او با هر کسی مبارزه نمی کند؛ مبارزانی که انگیزه بخش غول بزرگ بوکس هستند!

مایک تایسون درباره دو مبارزی صحبت کرد که احتمالاً بار دیگر با آن‌ها مبارزه خواهد کرد.
کدخبر (169506) | 02 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:16
0 216
او با هر کسی مبارزه نمی کند؛ مبارزانی که انگیزه بخش غول بزرگ بوکس هستند!
مایک تایسون درباره دو مبارزی صحبت کرد که احتمالاً بار دیگر با آن‌ها مبارزه خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون از دو مبارزی یاد کرده که ممکن است او را دوباره به داخل رینگ بکشانند؛ دو مبارزی که او قبلاً نیز با آن‌ها مبارزه کرده است. تایسون آخرین بار در سال 2020 در مبارزه‌ای غیررسمی مقابل روی جونز جونیور در رینگ مبارزه حضور پیدا کرد و این مبارزه با نتیجه مساوی به پایان رسید. زمانی که TMZ شایعه‌ای را در رابطه با مبارزه دوباره تایسون با جونز یا سومین مبارزه او با هالیفیلد مطرح کرد، «مایک آهنین» اینگونه پاسخ داد:

شاید من برای مبارزه کردن قانع شدم. نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما زمانی که افراد زیادی به من پیشنهاد مبارزه می‌دهند، تصمیم‌گیری برای من ساده‌تر خواهد بود. باید این مبارزه از لحاظ مالی برای من سودمند باشد.
جونز 54 ساله اخیراً در مبارزه‌ای حرفه‌ای به استقبال آنتونی پتیس، ستاره سابق UFC رفت و آن‌ها در ویسکانزین با یکدیگر مبارزه کردند. ممکن است مبارزه رقبای سابق تایسون انگیزه‌ای را برای او ایجاد کند تا این مبارز محبوب و پرطرفدار 56 ساله، دوباره دستکش‌ها را به دست کند و مقابل طرفداران خود مبارزه کند. تایسون در سال‌های 1996 و 1997 دو مبارزه تاریخی را با هویفیلد بر سر عنوان قهرمانی جهان انجام داد. در دومین مبارزه آن ها که به «مبارزه گاز گرفتن» معروف شد، مایک تایسون به دلیل فرو کردن دندان خود در گوش هالیفیلد از او شکست خورد. شب تلخ لاس وگاس که زندگی مایک تایسون را برای همیشه تغییر داد! با این حال، آن‌ها پس از اتفاقاتی که آن شب رخ داد، مشکلات خود را بین یکدیگر حل کردند و اخیراً برند خود را در زمینه خوراکی راه‌اندازی کرده‌اند. در سال 2021 شایعاتی در رابطه با مبارزه بین تایسون و هالیفیلد مطرح شده بود که به سومین مبارزه این دو قهرمان بزرگ تبدیل می‌شد. با این حال، این مبارزه هیچ وقت اتفاق نیفتاد و هالیفیلد همچنان دو بر صفر از تایسون پیش است. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...