رجزخوانی جهش یافته/ نیک واکر : هادی چوپان نمی تواند مرا شکست دهد !

نیک واکر می‌گوید در مستر المپیای بعدی، هادی چوپان نمی‌تواند قهرمان بماند و رقیب اصلی او، درک لانسفورد است.
کدخبر (168341) | 31 فروردین 1402 | ساعت 08:22
5 611
رجزخوانی جهش یافته/ نیک واکر : هادی چوپان نمی تواند مرا شکست دهد !
نیک واکر می‌گوید در مستر المپیای بعدی، هادی چوپان نمی‌تواند قهرمان بماند و رقیب اصلی او، درک لانسفورد است.

به گزارش سرخ نیوز، نیک واکر اهداف جاه‌طلبانه‌ای برای فصل جاری دارد. واکر در پادکست اخیر «Mutant and the Mouth» در رابطه با پاهای خود و نقاط قوت و ضعف آن‌ها صحبت کرد و همچنین رقابتی حساس بین خودش و درک لانسفورد را در مستر المپیا 2023 پیش‌بینی کرد. او در این رابطه گفت:

هدف من در این مستر المپیا این است که بتوانم خودم را مثل آرنولد کلاسیک برای آن آماده کنم. اگر بتوانم این کار را بکنم، احتمالاً قهرمان مستر المپیا 2023 خواهم شد.
هادی چوپان موفق شد تا در سال 2022 در چهارمین حضور متوالی‌اش در مستر المپیا، مدال طلا را از آن خودش کند. او در این رقابت‌ها، بیگ رامی قهرمان دو دوره مستر المپیا و درک لانسفورد و نیک واکر را شکست داد و به بزرگترین دستاورد این حرفه رسید. بیگ رامی در این رقابت‌ها پنجم شد و درک لانسفورد و نیک واکر به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند. رجزخوانی جهش یافته/ نیک واکر : هادی چوپان نمی تواند مرا شکست دهد ! واکر با بدنی خیره‌کننده وارد آرنولد کلاسیک 2023 شد اما با این حال نتوانست دومین قهرمانی خود را در آرنولد کلاسیک به‌دست بیاورد. سامسون داودا مدال طلا را در حالی از آن خود کرد که بسیاری معتقد بودند که مدال طلا، حق نیک واکر بود. به هر حال، سامسون داودا با این قهرمانی بلیط خودش را برای حضور در مستر المپیای بعدی رزرو کرده است. واکر همچنان باور دارد که قهرمانی واقعی این رقابت‌ها خودش بوده است. واکر پس از قرارگیری در جایگاه دوم پس از سامسون داودا، در رابطه با نتایج این رقابت‌ها صحبت کرده است. او باور دارد که بدن او پیروز این رقابت‌ها بوده است و برنامه دارد تا از انتقادات داوران به‌عنوان سوختی برای رقابت‌های بعدی استفاده کند. نیک واکر باور دارد که هادی چوپان نمی‌تواند در مستر المپیا 2023 به قهرمانی برسد و گمان می‌کند که رقابت اصلی، بین او و درک لانسفورد خواهد بود.

نیک واکر همه را شکست می دهد؟

نیک واکر معتقد است که هادی چوپان نمی‌تواند قهرمانی مستر المپیا را حفظ کند. او تأکید کرد که رقابت اصلی، بین او و لانسفورد خواهد بود. او اظهار کرد:
من فکر می‌کنم که من شانس قهرمانی در مستر المپیا را دارم. دو بدنسازی که من با آن‌ها در مستر المپیا 2022 رقابت کردم، هادی چوپان و درک لانسفورد بودند و به نظر من آن‌ها از بیاری جهات قابل مقایسه هستند و به نظرم به همین دلیل است که آن‌ها در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند. من هادی را دوست دارم اما فکر نمی‌کنم که بتواند قهرمانی را از آن خودش نگه دارد. اما درک می‌تواند من را شکست بدهد؛ چراکه می‌تواند کل فصل را تمرین کند و به سایز خودش اضافه کند. باید ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد. اما همه این موضوع را می‌دانند که پیشرفت من فوق‌العاده است. پس اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، باید بگویم که رقابت اصلی بین من و درک است و باید ببینیم که بدن چه کسی بهتر خواهد بود.
او در ادامه گفته:
درک به هیچ عنوان کوچک نیست، مردم این موضوع را به‌درستی متوجه نمی‌شوند. او بزرگ است و تناسب اندام بسیار خوبی دارد. این دقیقاً همان کاری است که من می‌خواستم برای مستر المپیا و آرنولد کلاسیک انجام دهم و فکر می‌کنم که این نقشه برای مستر المپیا به خوبی جواب داد؛ چراکه من بسیار آماده بودم. اما در رابطه با آرنولد کلاسیک اینگونه نبود و من آمادگی کافی را نداشتم. من تناسب اندام خوبی داشتم و کمر خوش‌فرمی برای خودم ساخته بودم اما مثل همیشه نبودم.

