طرفداران نگران بریتنی اسپیرز هستند؛ پای مشکلات روانی در میان است؟

بریتنی اسپیرز به دلیل آن که مربی او گفته بود باید به دوران جوانی‌اش برگردد، دچار ناراحتی شده است.
کدخبر (168327) | 31 فروردین 1402 | ساعت 07:38
0 137
طرفداران نگران بریتنی اسپیرز هستند؛ پای مشکلات روانی در میان است؟
بریتنی اسپیرز به دلیل آن که مربی او گفته بود باید به دوران جوانی‌اش برگردد، دچار ناراحتی شده است.

به گزارش سرخ نیوز، بریتنی اسپیرز به تازگی در اینستاگرام خود نارضایتی خود را نسبت به یک مربی شخصی اظهار کرد که به او گفته بود که او باید سعی کند تا «بدن جوان» خود را دوباره به‌دست بیاورد. بریتنی اسپیرز در این رابطه پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در کپشن این پست نوشت که دیدار اخیر او با یک مربی، موجب نارضایتی و ناراحتی او شده و او را به گریه انداخته است. علت گریه او این است که این مربی پس از مشاهده شکم و پاهای او، به بریتنی گفته که او باید جوانی خود را دوباره به دست بیاورد. بریتنی نوشت:

هرگز نمی‌گویم که بدن من کامل است، اما من دو ماه پیش وقت گذاشتم تا یک مربی خوب پیدا کنم و او در اولین حضورش، واقعاً من را ناراحت کرد. من دروغ نمی‌گویم. پوست شکم و پاهای من را لمس کرد و به من گفت که باید جوانی خودم را دوباره به‌دست آورم. چرا او این حرف را زد؟ این باعث شد که گریه کنم. من هم تصمیم گرفتم که خودم به تنهایی تمرین کنم! من در هر تمرین 45 دقیقه و هر هفته سه روز ورزش می کنم. تمام!
طرفداران نگران بریتنی اسپیرز هستند؛ پای مشکلات روانی در میان است؟خواننده آهنگ «Hit Me Baby One More Time» در پست اینستاگرام خود همچنین توضیح داد که او فکر می‌کند که عکس‌هایی که اخیراً توسط پاپاراتزی‌ها از او گرفته شده، نامطلوب هستند و با تمرین و تلاش سخت او هم‌خوانی ندارند. به همین دلیل بریتنی اسپیرز تصمیم گرفت تا تجربیات خود را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد. او در ادامه نوشت:
خدا می‌داند که بدن من کاملاً بی‌عیب و نقص نیست اما من می‌خواستم ببینید که من در حال حاضر چگونه به نظر می‌رسم. زحمت زیادی کشیدم و برای بعضی افراد مثل آن مربی که ممکن است عکس‌های پاپاراتزی نامطلوب من را ببیند و به طور پنهانی بخندد، متأسف هستم و این پست را برای آن‌ها منتشر می‌کنم.

طرفداران بریتنی اسپیرز ، نگران مشکلات روانی او

بعضی طرفداران او، نگرانی خود را نسبت به سلامتی روانی بریتنی اسپیرز پس از دیدن این پست اینستاگرامی اظهار کردند. برخی افراد رفتار او را نامناسب و غیرطبیعی دانستند. بعضی طرفداران مدعی شدند که این پست را ساختگی است و بعضی دیگر نگرانی خود را اظهار کردند و سعی داشتند تا او را به راه راست هدایت کنند. یکی از کاربران نظر داد:
خداوندا، لطفاً یکی به او کمک کند!
طرفداران نگران بریتنی اسپیرز هستند؛ پای مشکلات روانی در میان است؟در حالی که دیگری نوشت:
چه بر سر او آمده است؟ کسی لطفاً یک نفر به او یاد بدهد که چطور درست تصمیم بگیرد!
در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...