نواک جوکوویچ در قامت بدل اسنوپ داگ/ پوشش متفاوت ستاره تنیس

کدخبر (168259) | 29 فروردین 1402 | ساعت 22:35
0 156
نواک جوکوویچ در قامت بدل اسنوپ داگ/ پوشش متفاوت ستاره تنیس
نواک جوکوویچ در یک مهمانی با لباس اسنوپ داگ حضور پیدا کرد و یکی از آهنگ‌های امینم هم اجرا و تمام نگاه‌ها را به خود معطوف کرد.

به گزارش سرخ نیوز، نواک جوکوویچ، نفر اول رنکینگ تنیس جهان، با حضور در مهمانی بازیکنان تنیس مسترز مونت کارلو، توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. صربیناتور که با لباسی نزدیک به تیپ معمول اسنوپ داگ برروی صحنه ظاهر شد، ضمن تقلید از رفتار و حرکات او، یکی از آهنگ‌های امینم هم اجرا و تمام نگاه‌ها را به خود معطوف کرد. نواک جوکوویچ با پوشیدن لباس اسنوپ داگ، رقبای خود را تحت تاثیر قرار داد این حضور چشم‌گیر و جالب نواک جوکوویچ، تحسین بسیاری به همراه داشت که یکی از تحسین‌کنندگان، کسی نبود جز شریک زندگی ایوان گاخوف. جوکوویچ روز سه‌شنبه در مونت به‌مصاف گاخوف رفت او را با نتیجه 7-6(5) 6-2 شکست داد. شماره 198 جهان هم قبل و هم بعد از مسابقه تحسین خود را از تنیسور صرب به اشتراک گذاشته بود و او را «بهترین» خطاب کرده بود و حالا نوبت دوست‌دختر او بود که ضمن انتشار عکس‌هایی حضور از صربیناتور در مهمانی بازیکن‌ها در اینستاگرام، با لقب GOAT از او یاد کند.

وقتی نواک جوکوویچ رپر شد!

جوکوویچ برای تقلید از اسنوپ داگ، از زنجیر، عینک آفتابی، باندانا و کلاه‌گیس بلند استفاده کرد و با آهنگ معروف The Next Episode اسنوپ داگ و دکتر دره می‌رقصید. قهرمان ۲۲ دوره گرند اسلم همچنین در بخشی دیگر، امینم هم از تقلیدهای خود بی‌نصیب نگذاشت و با اجرای آهنگ معروف و برنده‌ی اسکار Lose yourself نشان داد که در زمینه در آوردن ادای او نیز تبحر دارد! نواک جوکوویچ با پوشیدن لباس اسنوپ داگ، رقبای خود را تحت تاثیر قرار داد نواک جوکوویچ که بارها نشان داده به خوانندگی علاقه دارد، پس از این مهمانی که در آن سطح بالایی از شور و شوق را از خود به نمایش گذاشت، باید به کار اصلی خود باز گردد. او در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات اوپن بانیالوکا باید به مصاف لوکا ون آشه برود. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...