یک سوپراستار چطور زندگی می کند؟ با روتین روزانه پریانکا چوپرا آشنا شوید !

روتین روزانه پریانکا چوپرا بازیگر هندی دنیای هالیوود از برنامه های متنوعی تشکیل شده و این بازیگر هندی توجه ویژه‌ای به تمرین و ورزش دارد.
کدخبر (166349) | 28 فروردین 1402 | ساعت 23:31
0 249
یک سوپراستار چطور زندگی می کند؟ با روتین روزانه پریانکا چوپرا آشنا شوید !
روتین روزانه پریانکا چوپرا بازیگر هندی دنیای هالیوود از برنامه های متنوعی تشکیل شده و این بازیگر هندی توجه ویژه‌ای به تمرین و ورزش دارد.

به گزارش سرخ نیوز، پریانکا چوپرا که روی دومین فیلم هالیوودی خود کار می‌کرد، فیلم‌برداری Isn’t It Romantic را به پایان رساند. چوپرا هم‌اکنون پس از پایان فیلم‌برداری این فیلم درحال آماده شدن برای سومین فصل سریال جنایی Quantico است. پریانکا چوپرا برای فصل سوم این سریال سخت تمرین می‌کند و خودش را آماده می‌کند. این بازیگر، تصویری از خودش را به همراه بری برنکر و آستین کگلی دو مربی خودش منتشر کرد. او در کپشن این پست نوشت:

از تمرین نکردن تا تمرین کردن با دو غول بزرگ! از شما دوستان عزیزم تشکر می‌کنم! دلم برایتان تنگ می‌شود!
پریانکا چوپرا اخیراً چهارمین تک آهنگ خود به نام «جوان و آزاد» را با همکاری با تهیه‌کننده استرالیایی و دی جی ویل اسپارکس منتشر کرد. پریانکا چوپرا همچنین در فیلمی به نام A Kid Like Jake در کنار جیم پارسونز و کلر دینز بازی می‌کند.

یک سوپراستار چطور زندگی می کند؟ با روتین روزانه پریانکا چوپرا آشنا شوید !روتین روزانه پریانکا چوپرا

در یک روز معمولی پریانکا چوپرا معمولاً بین 8 تا 9 صبح از خواب بیدار می‌شود و نوشیدن یک فنجان بزرگ اسپرسو، اولین کاری است که انجام می‌دهد؛ چراکه این کار، طبق گفته‌های خودش، مغز او را به‌خوبی به کار می‌اندازد. اگر او در نیویورک باشد، دستیار او غذای او را که شامل تخم مرغ و سبزیجات است، برای او آماده می‌کند. چوپرا پس از صرف صبحانه به‌همراه مربی‌اش تمرین می‌کند. تمرینات او معمولاً براساس نقشی است که او قرار است در فیلم جدیدش بازی کند، اما آن‌ها به‌طور معمول روی وزن بدن تمرکز می‌کنند و تمرینات هوازی زیادی انجام می‌دهند. او در صحبت با The Cut گفت:
من هیچ وقت فرصت این را پیدا نمی‌کردم که بتوانم به‌طور مداوم تمرین کنم اما قرنطینه به من کمک کرد که بتوانم این کار را انجام دهم و 5 روز در هفته تمرین کنم.
یک سوپراستار چطور زندگی می کند؟ با روتین روزانه پریانکا چوپرا آشنا شوید ! یکی دیگر از کارهایی که پریانکا چوپرا در صبح آن روز انجام می‌دهد، این است که اخبار دنیا را دنبال می‌کند. باتوجه به این که فیلم‌ها و کارهای او عمدتاً در آمریکا و هند منتشر می‌شوند، به همین دلیل، بخش بزرگی از پیام و اعلان‌های او مربوط به همین موضوع است. با این حال، او به دنبال کردن اخبار دنیا علاقه دارد. او در این رابطه گفت:
من باید قبل از شروع کارهایم بدانم که در دنیا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. من نیویورک تایمز، نیویورک پست و The Times of India و همچنین وب سایت BBC اخبار دنیا را دنبال می‌کنم.
این فوق ستاره هندی پس از انجام کارهایش در صبح، به‌سراغ انجام کارهای اصلی خود می‌رود. به‌طور مثال، او ممکن است که به محل فیلم‌برداری برود یا ممکن است که با تیم خود در خانه‌اش قرارهای کاری داشته باشد.

رژیم غذایی پریانکا چوپرا ؛ پرهیز از غذاهای چرب

چوپرا در سال 2008 در مصاحبه با ETimes گفت:
من از رژیم غذایی خاصی پیروی نمی‌کنم اما یکی از چیزهایی که از آن دوری می‌کنم، غذاهای چرب است. رژیم غذایی روزانه من شامل غذاهای معمولی مثل چاپاتی، سبزیجات، انواع سوپ‌ها و سالادها، برنج و میوه‌های زیاد است. من همچنین از آبمیوه و آب به مقدار زیاد استفاده می‌کنم. به عبارت دیگر، همه باید به اندازه کافی آب مصرف کنند؛ حداقل ده لیوان در روز. من معمولاً حتی بیشتر از این مقدار آب مصرف می‌کنم و این بسیار روی پوست من تأثیرگذار است.
یک سوپراستار چطور زندگی می کند؟ با روتین روزانه پریانکا چوپرا آشنا شوید !او سال‌ها بعد به اله گفت که او از هیچ رژیم غذایی خاصی پیروی نمی‌کند. اگر او احساس کند که نیاز دارد وزن اضافه کند، سالاد، پروتئین و سوپ بیشتری مصرف می‌کند. دقیقاً برعکس این موضوع نیز صادق است؛ به این معنا که اگر او احساس کند که بدن او به اندازه کافی حالت و فیزیک خوبی دارد، خوردن فست‌فود مانند چیزبرگر و پیتزا را بیشتر می‌کند! چوپرا معمولاً ساعت 6:30 الی 7 شام خود را صرف می‌کند و برای این وعده از مرغ ویتنامی به‌همراه نودل‌های زوچینی، غذای لبنانی، یونانی و تایلندی استفاده می‌کند. او بعد از صرف این وعده، کارهای خود را دنبال می‌کند و بالاخره تا ساعت 9 شب، کارهای خود را به اتمام می‌رساند. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...