زیباترین مسابقه چهارجانبه تاریخ WWE؛ براک لزنز مقابل رومن رینز مقابل برایان استرومن مقابل ساموآ جو در سامراسلم 2017

ویدیو کشتی کج مسابقه چهار جانبه براک لزنز مقابل رومن رینز مقابل برایان استرومن مقابل ساموآ جو در سامراسلم ۲۰۱۷ را مشاهده می کنید.
کدخبر (169328) 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:48
0 315
ویدیو کشتی کج مسابقه چهار جانبه براک لزنز مقابل رومن رینز مقابل برایان استرومن مقابل ساموآ جو در سامراسلم ۲۰۱۷ را مشاهده می کنید.

مبارزه کشتی کج چهار جانبه براک لزنز مقابل رومن رینز مقابل برایان استرومن مقابل ساموآ جو در سامراسلم ۲۰۱۷

PPV «سامراسلم ۲۰۱۷» به تهیه کنندگی سازمان WWE با حضور ۱۶۱۰۰ تماشاگر در استادیوم «بارکلیز سنتر» در منطقه بروکلین شهر نیویورک آمریکا برگذار شد. این ۳۰ امین دوره برگذاری این رویداد پس از خلق آن توسط WWE بود. مین ایونت این شو به مسابقه ای مهیج بر سر کمربند قهرمانی یونیورسال WWE اختصاص یافت. براک لزنر قهرمان وقت کمربند یونیورسال WWE باید در مصافی چهار جانبه به دفاع از عنوان خود می پرداخت. در نوزدهمبن شو راو سال ۲۰۱۷ «براک لزنر» در مسابقه ای بر سر کمربند یونیورسال موفق به پیروزی بر «ساموآ جو» شد. پس از پیروزی لزنر، «رومن رینز» وارد رینگ شد و درخواست مسابقه بر سر کمربند قهرمانی یونیورسال در سامراسلم پیش رو را داد. در نتیجه مقرر شد در ایونت همان شب رینز و ساموآ جو در مسابقه ای به مصاف هم رفته و برنده مبارزه بر سر کمربند قهرمانی به رقابت با لزنر در سامراسلم بپردازد. در حین این مبارزه کشتی کج، «برایان استرومن» که در چند شو آخر راو کشمکش شدیدی با رینز داشت، وارد رینگ شد و با حمله به رینز مسابقه را نیمه تمام گذاشت. در نتیجه درگیری های به وجود آمده، کرت انگل جنرال منیجر وقت راو اعلام کرد که در مین ایونت سامراسلم ۲۰۱۷ لزنر باید به دفاع از عنوان خود در مقابل رینز، استرومن و ساموآ جو بپردازد. مسابقه ای که به گفته بسیاری از کارشناسان و هواداران یکی از فیزیکی ترین و شاید زیباترین مسابقه چهار جانبه تاریخ WWE از آب درآمد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...