وفاداری سیلوستر استالونه به راکی ؛ مردی که از یک قمار، 400 میلیون دلار ساخت!

اولین ایفای نقش سیلوستر استالونه در سال ۱۹۷۶ در راکی چنان مورد توجه قرار گرفت که می‌ توان محبوبیت و شهرت او را دلیل همین شخصیت دانست.
کدخبر (168876) | 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:08
0 460
وفاداری سیلوستر استالونه به راکی ؛ مردی که از یک قمار، 400 میلیون دلار ساخت!
اولین ایفای نقش سیلوستر استالونه در سال ۱۹۷۶ در راکی چنان مورد توجه قرار گرفت که می‌ توان محبوبیت و شهرت او را دلیل همین شخصیت دانست.

به گزارش سرخ نیوز، نقش تعیین‌کننده سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوآ فقط به توانایی‌های بازیگری او مربوط نمی‌شد بلکه او پشتکار غیرقابل وصفی برای رسیدن به موفقیت طبق قوانین و چارچوب‌های خودش داشت. استالونه فیلمنامه راکی را درست در زمانی نوشت که برای یافتن نقش‌های بازیگری تلاش می‌کرد و از همین رو تمام قلب و روح خود را در این شخصیت ریخته بود. با این حال زمانی که او با فیلمنامه‌اش به استودیوهای مختلف می‌رفت، آن‌ها در انتخاب او به عنوان بازیگر نقش اصلی تردید می‌کردند. وفاداری سیلوستر استالونه به راکی ؛ مردی که از یک قمار، 400 میلیون دلار ساخت!

پیشنهاد نجومی که توسط سیلوستر استالونه رد شد!

آن‌ها مبلغ قابل توجهی را به سیلوستر استالونه پیشنهاد می‌کردند تا فیلم راکی را بدون حضور او در نقش اصلی تولید کنند. با وجود این استالونه این پیشنهادات را رد می‌کند و وارد قمار بزرگی می‌شود که هزینه زیادی برای این ستاره ورزشی دنیای هالیوود در پی داشت. استالونه در مصاحبه‌ای در سال 1997 فاش کرد که تهیه کنندگان راکی به او 265 هزار دلار پیشنهاد داده بودند تا نقش راکی را بازی نکند. با این حال، او این پیشنهاد را رد کرد و در عوض قراردادی را امضا کرد تا از فروش فیلم درآمد داشته باشد و به نوعی روی موفقیت این فیلم در گیشه حساب باز کرد. وفاداری سیلوستر استالونه به راکی ؛ مردی که از یک قمار، 400 میلیون دلار ساخت! وی در این رابطه گفته:
آن‌ها برای اینکه من این نقش را بازی نکنم پیشنهاد خود را تا 265 هزار دلار افزایش دادند. اما چیزی که آن‌ها روی آن حساب نکردند این است که وقتی شخصی این مقدار پول را نداشته است، واقعاً چیزی برای از دست دادن ندارد. به عبارت دیگر اگر سوار رولزرویس نشده‌اید، بدتان نمی‌آید که با فولکس‌واگن بچرخید. اما اگر این نقش را حتی با قیمت 500 هزار دلار هم می‌فروختم، می‌دانستم که با تمام شدن این پول اوقاتم کاملا تلخ می‌شد و از کارم پشیمان می‌شدم.
وفاداری سیلوستر استالونه به راکی ؛ مردی که از یک قمار، 400 میلیون دلار ساخت!

پیروزی سیلوستر استالونه در قماری بزرگ؛ موفقیت تجاری بی‌سابقه در هالیوود

با این حال قمار استالونه جواب داد و فیلم راکی که جنبه انتقادی از شرایط موجود آن زمان را داشت، به یک موفقیت تجاری بزرگ در سینمای هالیوود تبدیل شد و بیش از 225 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم را کسب کرد. این فیلم باعث شدکار استالونه در سینما آغاز شود و او را به شهرت عجیبی رساند. علاوه بر این، مجموعه فیلم‌های راکی که در سال‌های بعدی ساخته شد، نقش عمده‌ای در ایجاد دارایی خالص ۴۰۰ میلیون دلاری استالونه داشت. وفاداری سیلوستر استالونه به راکی ؛ مردی که از یک قمار، 400 میلیون دلار ساخت! سیلوستر استالونه همچنان از فرانچایز راکی سود می‌برد و سهم زیادی در این فرانچایز داشته است. طبق گزارش Screenrant، او دستمزد پایه 35 هزار دلاری را برای فیلم راکی دریافت کرد که بعدها به 2.5 میلیون دلار افزایش یافت. طبق گزارش Variety، استالونه برای فیلم راکی 2 75 هزار دلار و برای راکی 3 حدود 120 هزار دلار دریافت کرد. با افزایش محبوبیت این فرانچایز، دستمزد استالونه نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافت. او برای بازی در فیلم راکی 5 مبلغ 15 میلیون دلار دریافت کرد. علاوه بر این او ۲ میلیون دلار دیگر برای بازی در هر دو فیلم کرید به جیب زد. با وجود این، استالونه به دلیل اختلافات بوجود آمده با تهیه کنندگان در مورد حقوق فیلم، در قسمت سوم آن بازی نکرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...