نیک واکر هادی چوپان نمی تواند مرا شکست دهد ! 03تکنیک های موثر در تمرینات و استفاده از PED در آماده سازی

واکر در رابطه با رقابت قبلی اظهار کرد که پاهای او مقداری از حجم خود را از دست داده بودند. او فکر می‌کند که دلیل این موضوع، زیاده‌روی در تمرین کردن است. او گفت:
همه می‌گویند که پاهای من نقطه ضعف من هستند. ارتباط مغز و پاهای من بسیار نزدیک است و من هیچوقت نیاز ندارم تا شدت تمرینات را زیاد کنم. با این حال، گاهی اوقات این کار را انجام می‌دهم. به طور مثال، من دیروز تمرینات پا را انجام دادم. من از چهار تمرین مختلف، یک ست انجام دادم و در مجموع چهار ست انجام دادم و هم‌اکنون پاهای من بسیار خسته هستند؛ واقعاً خسته! مردم می‌گویند که پاهای من کوچک است. شاید این موضوع به خاطر این است که من بیش از حد تمرین می‌کنم. همه فکر می‌کند که شاید بهتر باشد که من تمرینات پایم را بیشتر کنم ولی وقتی که من می‌بینم که با همین مقدار تمرین، چقدر پاهایم خسته می‌شوند، متوجه می‌شوم که نیازی نیست تا حجم تمرینات پایم را افزایش دهم.
او توضیح داد که یکی از علت‌های کاهش حجم عضلات پاهایش این است که او تمرینات هوازی را بسیار زیاد و با شدت بالا انجام می‌دهد. او گفت:
یکی دیگر از دلایل این موضوع تمرینات هوازی من است و به نظرم در این مورد زیاده‌روی می‌کنم. وقتی شما تمرینات هوازی را به مقدار زیاد انجام می‌دهید و کالری دریافتی را کم می‌کنید، حجم عضلات پاهای شما کم می‌شود. این تنها قسمتی از بدن است که با این کار از دست می‌رود. من فکر می‌کنم که تمرینات پاهای من به‌علاوه تمرینات سنگین هوازی و کاهش کالری دریافتی، علت‌های این موضوع باشند.
واکر اظهار کرد که روش ددلیفت رومانیایی نسبت به روش‌های ددلیفت قدیمی مؤثرتر هستند و همچنین اضافه کرد که بارفیکس نیز یکی از تمریناتی است که دست کم گرفته می‌شود اما برای ساختن و حجیم کردن عضلات پشت، بسیار فوق‌العاده است. او توضیح داد:
به نظرم ددلیفت‌های رومانیایی نسبت به ددلیفت‌های قدیمی مؤثرتر هستند. همچنین یکی از تمریناتی که بسیار برای عضلات پشت مؤثر است اما بسیار دست کم گرفته می‌شود، تمرین بارفیکس است. شما می‌توانید با بارفیکس، به بهترین شکل، عضلات پشت خود را شکل و فرم دهید.
نیک واکر هادی چوپان نمی تواند مرا شکست دهد ! 02 واکر در پایان در رابطه با استفاده از T3 صحبت کرد و اظهار کرد که تنها زمانی از آن ها استفاده می‌کند که پیشرفتی مشاهده نکند و به نقطه ثابت در تمرینات برسد. او همچنین توضیح داد که هم‌اکنون از MPP استفاده می‌کند. او در این رابطه اظهار کرد:
من از T3 در صورت نیاز استفاده می‌کنم. معمولاً از آن در هنگام پایان آماده‌سازی یا زمانی که به نقطه ثابتی می‌رسم، استفاده می‌کنم و دوز پایینی از آن می‌تواند کمک خوبی بکند. با این حال من از پپتیدها استفاده نمی‌کنم. در طول سالیان مختلف شما از مواد مختلفی استفاده می‌کنید و آن‌ها را امتحان می‌کنید. من همچنین واقعاً از وضعیت مفاصلم راضی هستم و فکر می‌کنم که MPP در این مورد به من کمک کرده است؛ از وضعیت آن‌ها بسیار راضی هستم.

