واکنش دختر محمد علی کلی به انتشار عکس پدر و مادرش در اینستاگرام

لیلا علی ، دختر محمد علی کلی بوکسور افسانه ای به انتشار تصویری از پدر و مادرش در اینستاگرام واکنش نشان داده است.
کدخبر (168953) | 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:33
0 601
واکنش دختر محمد علی کلی به انتشار عکس پدر و مادرش در اینستاگرام
لیلا علی ، دختر محمد علی کلی بوکسور افسانه ای به انتشار تصویری از پدر و مادرش در اینستاگرام واکنش نشان داده است.

به گزارش سرخ نیوز، محمد علی کلی یکی از بزرگترین نام‌ هایی‌ است که تا بحال پا به درون رینگ بوکس گذاشته‌ اند. علی با موفقیت‌ هایی که در طی دوران حرفه‌ ای خود به‌دست آورد جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بزرگترین‌ های تاریخ تثبیت نمود. زندگی شخصی محمد علی کلی نیز پر فراز و نشیب طی شد. علی ۴ مرتبه ازدواج کرد و صاحب ٩ فرزند شد. گرچه هرگز تصورش را هم نمی‌کرد که یکی از دخترانش راه او را در بوکس ادامه دهد و بدل به یکی از بزرگترین مشت‌زنان زن تاریخ شود. لیلا علی، دختر محمد علی از ازدواجش با ورونیکا اندرسون بارها و بارها به تمجید از فرزانگی پدر خود پرداخته است. گرچه ورونیکا و علی در دوران کودکی لیلا از یکدیگر جدا شدند اما این جدایی نیز نتوانست خللی در پیوند محکم میان او و پدرش ایجاد کند. لیلا علی اخیرا به انتشار عکسی کمیاب از پدر و مادر خود در اینستاگرام واکنش نشان داده است.

کودکی سخت لیلا علی

مونتل جی گریفین که این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است به ستایش از سخاوتمندی این زوج پرداخته است. گریفین که خود نیز یک بوکسور حرفه‌ای است در قسمت کپشن پست خود نوشته است:
این دو نفر با من مثل یک پادشاه رفتار کردند. من هشت سال از زندگی‌ام را در معاشرت محمد علی کلی سپری کردم.
لیلا علی نیز این عکس را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است و نوشته است:
این دو نفر کسانی هستند که مرا به این دنیا آوردند.
او برای نشان دادن عشق و علاقه خود به زوج حاضر در تصویر یک ایموجی قلب قرمز را نیز به انتهای جمله‌اش ضمیمه کرده بود. لیلا علی بسیار به پدر خود نزدیک بود. او اخیرا به شرح خاطره‌ای از پدرش پرداخته بود و جملاتی که علی به او گفته بود را نقل کرده بود. کودکی لیلا علی آسان سپری نشد. پس از جدایی پدر و مادرش او دچار بلوغ زودرس شد. لیلا یک کتاب زندگینامه خودنوشت با نام «رسیدن» را نیز به چاپ رسانده است. در این کتاب او به شرح مشکلات دوران کودکی خود پرداخته است و گفته است که هضم جدایی پدر و مادرش برای او بسیار سخت بوده است. با وجود اینکه محمد علی یکی از بزرگترین‌های تاریخ بود، اما این اسطوره بوکس علاقه‌ای نداشت که دخترش نیز وارد این حوزه شود.

مخالفت محمد علی با حضور دخترش بر روی رینگ بوکس

حتی با وجود اینکه علی نامش را به‌عنوان یکی از بزرگترین بوکسورهای تاریخ به‌ ثبت رسانده بود و صاحب جایگاهی غیر قابل قیاس با هرکس دیگری بود، اما او با ورود دخترش به ورزش بوکس مخالف بود. این ممکن است در ذهن خوانندگان این سوال را به وجود آورد که علت مخالفت اسطوره با بوکسور شدن دخترش چه بود. لیلا علی پس از ورود به تالار مشاهیر بوکس در مصاحبه با نشریه اینسایدر به بازگویی مخالفت ابتدایی پدرش با ورود او به بوکس پرداخته بود. محمد به لیلا گفته بود:
این کار را نکن. این به درد تو نمی‌خورد. این ورزش مناسب زنان نیست. و مردم وقتی بدانند که تو یک علی هستی ده برابر شدیدتر به تو حمله خواهند کرد.
با این حال لیلا علی به توصیه پدرش گوش نکرد و رفت تا نام خود را در تاریخ بوکس زنان جاودانه سازد. پس از اولین مبارزه لیلا بود که محمد علی اعتراف کرد که در این خصوص اشتباه می‌کرده است. بیشتر خوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...