رژیم غذایی آرنولد در 75 سالگی؛ از یک مرغ کامل تا سوپ‌های گیاهی

تغییرات اساسی در رژیم غذایی آرنولد شوارتزنگر سبب شده تا او در 75 سالگی نیز در سلامت کامل باشد.
کدخبر (167890) | 29 فروردین 1402 | ساعت 11:08
0 136
رژیم غذایی آرنولد در 75 سالگی؛ از یک مرغ کامل تا سوپ‌های گیاهی
تغییرات اساسی در رژیم غذایی آرنولد شوارتزنگر سبب شده تا او در 75 سالگی نیز در سلامت کامل باشد.

به گزارش سرخ نیوز، رعایت کردن یک رژیم غذایی درست یکی از موثرترین راه ها برای بهبود سلامت است و تاثیر این موضوع با افزایش سن بیشتر مشخص می‌شود. بسیاری از افراد با افزایش سن، مقدار زیادی از گوشت را از رژیم غذایی خود حذف می‌کنند و آرنولد شوارتزنگر نیز از این قاعده مستثنی نیست. رژیم غذایی آرنولد تغییرات اساسی داشته و این اسطوره بدنسازی که در دوران حرفه ای خود از گوشت بسیاری در رژیم غذایی خود استفاده می‌کرد با گذشت زمان و افزایش سن، او حجم زیادی از گوشت را رژیم غذایی خود حذف کرده است. او در رابطه با این موضوع در آخرین نسخه مجله خود صحبت کرده است. نسخه جدیدی از مجله آرنولد شوارتزنگر اخیرا منتشر شده و او در این نسخه به سوال یکی از طرفداران را در رابطه با رژیم غذایی خودش پاسخ داده است. این اسطوره بدنسازی در دوران حرفه ای از مقدار زیادی مرغ و ماهی در رژیم غذایی خود استفاده می‌کرد اما او هم اکنون مصرف گوشت و مرغ و به طور کلی مواد غذایی غیر از سبزیجات و گیاهان را تا 80 درصد کاهش داده است. به نظر می‌رسد که رژیم غذایی آرنولد در حال حاضر، بیشتر بر مبنای سبزیجات و گیاهان است. رژیم غذایی آرنولد در 75 سالگی؛ از یک مرغ کامل تا سوپ های گیاهی

نقش غذاهای گیاهی در رژیم غذایی آرنولد

آرنولد شوارتزنگر در Pump Club مجله خود نوشت:
نه اینکه بگویم کاملا گیاهخوار شده ام اما مصرف گوشت را تا حدود 80 درصد کاهش داده ام. برای تامین پروتئین از تخم مرغ، ماهی سالمون و مرغ استفاده می‌کنم.
با توجه به صحبت های او مشخص است که او برای تامین پروتئین بدنش از مقداری گوشت استفاده می‌کند. با این حال واضح است که رژیم غذایی آرنولد تقریبا بر مبنای سبزیجات و گیاهان است. او در ادامه نوشت:
من بیشتر از برگرهای گیاهی همراه با عدس و لوبیا استفاده می‌کنم. اگر به دستور پخت سوپ های من نگاه کنید متوجه می‌شوید که در آن ها از نخود استفاده می‌کنم. من همچنین از نوعی پودر پروتئینی گیاهی استفاده می‌کنم که از پروتئین نخود درست می‌شود.
رژیم غذایی آرنولد در 75 سالگی؛ از یک مرغ کامل تا سوپ های گیاهیبه نظر می‌رسد که رژیم غذایی آرنولد در حال حاضر از غذاهای گیاهی تشکیل شده و این چهره نامدار دنیای بدنسازی به سلامت خود اهمیت می‌دهد. اما شوارتزنگر اظهار کرد که بیشتر از هر چیز دیگری، روتین او بسیار مهم است. روزهایی وجود دارند که به طور مثال برای تنوع از غذاهای سنگین و گوشت استفاده می‌کند. با این حال قهرمان هفت دوره مستر المپیا همواره نظم و تعادل را رعایت می‌کند و کالری های اضافه را می‌سوزاند تا مشکلی برای سلامتی او به وجود نیاید.

تغییرات گسترده در رژیم غذایی آرنولد

شوارتزنگر در مجله اش اظهار کرد:
رمز موفقیت در رژیم غذایی من این است که همواره به روتین غذایی پایبند باشید و همیشه آن را رعایت کنید که البته بسیار خسته کننده است. این موضوع باعث می‌شود که اگر من حتی به طور مثال بخواهم یک روز بیش از حد گوشت مصرف کنم تا کمی برای خودم تنوع ایجاد کنم و این رژیم را رعایت نکنم، باز هم مشکلی پیش نخواهد آمد.
او باور دارد که رمز اصلی این است که به این روتین پایبند باشید و برای مدتی طولانی آن را اجرا کنید. همانطور که خودش گفت این موضوع باعث می‌شود که اگر حتی یک روز بخواهد تنوع ایجاد کند و از رژیم خارج شود، باز هم مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد. رژیم غذایی آرنولد در 75 سالگی؛ از یک مرغ کامل تا سوپ های گیاهی در گذشته، رژیم غذایی آرنولد بسیار سنگین بود؛ به طور مثال او برای صبحانه از سه عدد تخم مرغ و برای ناهار از یک عدد سینه مرغ پخته شده به همراه سایر غذاها استفاده می‌کرد. او حتی در گذشته گاهی اوقات یک مرغ کامل را مصرف می‌کرد. بدنسازی که در گذشته تا 2750 کالری به طور روزانه مصرف می‌کرد تا به بهترین ورژن خود تبدیل شود، هم اکنون بیشتر از غذاهای گیاهی استفاده می‌کند. تعجبی نیست که او حتی در 75 سالگی نیز بسیار پر انرژی و سر حال باشد! بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...