هیو جکمن و رایان رینولدز ؛ رقابت دو ستاره برای ساختن عضلات پرحجم

رایان رینولدز ممکن است که از انتخاب هیو جکمن برای فیلم Deadpool 3 پیشمان شود چراکه عضلات لت هیو بسیار فوق العاده هستند و ممکن است که توجهات را به سمت جکمن جلب کنند.
کدخبر (168634) | 31 فروردین 1402 | ساعت 13:24
0 712
هیو جکمن و رایان رینولدز ؛ رقابت دو ستاره برای ساختن عضلات پرحجم
رایان رینولدز ممکن است که از انتخاب هیو جکمن برای فیلم Deadpool 3 پیشمان شود چراکه عضلات لت هیو بسیار فوق العاده هستند و ممکن است که توجهات را به سمت جکمن جلب کنند.

به گزارش سرخ نیوز، از زمانی که رایان رینولدز، هیو جکمن ستاره فیلم Logan، را برای سومین قسمت فیلم Deadpool انتخاب کرده، آن ها مدت زیادی را با یکدیگر در باشگاه سپری می‌کنند و با یکدیگر تمرین می‌کنند. آن ها دائما یکدیگر را به چالش می‌کشند؛ از ضربات محکم و بی وقفه به یکدیگر تا تمرینات سخت و سنگین. جکمن در حال تبدیل بدن خود به کوهی از عضلات کامل است و رینولدز کار سختی را برای رسیدن به پیشرفت های او در پیش دارد. با این حال، تلاش آن ها فوق العاده و مثال زدنی است.

رقابت هیو جکمن و رایان رینولدز در باشگاه

هر دوی آن ها در تلاش برای رسیدن به بدنی فوق العاده هستند تا بتوانند به بهترین شکل نقش خود را در فیلمی دیگر از مارول ایفا کنند. با این حال به نظر می‌رسد که پتانسیل جکمن بسیار بالاست و رایان رینولدز برای رسیدن به پیشرفت های بدنی جکمن، کار سختی در پیش دارد. عضله سازی و حجیم کردن عضلات امری ضروری است و جکمن به دنبال رسیدن به بدن هالک است و ستاره 46 ساله فیلم Free Guy کار دشواری را برای عقب نماندن از جکمن در پیش دارد. با این حال رینولدز تمام تلاش خود را می‌کند تا جکمن پیش نیافتد. هیو جکمن و رایان رینولدز ؛ رقابت دو ستاره برای ساختن عضلات پرحجم چند وقت پیش، ستاره فیلم The Adam Project تصویری را در اینستاگرام خود منتشر کرد. او در باشگاه بود و در این تصویر یک هودی و یک شلوار ورزشی به تن داشت؛ به نظر می‌رسید که تازه از خواب بیدار شده بود. او در کپشن این پست نوشت:
سعی می‌کنم که از جکمن عقب نیافتم!
مورگان هافمن در در «جوایز هنرهای تصویری کانادا در سال 2023» از رینولدز ستاره فیلم Deadpool در رابطه با تمرینات او و هیو جکمن در باشگاه پرسید و این بازیگر به خوبی به این سوال پاسخ داد:
من تلاشم را می‌کنم که از او عقب نیافتم. ولی باید این را بدانید که هیو جکمن یک هیولاست و کاملا واضح است که او عاشق بدن خودش است و روی آن به شدت وسواس دارد. مشخص است که عقب نیافتادن از چنین شخصی بسیار دشوار و چالش برانگیز خواهد بود.
هیو جکمن به ستاره فیلم Red Notice در توییتر پاسخ داد:
آیا خودت را در آینه ندیده ای؟!
زمانی که شما به روتین تمرینی ستاره فیلم X-Men نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این حرف او تنها از سر تواضع و فروتنی اوست و در می‌یابید که بی دلیل نیست که رینولدز او را هیولا معرفی کرده است.

روتین ورزشی سنگین هیو جکمن

هنوز حدود 2 سال دیگر تا انتشار فیلم Deadpool زمان باقی است. با این حال هیو جکمن از همین حالا خودش را برای این فیلم آماده می‌کند و در حال ساختن بدنی فوق العاده است. این ستاره 54 ساله برای شخصیت «ولورین» نیز بسیار تمرین کرد و بدن خوبی ساخت و به تناسب اندام فوق العاده ای رسید. پس تعجبی نیست که برای فیلم Deadpool 3 نیز این چنین تلاش کند و خودش را آماده کند. با این حال، او از یک رژیم غذایی با 8000 کالری استفاده می‌کند که به نظر می‌رسد که مقدار کالری آن بیش از حد زیاد است! این رژیم 4000 کالری بیشتر از رژیمی است که او برای ایفای نقش ولورین از آن استفاده کرد. هیو جکمن و رایان رینولدز ؛ رقابت دو ستاره برای ساختن عضلات پرحجم البته باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که هیو جکمن بسیار در باشگاه فعال است و انرژی حاصل از رژیم غذایی اش را در باشگاه به عضله تبدیل می‌کند. او تمرینات سنگینی از جمله تمرینات جلوبازو، پرس پا و ددلیفت را در باشگاه انجام می‌دهد. همچنین احتمال ابتلای او به سرطان پوست در او تاثیر گذاشته گذاشته و این بازیگر استرالیایی همواره به دنبال سلامت بدن خود است. با این اوصاف واضح است که رینولدز رقابت سختی را باید پشت سر بگذارد. فیلم Deadpool 3 هجدهم آبان سال 1403، به روی پرده های سینما خواهد رفت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...