لی هنی : هیچ وقت نگران برد و باخت نبودم؛ حقیقتی که قهرمان 8 دوره مستر المپیا به زبان آورد!

لی هنی قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا ساده انگاری خاصی نسبت به بدنسازی داشت و حتی اعلام کرده بود که هرگز بدنسازی را نپرستیده و احترام عجیبی برای آن قائل نیست.
کدخبر (169060) | 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:00
0 118
لی هنی : هیچ وقت نگران برد و باخت نبودم؛ حقیقتی که قهرمان 8 دوره مستر المپیا به زبان آورد!
لی هنی قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا ساده انگاری خاصی نسبت به بدنسازی داشت و حتی اعلام کرده بود که هرگز بدنسازی را نپرستیده و احترام عجیبی برای آن قائل نیست.

به گزارش سرخ نیوز، تاریخ بدنسازی شامل تعداد زیادی از ورزشکارانی است که با حضور خود در این حرفه، بدنسازی را برای همیشه متحول کردند و به قهرمانی های زیادی دست یافتند. لی هنی یکی از بهترین مثال هاست؛ بدنسازی که موفق شد تا در دوران حرفه ای خودش به هشت قهرمانی در مستر المپیا برسد و از این نظر به تعداد قهرمانی های رونی کلمن رسید. او اخیرا در مصاحبه ای با لی لابرادا قهرمان سابق مستر یونیورس حقیقتی را فاش کرد تا کنون در رابطه با آن صحبت نکرده بود؛ حقیقتی که به عقیده او، هیچ شخص دیگری با او در این موضوع نمی‌تواند برابری کند. هنی توضیح داد که او هیچوقت نگران نتیجه رقابت ها نبود و حتی به شکست خوردن فکر نمی‌کرد. او باور دارد که هر کسی که به قله این ورزش رسیده باشد تمام تلاش خود را کرده است و دیگر نیاز نیست تا نگران هیچ موضوع دیگری باشد. علاوه بر، او اظهار کرد که این حرفه تنها اولویت او در زندگی اش نبود. این قهرمان IFBB دیدگاه خاص خود را حفظ کرد و این موضوع باعث شد تا سال 1991 هیچ کس جلودار او نباشد. لی هنی : هیچ وقت نگران برد و باخت نبودم؛ حقیقتی که قهرمان 8 دوره مستر المپیا به زبان آورد!

دیدگاه خارق العاده لی هنی چه بود؟

این بدنساز 63 ساله با لی لابرادا در رابطه با دوران حرفه ای خود صحبت کردند. او در این گفت‌وگو، در رابطه با دیدگاه ویژه اش در دوران حرفه خود صحبت کرد. او اظهار کرد:
من هیچوقت به این موضوع فکر نمی‌کردم که چه کسی برنده می‌شود و چه کسی می‌بازد و اصلا از این موضوع نمی‌ترسیدم و این در رابطه با تمام رقابت هایی که من در آن ها شرکت کردم صادق است.
هنی علت این موضوع را نیز توضیح داد. او اظهار کرد که اگر کسی به اندازه کافی تلاش کرده باشد و خودش این موضوع را بدانید، مطمئن است که به هدف خودش خواهد رسید و اصلا نیازی که حتی به آن فکر کند. لی هنی : هیچ وقت نگران برد و باخت نبودم؛ حقیقتی که قهرمان 8 دوره مستر المپیا به زبان آورد! او همچنین در ادامه گفت:
شما حتی اگر ببازید هم دنیا به آخر نمی‌رسد.
یکی دیگر از موارد جالب توجه دیگر در رابطه با هنی این است که او برخلاف سایر افراد، ارزش زیادی برای این حرفه قائل نبود. این بدنساز اظهار کرد:
من هرگز بدنسازی را نپرستیدم و احترام خاصی برای آن قائل نشدم. به عبارت دیگر اصلا برای من مهم نبود که چه کسی برنده می‌شود، یعنی اگر تو یا ریک یا مایک کریستیان یا هر شخص دیگری قهرمان می‌شد من با او دست می‌دادم و به او تبریک می‌گفتم. من هیچوقت اینطور فکر نمی‌کردم که من باید حتما قهرمان شوم. من هیچوقت به خاطر این موضوع خوابم را از دست ندادم و استرس این موضوع را نداشتم.
لی هنی : هیچ وقت نگران برد و باخت نبودم؛ حقیقتی که قهرمان 8 دوره مستر المپیا به زبان آورد! لی لابرادا میزبان این برنامه نیز از او حمایت کرد و یکی از تجربه های شخصی اش را مرور کرد. لی هنی اظهار کرد که او اخیرا همین گفتگو را با پسرش در رابطه با جنبه جوایز و قهرمانی بدنسازی، انجام داده است. طبق گفته های او، این به خودی خود یک پاداش ذاتی است. هنی همچنین در گفتگویی دیگر در رابطه با عصر جدید بدنسازی و تغییرات آن صحبت کرد.

نظر لی هنی در رابطه با عصر جدید بدنسازی

قهرمان سابق مستر المپیا از تعدادی از بدنسازان انتظارات بالایی دارد. او نظر خود را در رابطه با برندون کوری قهرمان مستر المپیا 2019 اظهار کرد. او گفت:
من از برندون کوری خوشم می‌آید. من از عملکرد و نمایش او روی صحنه لذت می‌برم ولی دوست دارم که عضلات او را کمی با جزئیات بیشتری ببینم و کات شدن بدن او واضح تر باشد.
کمی بعد از اینکه او نظر خود را در رابطه با برندون کوری اظهار کرد، به سراغ پیشرفت ها و تغییرات بدنسازی در طول سالیان گذشته رفت. هنی اشاره کرد که امروزه تبلیغات زیادی در رابطه با این ورزش انجام می‌شود و اهداف جدیدی به برنامه بدنسازان امروزی اضافه شده است. لی هنی : هیچ وقت نگران برد و باخت نبودم؛ حقیقتی که قهرمان 8 دوره مستر المپیا به زبان آورد! او گفت:
من فکر می‌کنم که آن جادو و رمز و راز، دیگر از بین رفته است.
کاملا مشخص است که این ورزش نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و بسیاری از متخصصان نیز این موضوع را عنوان کرده اند. با این حال، ماهیت اصلی این حرفه و همچنین اهداف اصلی بدنسازان تغییر زیادی نکرده است. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...