فرانسیس انگانو در سازمان فلوید می ودر ؟ / احتمال بازگشت «درّنده» به رینگ مبارزه

فلوید می ودر جونیور مشتاق است تا به فرانسیس انگانو کمک کند تا او به هدف خودش برسد.
کدخبر (169717) | 02 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:14
0 150
فرانسیس انگانو در سازمان فلوید می ودر ؟ / احتمال بازگشت «درّنده» به رینگ مبارزه
فلوید می ودر جونیور مشتاق است تا به فرانسیس انگانو کمک کند تا او به هدف خودش برسد.

به گزارش سرخ نیوز، فرانسیس انگانو اخیرا از UFC جدا شده و این قهرمان سنگین وزن سابق UFC قصد دارد تا در دنیای بوکس مبارزه کند. می ودر که صاحب سازمان Mayweather Promotions است قصد دارد تا به انگانو کمک کند. او در این رابطه اظهار کرد:

من مشتاقم تا او را به سازمان Mayweather Promotions بیاورم. اگر او می‌خواهد با یکی از پنج مبارز برتر دسته سنگین وزن مبارزه کند، باید این کار را انجام دهد. در دسته سنگین وزن، شما تنها یک شانس دارید. اگر سایز و قدرت و توانایی های او را در نظر بگیریم، هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد.

رقیب بعدی فرانسیس انگانو کیست؟

فرانسیس انگانو مدتی پس از پیروزی تایسون فیوری قهرمان WBC مقابل دیلیان وایت اظهار کرد که آماده است تا با او مبارزه کند. فرانسیس انگانو در سازمان فلوید می ودر ؟ / احتمال بازگشت «درّنده» به رینگ مبارزه فیوری نیز مدتی پیش اظهار کرد:
بگذارید این مبارزه را در جذاب ترین حالت ممکن برگزار کنیم؛ داخل یک قفس، دستکش ها را بپوشیم و طبق قوانین کویینزبری (قوانین بوکس) مبارزه کنیم. همچنین می‌توانیم از «مایک آهنین» برای داوری این مبارزه دعوت کنیم!
با این حال به نظر می‌رسد که احتمال برگزاری این مبارزه پایین است و آنتونی جاشوا و دیانتی وایلدر گزینه های محتمل تری برای فرانسیس انگانو هستند. انگانو به ESPN گفت:
من همه را به چشم حریف خودم می‌بینم. من با ادی هرن در رابطه با مبارزه با آنتونی جاشوا صحبت کردم و نمی‌دانم چه اتفاقی در آینده می‌افتد. با این حال، ما بیشترین مذاکره را با تیم دیانتی وایلدر انجام داده ایم. ما با یکدیگر صحبت کرده ایم و زبان یکدیگر را می‌فهمیم و به توافق نسبی رسیدیم.
فرانسیس انگانو در سازمان فلوید می ودر ؟ / احتمال بازگشت «درّنده» به رینگ مبارزه وایلدر قراردادی را به فرانسیس انگانو پیشنهاد داده که شامل دو مبارزه است که در این قرارداد ذکر شده که یکی از آن ها در MMA و دیگری در بوکس انجام خواهد شد. با این حال هنوز مشخص نیست که قهرمان سابق دسته سنگین وزن UFC با چه کسی و در چه سازمانی مبارزه خواهد کرد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...