیم، ویل اسمیت تقریباً همه‌کاره است.

مسیر سخت موفقیت دواین جانسون ؛ از کشتی گیری در WWE تا بازیگری در هالیوود !واکنش دواین جانسون به سیلی ویل اسمیت چه بود؟

از دواین جانسون و کوین هارت در مصاحبه‌ای با Good Morning Britain پرسیده شده که نظر آن‌ها در رابطه با سیلی ویل اسمیت چیست. هارت اظهار کرد که او نیز مانند بقیه نیز بسیار شوکه شده بود و همچنین اظهار کرد که نباید خاطرات گذشته را مرور کنیم و هیچ دلیلی وجود ندارد که دوباره این موضوع را یادآوری کنیم. او گفت:
من فکر نمی‌کنم که واکنش خاصی در این رابطه وجود داشته باشد. من هم مانند بقیه بسیار تعجب کردم و هم‌اکنون بسیار خوشحالم که این موضوع را پشت سر گذاشتیم و من ترجیح می دهم که دیگر این موضوع را یادآوری نکنم همگی آن را به فراموشی بسپریم.
او در ادامه گفت:
زمانی که این اتفاق افتاد، من در هاوایی بودم و تلفنم پشت سر هم زنگ می‌خورد. من اصلاً نمی‌توانستم این موضوع را باور کنم و اولین کسی که با آن تماس گرفتم، کوین بود و به او گفتم که باید در این رابطه با یکدیگر صحبت کنیم.
دواین جانسون نیز با هارت هم عقیده است و اظهار کرد که زمانی که از این موضوع با خبر شد، در هاوایی بود. هر دو اسطوره از صحبت کردن در این رابطه خودداری کردند. برخلاف انتقادات بسیاری که به این حرکت ویل اسمیت وارد شده، جانسون و هارت هیچ واکنش منفی‌ای نسبت به این موضوع نشان ندادند. مسیر سخت موفقیت دواین جانسون ؛ از کشتی گیری در WWE تا بازیگری در هالیوود !از دواین جانسون بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...