دنیای عاشقانه دواین جانسون و دخترانش؛ از آرایشگری جاسمین تا کشتی آوا رین

دواین جانسون ملقب به راک ارتباط خیلی خوبی با دخترانش دارد و علی رغم داشتن ماهیچه های فولادین و هیبت غول آسا، در مقابل فرزندانش انعطاف خاصی نشان می دهد.
کدخبر (169010) | 31 فروردین 1402 | ساعت 18:30
0 371
دنیای عاشقانه دواین جانسون و دخترانش؛ از آرایشگری جاسمین تا کشتی آوا رین
دواین جانسون ملقب به راک ارتباط خیلی خوبی با دخترانش دارد و علی رغم داشتن ماهیچه های فولادین و هیبت غول آسا، در مقابل فرزندانش انعطاف خاصی نشان می دهد.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون اگرچه در دنیای کشتی کج و سینمای هالیوود بخاطر هیکل عضلانی و تنومندش به عنوان یک هیولای رعب آور شناخته می‌شود، اما در زندگی شخصی خود به خاطر طبیعت دوست داشتنی پدرانه‌اش شهرت دارد. این کشتی‌گیر حرفه‌ای سابق با وجود مشغله کاری خود، اغلب تعاملات سالم پدر و دختری خود را در رسانه‌های اجتماعی به نمایش می‌گذارد. اخیراً او به 2 دختر کوچکش اجازه داده تا هنر خود را روی سر کچلش نشان دهند و اینگونه آنها را خوشحال کرده است. عکس‌های دلگرم‌کننده دختران بازیگوش دواین جانسون همیشه واکنش جالب هواداران این چهره محبوب را به دنبال داشته و باعث شده آنها نگاهی عمیق به ارزش‌های واقعی زندگی خانوادگی او داشته باشند. دنیای عاشقانه دواین جانسون و دخترانش ؛ از آرایشگری جاسمین تا کشتی آوا رین

ماجراهای شیرین راک و دخترانش؛ وقتی غول کشتی کج آرایش شد

دواین جانسون یا همان راک دنیای کشتی کج، همواره خودش را با دخترانش سرگرم می‌کند و حالا به 2 دختر کوچکش، جاسمین و تیانا اجازه داده تا خلاقیت خود را روی سر پدرشان نشان دهند؛ تصاویری که او در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته نشان دهنده از خودگذشتگی و انعطاف این غول دنیای سینما است. در این ویدئو این بازیگر 50 ساله با افتخار مهارت‌های گریم کوچولوهایش را در حالی که رژ لب روی سر و صورتش می زدند، به نمایش گذاشت. بازیگر فیلم بلک آدام در این ویدئو به دخترانش می‌گوید:
کاری کنید خوب به نظر بیایم.
دختر 7 ساله او جاسمین در حالی که از پشت سرش بالا رفته و رژ لب صورتی روشن را روی سرش می‌کشید، پاسخ می‌دهد:
منظورت چیه خوشگله؟ تو یک دختر هستی
در همین حین تیانا، کوچک‌ترین دختر دواین جانسون، مشغول کار بر روی ناخن‌هایش بود. علی‌رغم تلاش‌های طنز آمیز دواین جانسون برای توقف جلسه تغییر چهره، دخترانش غیرقابل توقف بودند. این بازیگر سعی کرد با گفتن اینکه:
به آرایش بیشتری نیاز ندارم، فکر می‌کنم خوبم
جلسه را با دخترانش به پایان برساند اما آنها به زدن رژ لب و رنگ کردن ناخن‌هایش ادامه دادند. دنیای عاشقانه دواین جانسون و دخترانش ؛ از آرایشگری جاسمین تا کشتی آوا رین جانسون پس از این فعالیت یک جلسه مهم خود را لغو و یک ساعت صرف پاک کردن رژ لب از سر و صورت خود کرد. او در کپشن پست خود به اهمیت گذراندن وقت با دخترانش و تمجید از این لحظات پرداخته است. او نوشت:
زمانی می‌رسد که این چیزها برایت مهم نخواهند بود، پس مرا ثبت‌نام کن، بابا وارد شده است.
دنیای عاشقانه دواین جانسون و دخترانش ؛ از آرایشگری جاسمین تا کشتی آوا رین پست اخیر اینستاگرامی راک از دخترانش انبوهی از نظرات خنده‌دار از جمله نظرات بهترین دوستانش، نینا دوبرو و جیسون موموآ را به همراه داشت. دوبرو نوشت که جانسون به یک مخلوط کن با یک ایموجی خنده نیاز دارد، در حالی که موموآ عشق خود را به این ویدیو ابراز کرد و به جانسون توصیه کرد که این لحظات را گرامی بدارد زیرا دخترانش در چشم به هم زدنی بزرگ خواهند شد.

دختر دواین جانسون در مسیر پدر؛ آوا رین وارد WWE می شود

این فوق ستاره کشتی، پدری دوست داشتنی برای 3 دختر است. او دو دختر به نام‌های جاسمین و تیانا از همسرش لورن هاشیان و یک دختر بزرگ به نام سیمون جانسون از همسر سابقش دنی گارسیا که تهیه‌کننده سینما و تلویزیون است، دارد. سیمون جانسون ملقب به آوا رین در سال 2022 به عنوان یک ورزشکار نسل چهارم WWE تاریخ ساز شد و راه پدر پدربزرگش پیتر مایویا و پدربزرگ خود که هر دو در تالار مشاهیر WWE هستند را دنبال کرد. دنیای عاشقانه دواین جانسون و دخترانش ؛ از آرایشگری جاسمین تا کشتی آوا رین راک پس از امضای قرارداد دخترش با WWE، با انتشار پستی به او ادای احترام و او را تشویق کرد تا نام خانوادگی خود را با افتخار به همراه داشته باشد و مسیر خود را در دنیای کشتی بسازد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...