در آستانه مبارزه هنری سجودو و آلجامین استرلینگ ؛ تریپل سی آماده است

کدخبر (167827) | 29 فروردین 1402 | ساعت 19:32
0 157
در آستانه مبارزه هنری سجودو و آلجامین استرلینگ ؛ تریپل سی آماده است
پس از پیروزی کلوین گاستلوم در UFC 287 هنری سجودو ویدئوی خوشحالی‌اش در کنار گاستلوم را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، هنری سجودو در حال حاضر مشغول آماده‌سازی خود برای انجام مبارزه‌ای حساس در ماه آینده است. این مبارزه جذاب بین او و آلجامین استرلینگ و بر سر کسب کمربند قهرمانی دسته خروس وزن به انجام خواهد رسید. سجودو که در ماه می سال 2020 از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرده بود حالا بار دیگر و پس از یک وقفه سه ساله به روی رینگ هشت ضلعی باز خواهد گشت.

خوشحالی هنری سجودو از پیروزی کلوین گاستلوم

هنری سجودو اگرچه در میانه تمرینات خود برای شرکت در این مبارزه قرار دارد اما اخیرا در کنار دوست صمیمی خود یعنی کلوین گاستلوم به جشن گرفتن پیروزی او در دسته میان وزن پرداخته است. بردی که برای گاستلوم به‌شدت حیاتی بود. کلوین گاستلوم در UFC 287 به‌مصاف کریس کورتیس رفته بود و سرانجام توانست با اجماع داوران به پیروزی دست یابد. این دومین پیروزی گاستلوم در هفت مبارزه اخیرش بود. در آستانه مبارزه هنری سجودو و آلجامین استرلینگ ؛ تریپل سی آماده است در ویدئویی که هنری سجودو اخیرا در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است، این قهرمان سابق المپیک با فیزیک تفکیک‌شده فوق‌العاده خود دیده می‌شود که در حال حرف زدن با مربیان و جشن گرفتن با کلوین گاستلوم است.

مربی هنری سجودو: او تبدیل به بزرگترین مبارز تاریخ UFC خواهد شد

اریک آلباراسین، مربی سجودو درباره شرایط آمادگی تریپل سی گفته است:

شرایط او بهتر از این نمی‌تواند باشد. در روز ششم می، او تبدیل به بزرگترین مبارز تاریخ UFC در دسته خروس وزن خواهد شد.

خود سجودو نیز به اظهارنظر درباره شرایطش پرداخته بود و گفته بود که با یک نگاه به بدنش هرچه باید بدانید را خواهید دانست:

شما نتایج تمرینات من را می‌بینید. من در شیپ بدنی ایده‌آلی قرار دارم،  احساس بسیار خوبی و تمرینات مشت‌زنی خوبی را نیز پشت سر می‌گذارم. همه‌چیز در کنار هم در بهترین حالت خود قرار دارد.

در آستانه مبارزه هنری سجودو و آلجامین استرلینگ ؛ تریپل سی آماده است

رقابت دو قهرمان برای جاودانگی در بزرگترین مبارزه‌ی تاریخ!

ینس پولور، قهرمان سابق در دسته سبک وزن UFC اخیرا به اظهار نظر درباره مبارزه آتی آلجامین استرلینگ و هنری سجودو پرداخته بود. پولور با اشاره به ذهنیت دو مبارز برای جدال پیش رو گفته بود که هردوی آن‌ها برای جاودانه کردن نام خود پا به روی رینگ خواهند گذاشت:

در نگاه من آلجامین استرلینگ (صاحب فعلی کمربند) به‌عنوان قهرمان پا به این مبارزه نخواهد گذاشت. بلکه او قرار است با قهرمان واقعی مبارزه کند. او از همین حالا در موقعیتی خاص قرار گرفته است. او می‌تواند تلاش کند تا به خود بگوید که قهرمان اوست. اما در پس ذهنش می‌داند که قهرمان واقعی روبروی او قرار دارد. اگر او را شکست دهد... یقینا بدل به بزرگترین مبارز تاریخ در دسته ١٣٥ پوندی خواهد شد.

در آستانه مبارزه هنری سجودو و آلجامین استرلینگ ؛ تریپل سی آماده است این مبارز بازنشسته ۴٨ ساله در ادامه به ستایش از هنری سجودو پرداخته است: «مهمترین چیز در خصوص هنری سبک اوست. او یک ورزشکار فوق‌العاده است و واقعا هم همینطور است. مبارزه‌ای بسیار جذاب در پیش خواهد بود.» بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...