واکنش رونی کلمن به قهرمان احتمالی مستر المپیا 2023 ؛ درک لانسفورد از پس هادی چوپان برمی آید !

رونی کلمن چهره اسطوره‌ای دنیای بدنسای پیش‌بینی کرده است که درک لانسفورد در مستر المپیا 2023 هادی چوپان را شکست خواهد داد.
کدخبر (168237) | 30 فروردین 1402 | ساعت 08:38
0 1664
واکنش رونی کلمن به قهرمان احتمالی مستر المپیا 2023 ؛ درک لانسفورد از پس هادی چوپان برمی آید !
رونی کلمن چهره اسطوره‌ای دنیای بدنسای پیش‌بینی کرده است که درک لانسفورد در مستر المپیا 2023 هادی چوپان را شکست خواهد داد.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن از جمله اسطوره‌های بدنسازی است که همچنان این ورزش را در دوران بازنشستگی خود دنبال می‌کند. او در گفتگوی ویدیویی با کانال یوتیوبی Ask Me Anything، پیش‌بینی کرد که درک لانسفورد در مستر المپیا 2023 که قرار است از 2 تا 5 نوامبر (11 تا 14 آبان) در اورلاندو برگزار شود، هادی چوپان را شکست خواهد داد. رونی کلمن پیش از بازنشستگی بر بخش آزاد بدنسازی مردان تسلط کامل داشت و توانست عنوان هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا را کسب کند. او با استفاده از ذره ذره حجم و اندازه عضلاتش توانست با کنار زدن برخی از بهترین بدنسازان دوران خود مانند جی کاتلر و فلکس ویلر و کوین لورون تا مدت زیادی قهرمان بلامنازع این بخش باقی بماند.

واکنش رونی کلمن به قهرمان احتمالی مستر المپیا 2023 ؛ درک لانسفورد از پس هادی چوپان برمی آید !رقابت سنگین مستر المپیا 2023 در راه است ؛ هادی چوپان مقابل درک لانسفورد و سامسون داودا

در سال گذشته بخش آزاد مردان بعد از دو رقابت مستر المپیا و آرنولد کلاسیک، دچار تحولات بزرگی شد. در مستر المپیا 2022 نبرد نزدیک درک لانسفورد به‌عنوان ستاره دسته 212 پوند با هادی چوپان، در نهایت با برتری گرگ پارسی به پایان رسید. با این حال، برخی از پیشکسوتان این ورزش مانند شان رای و فلکس ویلر از قهرمانی هادی چوپان انتقاد کردند و معتقد بودند که عضلات پشت درک لانسفورد برجسته‌تر از رقیبش بود. حالا با قهرمانی سامسون داودا در آرنولد کلاسیک 2023، شرایط بخش آزاد مردان پیچیده‌تر شده است. او در حالی به قهرمانی رسید که در مستر المپیا در رده ششم ایستاده بود. عملکرد داودا باعث شد تا باب سیچریلو به‌عنوان مجری این رویدادها، این بدنساز نیجریه‌ای و درک لانسفورد را به‌عنوان تهدیدهای مساوی برای عنوان قهرمانی چوپان نام ببرد. در هر حال، رونی کلمن معتقد است درک لانسفورد می‌تواند هادی چوپان را شکست می دهد و قهرمان مستر المپیا 2023 شود.
بله، من فکر می کنم درک لانسفورد در مستر المپیا 2023 قهرمان خواهد شد. حالا باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

رونی کلمن و ستایش از کریس بامستد

همچنین رونی کلمن در مصاحبه با این کانال یوتیوبی به عملکرد و پکیج کریس بامستد به‌عنوان قهرمان چهار دوره فیزیک کلاسیک مستر المپیا اشاره کرد. کلمن با وجود رقابت در بخش‌های مختلف اعتراف می‌کند که اندام کریس بامستد یکی از بهترین فیزیک‌های بدنی است که او تا به حال دیده است.
خب، من فکر می‌کنم کریس بامستد یکی از بهترین بدنسازان کلاسیک تمام دوران است. مطمئناً او در بخش فیزیک کلاسیک یکی از بهترین‌ هیکل‌ها را در میان تمام بدنسازان تاریخ دارد.
طی چند ماه گذشته، طرفداران و حتی خود کریس بامستد، ایده انتقال به بخش آزاد مردان را در ذهن خود پرورانده‌اند. او با حضور در پادکست The Truth به همراه هنی رامبد، عنوان کرد که ممکن است در بخش آزاد مردان رقابتی در سال 2024 شرکت کند و اضافه کرد که اگر برگزارکنندگان آرنولد کلاسیک، این رویداد را به چند هفته پس از مستر المپیا منتقل کنند، احتمال دارد در بخش آزاد این مسابقه شرکت کند. با توجه به محبوبیت فزاینده کریس بامستد که بیش از 16.9 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، پیشکسوتانی مانند کوین لورون معتقدند که هیکل بامستد عصر جدیدی از زیبایی‌شناسی در بخش آزاد بدنسازی را آغاز کرده است. کوین لورون بر این باور است که کریس بامستد با هموار کردن مسیر برای ورزشکاران خوش‌اندام دیگری مانند داودا و اندرو جکد، تأثیر قابل توجهی بر دسته فیزیک کلاسیک بدنسازی داشته است. درک لانسفورد با پشتکار زیادی تمرینات خود را در تعطیلات خارج فصل دنبال می‌کند تا در رقابت پیتسبورگ 2023 به عنوان مهمان فیگورگیری داشته باشد. رونی کلمن مطمئن است که قهرمان سابق المپیا دسته 212 پوند مستر المپیا، ابزار لازم برای شکست هادی چوپان و سایر مدعیان را در مستر المپیا آینده خواهد داشت. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...