ویکتوریا بکهام در باشگاه بدنسازی / حیرت هواداران از انعطاف بدنی همسر 49 ساله دیوید بکهام

دیوید بکهام که از ویکتوریا بکهام درحال ورزش کردن عکس گرفته است، انعطاف بدنی او طرفداران را به وجد آورده است.
کدخبر (168274) | 29 فروردین 1402 | ساعت 22:53
0 134
ویکتوریا بکهام در باشگاه بدنسازی / حیرت هواداران از انعطاف بدنی همسر 49 ساله دیوید بکهام
دیوید بکهام که از ویکتوریا بکهام درحال ورزش کردن عکس گرفته است، انعطاف بدنی او طرفداران را به وجد آورده است.

به گزارش سرخ نیوز، این تنها کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس نیست که در خانواده بکهام، هنوز به‌صورت جدی ورزش را دنبال و تناسب اندامش را حفظ می‌کند، زیرا همسر او، ویکتوریا بکهام نیز نشان داده که با جدیت تمام پیگیر تمرینات بدنسازی است. ویکتوریا بکهام که روز گذشته تولد ۴۹ سالگی خود را جشن گرفت، با نشان دادن انعطاف‌پذیری بالای خود، توجهات بسیاری را جلب نمود و این درحالی که بود که دیوید نیمه‌برهنه، از همسرش در حال ورزش کردن عکس‌برداری می‌کرد. ویکتوریا بکهام رژیم غذایی خود را نیز با دنبال‌کنندگانش به اشتراک می‌گذارد و حالا با انتشار تصاویری که در آن لباس ورزشی پوشیده، عضلات شکمش را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد.

ویکتوریا بکام در باشگاه بدنسازی / حیرت هواداران از انعطاف بدنی همسر 49 ساله دیوید بکامویکتوریا بکهام و تبریک‌های تولد

دو روز پیش ویکتوریا بکهام تولد ۴۹ سالگی‌اش را جشن گرفت و وارد پنجاهمین سال زندگی خود شد. دیوید بکهام عکسی در کنار همسرش به همراه خالکوبی‌ای که به یاد ویکتوریا بر روی بدنش دارد منتشر کرد و نوشت:
تولدت مبارک شگفت‌انگیزترین همسر و مادر دنیا که هرروز برای ما الهام‌بخشی. ما دوستت داریم و تو شایسته داشتن بهترین روز هستی. تولدت مبارک.
رومئو، فرزند ۲۰ ساله دیوید و ویکتوریا بکهام که این روزها به‌صورت قرضی در باشگاه برنتفورد انگلیس توپ می‌زند نیز با انتشار عکسی از مشترک از والدینش، تولد مادرش را تبریک گفت و نوشت:
تولدت مبارک بهترین مامان دنیا. خیلی دوستت دارم.
ویکتوریا بکام در باشگاه بدنسازی / حیرت هواداران از انعطاف بدنی همسر 49 ساله دیوید بکاماوایل این ماه، ویکتوریا بکهام در عکسی خانوادگی، در کنار عروس خود نیکولا پلتز ظاهر شد که در آن، دست خود را به دور او حلقه کرده بود و به نظر می‌رسید کدورت‌های بین آن‌ها از بین رفته است. بروکلین بکهام مدتی بعد عکسی به همراه همسر، والدین و خواهر کوچک‌ترش به مناسبت برگزاری مهمانی خانوادگی در جشن عید پاک منتشر کرد؛ مهمانی شامی که ازسوی رسانه‌ها، اجلاس صلح لقب گرفت؛ چراکه با هدف پایان دادن به دشمنی بین ویکتوریا و نیکولا، پس از شایعات تنش در خانواده پس از عروسی مجلل بروکلین و نیکولا در سال گذشته برگزار شد. عکس جدید منتشر شده از خانواده بکهام اما حواشی جدیدی ایجاد کرد، چراکه به گفته متخصصان زبان بدن، ویکتوریا بکهام در آن نشان می‌دهد که هنوز از دست عروسش دل خوشی ندارد و روابط هنوز گرم نشده است. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...