اولین سریال آرنولد شوارتزنگر ؛ به زودی از نتفلیکس

«بلوط اتریشی» در کمدی-درام جدید نتفلیکس که فوبار نام دارد نقش آفرینی خواهد کرد. این سریال ماه آینده پخش خواهد شد.
کدخبر (169082) | 02 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:51
0 134
اولین سریال آرنولد شوارتزنگر ؛ به زودی از نتفلیکس
«بلوط اتریشی» در کمدی-درام جدید نتفلیکس که فوبار نام دارد نقش آفرینی خواهد کرد. این سریال ماه آینده پخش خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، اسطوره بدنسازی جهان آرنولد شوارتزنگر پیش از این استعداد شگرف خود را در دنیای سرگرمی‌ به عنوان یک بازیگر سطح اول ثابت کرده بود. شوارتزنگر اخیرا تریلر سریال جدید نتفلیکس را که فوبار نام دارد، منتشر کرده است. این سریال برای نسخه پریمیر نتفلیکس ساخته شده است و در روز ۲۵ ماه می (4 خرداد) پخش خواهد شد. اولین سریال آرنولد شوارتزنگر به زودی در نتفلیکس پخش خواهد شد

کارنامه حرفه ای آرنولد؛ از بدنسازی تا بازیگری

آرنولد شوارتزنگر در ابتدا در بدنسازی حرفه‌ای دسته آزاد مردان شروع به کار کرد و به‌سرعت نیز کارنامه درخشانی را برای خود رقم زد. به دست آوردن هفت عنوان قهرمانی مستر المپیا در دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی نمایش درخشانی از وی در دسته آزاد بود. آرنولد در سال ۱۹۷۷ وارد دنیای بازیگری شد و در فیلم تپش آهن (Pumping Iron) در کنار دیگر اسطوره بدنسازی یعنی لو فریگنو به ایفای نقش اول فیلم پرداخت. تپش آهن نقش به‌سزایی را در شکل‌دهی به جایگاه ورزش بدنسازی در میان توده مردم ایفا نمود. آرنولد سپس مسابقات بدنسازی مستقلی را تحت نام فستیوال ورزشی آرنولد تاسیس نمود که با موفقیت بسیاری نیز روبرو شد. تا جایی که جایزه این فستیوال دومین جایزه معتبر ورزشی در حیطه بدنسازی لقب گرفت. اولین سریال آرنولد شوارتزنگر به زودی در نتفلیکس پخش خواهد شد آرنولد شوارتزنگر پس از ثبت یک کارنامه حرفه‌ای درخشان در ورزش بدنسازی به‌طور کامل تمرکز خود را روی بازیگری منعطف ساخت. آرنولد فیزیک بدنی خود را به شکل خیره‌کننده‌ای برای انطباق بیشتر با انتظارات کارگردان‌های هالیوود متحول کرد. زمان خیلی زیادی برای او لازم نبود تا تبدیل به سوپر‌استاری شود که در تعداد بسیار زیادی از فیلم‌های محبوب به ایفای نقش پرداخته است. از جمله معروف ترین این فیلم‌ها ترمیناتور محصول سال ۱۹۸۴ و کونان بربر محصول سال ۱۹۸۲ بودند.

پیشنهاد آرنولد شوارتزنگر، چطور از رکود بدنی خارج شویم؟

بلوط اتریشی اخیرا به ورزشکاران توصیه کرده بود که برای بیرون آمدن از رکود بدنی از متد تمرین موجی استفاده کنند. او هم‌چنین مباحثه‌ای را نیز پیرامون تغییر برنامه روتین ورزشی شروع کرده است که می‌تواند یک چالش منحصر بفرد برای بدن باشد. او با مطرح کردن یک برنامه ۹ دقیقه‌ای فشرده بر اهمیت گذاری بیشتر بر کارکرد قلبی-عروقی و فشار بر عضلات پا تاکید کرده است. اولین سریال آرنولد شوارتزنگر به زودی در نتفلیکس پخش خواهد شد آرنولد شوارتزنگر چند هفته قبل دنبال‌کننده‌های خود را به استفاده از یک برنامه تمرینی متکی بر وزن بدن دعوت کرده بود. این برنامه ورزشی کار خود را با تمرکز بر افزایش استقامت عضلات پیش می‌برد. این تمرین شامل چهار بخش مجزا بود که اجرای آنها به هیچگونه وزنه یا تجهیزاتی نیز نیاز نداشت و به‌طور کلی با وزن خود بدن پیش می‌رفت.

آرنولد شوارتزنگر و بازی در کمدی-اکشن فوبار

آرنولد شوارتزنگر و نتفلیکس در آخرین پست اینستاگرامی خود تریلر سریال کمدی-اکشن فوبار را منتشر کرده‌اند که قرار است در روز بیست و پنجم ماه می پخش شود: «قهرمان‌ها بازنشسته نمی‌شوند. آن‌ها خود را بازپروری می‌کنند. تریلر اولین سریال شوارتزنگر را تماشا کنید: فوبار، ۲۵ می در نسخه پریمیر نتفلیکس.» اولین سریال آرنولد شوارتزنگر به زودی در نتفلیکس پخش خواهد شد سمیر بنوت قهرمان اسبق مستر المپیا ادعا کرده بود که آرنولد شوارتزنگر بزرگترین بدنساز تمام اعصار است. او ادعای کریس بامستد، قهرمان چهار دوره مستر المپیا را مبنی بر اینکه گفته بود قابلیت شکست دادن شوارتزنگر را دارد قویا رد کرده بود. شوارتزنگر اخیرا استفاده از ست‌های خوشه‌ای را نیز به دنبال‌کنندگان خود توصیه کرده بود. او هم‌چنین بر اهمیت تمرین‌های سوپرست برای به بهینه‌سازی نتایج تمرین نیز تاکید نموده بود.

زمان انتشار سریال فوبار با بازی آرنولد شوارتزنگر

سریال فوبار در روز ۲۵ می مصادف با 4 خرداد با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر، مونیکا باربارو و فابیانا ادنیو منتشر خواهد شد. اولین سریال آرنولد شوارتزنگر به زودی در نتفلیکس پخش خواهد شد بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...