بوکسوری که از دندان فلوید می ودر ، گردنبند ساخت!

مارکوس مایدانا ادعا می کند که در یکی از مبارزات خود با فلوید می ودر مشتی به صورت او زده که باعث کنده شدن دندان فلوید شده است، اتفاقی که خود فلوید می ودر آن را رد کرده است.
کدخبر (167926) | 30 فروردین 1402 | ساعت 08:56
0 343
بوکسوری که از دندان فلوید می ودر ، گردنبند ساخت!
مارکوس مایدانا ادعا می کند که در یکی از مبارزات خود با فلوید می ودر مشتی به صورت او زده که باعث کنده شدن دندان فلوید شده است، اتفاقی که خود فلوید می ودر آن را رد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، بوکسوری که دو بار با فلوید می ودر مبارزه کرده است، ادعا می‌کند که گردنبندی دارد که از دندان می ودر افسانه‌ای ساخته شده است. مارکوس مایدانا بوکسوری است که در سال 2014 دو بار مقابل فلوید می ودر قرار گرفت و در هر دو مبارزه هم شکست خورد. با این حال این مبارز آرژانتینی لحظات مهمی را بخصوص در مبارزه دوم که بر سر کمربند قهرمانی ولترویت جهان در لاس وگاس برگزار شد، بر جای گذاشت. قهرمان سابق جهان تنها سه راند پس از شروع مسابقه هوک راست ویرانگر خود را به صورت فلوید می ودر کوبید و باعث شد فک می ودر به شدت ضربه ببیند. در فیلم صحنه آهسته این لحظه اینگونه به نظر می‌رسد که در اثر شدت مشت مایدانا، دندان می ودر از دهانش خارج و به بیرون پرتاب می‌شود. حالا سال ها بعد از آن مبارزه که البته با برتری فلوید می ودر خاتمه یافت، مایدانا ادعا می‌کند که هنوز همان دندان را به عنوان یادگاری در اختیار دارد. او اکنون این دندان را به یک آویز بسته است و آن را در اینستاگرام برای دنبال کنندگان خود به نمایش گذاشته است. او با تگ کردن فلوید می‌ودر نوشته است:

موس پرز چقدر به من می‌دهد؟
(موس پرز: شخصیتی فولکوریک در فرهنگ اسپانیولی که از آن در مسائل مرتبط با افتادن دندان شیری کودکان استفاده می‌شود.) این در حالی است که می ودر همیشه وقوع چنین اتفاقی و از دست دادن دندانش در مبارزه‌ای را تکذیب کرده است. او در صحبت های بعد از مبارزه گفت:
بعد از زنگ راند سوم، او با آن مشت به صورت من زد. ضربه واقعا خوبی بود. توجه من را به خود جلب کرد. این چیزی نبود که قبلاً هرگز احساس نکرده باشم اما واقعاً یک ضربه مهلک بود. مشت خوبی بود که توجه من را به خود جلب کرد اما باعث نشد دندانم بشکند. اصلاً اینطور نیست! او مبارز قدرتمندی و بوکسور خوبی است، اما نه تا جایی که بتواند دندان‌هایم را بشکند.

بوکسوری که از دندان فلوید می ودر، گردنبند ساخت!

مبارزه فلوید می ودر و مارکوس مایدانا

مبارزه اول آنها کمی بحث برانگیز بود و مایدانا پس از تصمیم اکثریت شانس انجام مبارزه دوم را هم بدست آورد. اما در دومین مبارزه پیروزی راحتی برای می ودر بدست آمد. مایدانا پس از پنجمین و آخرین باخت دوران حرفه‌ای خود در برابر می ودر در چهلمین مبارزه خود، دیگر پا به رینگ نگذاشت و در سال 2016 اعلام بازنشستگی از این ورزش کرد. او در توضیح تصمیم خود نوشت:
پس از مدت‌ها بیرون بودن از رینگ و فکر کردن زیاد پس از آخرین مبارزه‌ام، تصمیم گرفتم برای همیشه دستکش‌ها را آویزان کنم. احتمالاً خیلی‌ها از این تصمیم من تعجب نمی‌کنند. در چند ماه گذشته نکاتی در این مورد گفته بودم. اما در حال حاضر آن را رسمی اعلام می‌کنم.
بوکسوری که از دندان فلوید می ودر، گردنبند ساخت! بیش تر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...