شبی که راندا روزی از سی ام پانک شکست عشقی خورد!

کدخبر (168619) | 30 فروردین 1402 | ساعت 22:51
0 482
شبی که راندا روزی از سی ام پانک شکست عشقی خورد!
راندا روزی قبل از تبدیل شدن به یک کشتی‌گیر مطرح، به یکی از کشتی‌گیران WWE علاقه داشت.

به گزارش سرخ نیوز، در قسمت ششم RAW در سال ۲۰۱۴، راندا روزی در میان تماشاگران حضور داست. این مربوط به همان زمان بود که از او در UFC به عنوان بدترین زن روی کره زمین یاد می‌شد. این نمایش با تم «Old School» برگزار شد و به این معنی بود که راندا روزی می‌توانست افرادی مانند رندی اورتون، جان سینا و چهره‌های معروف دیگری را از نزدیک تماشا کند. علاوه بر این رومن رینز هم در این مراسم وارد رینگ شد و رقیبش سی ام‌ پانک بود. در آن زمان نام سی ام‌ پانک همه جا به چشم می‌خورد و مورد توجه رسانه‌ها قرار داشت.

وقتی ابراز علاقه راندا روزی بدون نتیجه ماند!

در عین حال راندا روزی هم به طور غیر مستقیم به وی توجه می‌کرد و به او لقب «جذاب» داده بود. با این حال در ان رقابت سی ام پانک شکست خورد. راندا روزی پس از این مراسم در توییتر به شکست سی ام پانک واکنش نشان داد و عنوان کرد

لعنتی..درست همان موقع که به تو گفته بودم جذاب، شکست خوردی... شاید باید جلوی خودم را بگیرم.

راندا روزی در توییت خود سی ام‌ پانک را تگ کرد و عبارتی رمزی را خطاب به او نوشت. شبی که راندا روزی از سی ام پانک شکست عشقی خورد! حالا راندا خودش یکی از ستاره‌های WWE است و ممکن است در طی این سال‌ها نظرش تغییر کرده باسد اما در آن زمان به وضوح سی ام پانک را به جان سینا ترجیح می‌داد. در این میان روزی به علت مصدومیت، مدتی از مبارزات دور ماند. در رسلمنیا ۳۹ او به همراه شینا بیزلر در میان مدعی اصلی عنوان قهرمانی تگ تیم زنان جای داشت. حتی گزارش‌هایی مبنی بر اینکه آنها حتی ممکن است در مگا ایونت به قهرمانی برسند، وجود داشت اما با این حال، برنامه‌ها به دلیل مصدومیت راندا روزی تغییر کرد. ماه گذشته روزی عنوان کرد که در یک رویداد زنده در ماه فوریه، او با برخورد به تشک آسیب دیده و آرنج دستش  شکسته است. این باعث شد که او در مسابقه نمایشی زنان اخطار بگیرد. علاوه بر این روزی پس از مصدومیت برای اولین بار در رسلمنیا ۳۹ در WWE حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...