نیک واکر هادی چوپان نمی تواند مرا شکست دهد ! 02رجزخوانی به سبک نیک واکر

آخرین بار، نیک واکر در رابطه با حق او برای مدال طلای آرنولد کلاسیک صحبت کرده بود. او همچنین اظهار کرد که قصد به مستر المپیای بعدی تبدیل شود و عنوان کرد که او دوباره به همان نیک واکر گذشته تبدیل شده و از همیشه با انگیزه‌تر است. رونی کلمن، قهرمان هشت دوره مستر المپیا، تمرکز خود را روی شرکت‌کنندگان مستر المپیای بعدی قرار داده است. کلمن اخیراً از لانسفورد قهرمان سابق دسته 212 پوند حمایت کرد و اظهار کرد که او می‌تواند هادی چوپان را شکست دهد و به قهرمانی مستر المپیا دست پیدا کند. هادی چوپان پس از کسب اولین ساندو خود، بدون هیچ سر و صدایی در حال تمرین کردن در ایران است. واکر معتقد است که ترکیبی از حجم عضلات و تناسب اندام رمز موفقیت و شکست دادن چوپان و لانسفورد در مستر المپیای بعدی خواهد بود. این صحبت‌های نیک واکر در شرایطی مطرح شده که او مستر المپیا 2021 و 2022 در جایگاه پایین‌تری نسبت به هادی چوپان قرار گرفته است. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
نیک داداش سعی خودتو بکن شاید شاید بتونی سوم بشی، آخه چی فکر کردی پیش خودت؟ فکر کردی هادی نشسته رو صندلی داره روزی یک کیلو شیرینی خامه ای میخوره توام داری سخت تمرین مبکنی؟؟ یه سر به سوابق هادی بزن میبینی که به چه چیزی معروفه.. آره درست دیدی به سخت کوشی،، همونطور که شما تمرین میکنی و هی زور میزنی پاهاتو درست کنی ولی نمیشه هادی داره هر روز بهتر از دیروز میشه.. پس الکی کری نخون ، حالا حالاها مونده به هادی برسی، خداشاهده از سر تعصب حرف نمیزنم این چیزیه که همه دنیا میدونن، هادی یعنی شاه بدن های دنیا.. به همین کلمه فکر کنی خودت بیخیال این جنگولک بازیا میشی..
کاربر سایت
04 شهریور 1402
نمیدونین من چقدر خوشحال شدم از این کری خونی ها واسه بزرگ مرد پارسی مطمئن باشین این حرکت واکر باعث شکست اون توی المپیاده چون گرگ پارسی اینو یه تلنگور میدونه واسه خودش و سخت تر و جدی تر به تمریناتش ادامه میده در ضمن واکر پیش خودش چی فکر کرده، فکر کرده همه الان دارن توی خونه هاشون میخورن میخوابن و به المپیاد اهمیتی نمیدن و خودش تنهای داره تمرین میکنه واسه المپیاد. واکر چون هر چقدر تمرین کنی نمیتونی ضعفتو پنهان کنی خودتم بهش اشاره کردی و نمیتونی درستش کنی، گرگ پارسی به سخت گوشی و تمرینات زیاد معرفه و همه دنیا اینو میدونن. یه نصیحت بر پاهاتو درست کن که غیر ممکنه چون بیشتر از این حجم نمیگیرن پسر یانکی مغرور، غرورت باعث شکستت میشه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
با همین عکس و فیگوری که گرفته از هادی ضعیف تره، یه نگاه به عکس هادی هم درین فیگور بندازید که چقدر ورزیده تر هست و کات تر و بلوغ عضلانی هادی ازین بالاتره
کاربر سایت
04 شهریور 1402
تازه هادی الان داره بسیار سرسختانه و با انگیزه ای بالا تمرین میکنه، فکر نکنم در حال حاضر بدنسازی در جهان پیدا بشه که بشدت هادی تمرین کنه پس سال بعد قطعا با بدنی بهتر از امسال هادی رو خواهیم دید
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...