خط و نشان آلجامین استرلینگ برای هنری سجودو در آستانه UFC 288

کدخبر (169042) | 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:32
0 176
خط و نشان آلجامین استرلینگ برای هنری سجودو در آستانه UFC 288
آلجامین استرلینگ، قهرمان دسته خروس وزن UFC در آستانه مبارزه خود با هنری سجودو در UFC 288، حالا با خط و نشان کشیدن برای سجودو تنور این رقابت را گرم‌تر نیز ساخته است.

به گزارش سرخ نیوز، این سومین مبارزه دفاع از کمربند برای آلجامین استرلینگ خواهد بود. و بدون شک دشوارترین آنها. «ارباب وحشت» که در آخرین مبارزه خود توانسته بود تی جی دیلاشاو را به زمین بزند حالا در برابر قهرمان سابق UFC در دو دسته وزنی قرار خواهد گرفت.

گرچه استرلینگ بارها اعلام کرده است که آینده‌اش در دسته پروزن رقم خواهد خورد، اما مبارز آمریکایی قصد دارد میراثی از خود در دسته خروس وزن نیز برجای بگذارد.

در سوی دیگر، «پیام رسان» پس از سه سال غیبت دوباره بر روی رینگ هشت ضلعی ظاهر خواهد شد. این دوری طولانی‌مدت البته که خللی هم در عطش هنری سجودو برای پیروزی وارد نساخته است.

همانگونه که انتظار می‌رفت، با نزدیک شدن به روز مبارزه تنش‌ها نیز هرچه بیشتر و بیشتر درحال افزایش یافتن است. حالا کری‌خوانی‌های دو مبارز در شبکه‌های اجتماعی هم به این تنش‌ها دامن زده است. اخیرا مبارز ٣٣ ساله آمریکایی با صدور یک هشدار برای تریپل سی این تنش‌ها را وارد سطح تازه‌ای ساخته است. خط و نشان آلجامین استرلینگ برای هنری سجودو در آستانه برگزاری مبارزه دفاع از کمربند

هشدار آلجامین استرلینگ به هنری سجودو

آلجامین استرلینگ اخیرا در توئیتر پیامی کوتاه شامل یک پیشبینی تهدیدآمیز را خطاب به حریف خود منتشر کرده است:

یک‌نفر توی دردسر افتاده.

آلجامین که رکورد ٢٢ پیروزی و ٣ شکست را در طی دوران حرفه‌ای خود به‌ثبت رسانده است حالا و پس از دو دفاع متوالی از کمربند خود اعتماد بنفسی مضاعف نیز یافته است. گرچه او در دو مبارزه قبلی خود دو حریف قدر یعنی پیتر یان و تی جی دیلاشاو را شکست داده است، اما حالا قرار است با یک کشتی‌گیر متبحر به جدال بپردازد. خط و نشان آلجامین استرلینگ برای هنری سجودو در آستانه برگزاری مبارزه دفاع از کمربند

آلجامین استرلینگ و نقل مکان به دسته پروزن

آلجامین استرلینگ اخیرا در مصاحبه با اینساید فایتینگ گفته بود که خواب دیده است در راند دوم پیروز خواهد شد. او که در حال آماده‌سازی خود برای نبرد حساس پیش روست تلاش دارد تا فشار را بر روی هنری سجودو بگذارد:

به‌محض اینکه خاکش کردم او را زیر مشت و لگد خواهم گرفت. حالا او یا تسلیم می‌شود یا اینکه ناک اوتش خواهم کرد.

آلجامین استرلینگ پیش از این گفته بود که یک یا نهایتا دو مبارزه دیگر را در دسته خروس وزن به انجام خواهد رساند. پس از آن به دسته پروزن منتقل خواهد شد و با افزایش وزن خود قدرت بیشتری را نیز با خود به روی رینگ خواهد آورد.

بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...