استفاده زیباترین فوتبالیست جهان از مصدومیت / آنا مارکوویچ به تور اروپا رفت

آنا مارکوویچ که با مصدومیت سختی روبه‌رو شده، ترجیح می‌دهد دوران نقاهت را به سفر بگذراند.
کدخبر (168744) | 30 فروردین 1402 | ساعت 22:46
0 465
استفاده زیباترین فوتبالیست جهان از مصدومیت / آنا مارکوویچ به تور اروپا رفت
آنا مارکوویچ که با مصدومیت سختی روبه‌رو شده، ترجیح می‌دهد دوران نقاهت را به سفر بگذراند.

به گزارش سرخ نیوز، آنا مارکوویچ، مهاجم کروات باشگاه گراس‌هاپرز سوئیس که به زیباترین فوتبالیست جهان مشهور شده، ماه گذشته در دیداری مقابل باشگاه سابق خود، اف‌سی زوریخ، دچار مصدومیتی جدی شد که او را برای مدت نامعلومی از فوتبال دور نگه خواهد داشت. آنا مارکوویچ پس از این مصدومیت جدی، با انتشار پستی احساسی برای ۲.۴ میلیون فالوئر خود در اینستاگرام، گفت که مجبور است برای مدتی از فوتبال خداحافظی کند.

آنا مارکوویچ پس از عمل جراحی، دوره نقاهت خود را آغاز نمود اما این توفیق اجباری موجب آغاز ماجراجویی جدیدی برای او شده، چرا که این مهاجم ۲۳ ساله تصمیم گرفته تا سفری به دور قاره اروپا را آغاز کند.

استفاده زیباترین فوتبالیست جهان از مصدومیت / آنا مارکوویچ به تور اروپا رفت

سفر مارکوویچ از دریاچه کومو در ایتالیا آغاز شد و در حالی که از عصا برای تردد استفاده می‌کرد، برای خرید فروشگاه‌ها رفت و از ساندویچ و پیتزاهای مشهور ایتالیایی نیز بی‌نصیب نماند. آنا مارکوویچ سپس به هامبورگ رفت و بعد از آن تصمیم گرفت دوباره به کشور ایتالیا بازگردد، اما این بار مقصد او شهر میلان بود.

آنا مارکوویچ جزئیات سفرهای خود را با دنبال‌کنندگانش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد و حتی گاهی از آن‌ها برای انتخاب مقصد بعدی خود، مشورت می‌گیرد.

آنا مارکوویچ کیست؟

آنا ماریا مارکوویچ، مهاجم ملی پوش اهل کرواسی باشگاه گراس‌هاپرز سوئیس است. مارکوویچ در شهر اسپلیت کرواسی به دنیا آمد اما در ۱۲ سالگی به همراه خانواده خود، به کشور سوئیس و شهر زوریخ مهاجرت کرد. این فوتبالیست ۲۳ ساله، دوران حرفه‌ای خود را از باشگاه اف‌سی زوریخ آغاز و در سال ۲۰۲۱ برای اولین بار به تیم ملی فوتبال کرواسی دعوت شد.

آنا مارکوویچ علاوه بر عملکرد خود در زمین بازی در سطح باشگاهی و بین‌المللی، به لطف حضور خود در شبکه‌های اجتماعی و داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده به شهرتی قابل قبول دست یافته است.

او در مصاحبه‌ای در مورد لقب زیباترین فوتبالیست جهان که به او اطلاق شده، اظهار داشت:

من مقالاتی را دوست دارم که من را در آن زیباترین فوتبالیست ـ‌یا یکی از زیباترین هاـ خطاب می‌کنند، زیرا شنیدن این که زیبا هستم، خوشحالم می کند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...