گزارش بازی پرسپولیس مقابل استقلال / تهرانه قرمزته!

بازی پرسپولیس مقابل استقلال در چارچوب دیداری از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.
کدخبر (170151) | 03 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:11
0 256
گزارش بازی پرسپولیس مقابل استقلال / تهرانه قرمزته!
بازی پرسپولیس مقابل استقلال در چارچوب دیداری از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، حساس ترین بازی هفته در چارچوب دربی صدم بین دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال برگزار شد. شرایط جدول لیگ برتر خلیج فارس و امتیازات دو تیم نشان می داد که این شهرآورد بسیار حساس است تا جایی که برخی معتقد بودند برنده این بازی می تواند قهرمان لیگ بیست و دوم باشد. این دیدار در نهایت با برد تیم سرخپوش پایتخت به پایان رسید.

بازی پرسپولیس مقابل استقلال

بازی پرسپولیس مقابل استقلال در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ پرسپولیس و استقلال

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال طبق برنامه اعلام شده یکشنبه 3 اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت 16:00 بود.

ورزشگاه بازی پرسپولیس مقابل استقلال

بازی پرسپولیس مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس و استقلال

پیام حیدری با کمک محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی بازی استقلال مقابل پرسپولیس را قضاوت کردند.

نتیجه بازی پرسپولیس استقلالپرسپولیس

اینگونه به نظر می رسد که تنها راه سرخپوشان پایتخت برای قهرمانی، پیروزی مقابل استقلال باشد و در مرحله بعد نیز پرسپولیسی ها باید منتظر باشند تا سپاهان امتیاز از دست بدهد.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال برای دربی 100 بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی (۸۵- سینا اسدبیگی)، سعید صادقی (۸۵- فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (۷۱- محمد عمری)، مهدی عبدی (۴۶- عیسی آل کثیر) و وحید امیری

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل استقلالاستقلال

شاگردان ریکاردو ساپینتو با امتیاز برابر با سپاهان یکی از شانس های اصلی قهرمانی هستند و می توانند با پیروزی در شهرآورد امیدشان به قهرمانی را افزایش دهند.

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس برای دربی 100 بدین شرح اعلام شد؛ سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۴- رضا میرزایی)، کوین یامگا (43- صالح حردانی)، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند (۷۴- آرمان رمضانی)، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی (۵۸- ارسلان مطهری)

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیسخط زمان بازی پرسپولیس و استقلال

دقیقه ۵: اولین حمله استقلال با حرکت مهدی قایدی شکل گرفت که ضربه او در محوطه با تکل گولسیانی دفع شد و استقلالی‌ها اعتقاد به خطای هند داشتند. دقیقه ۷: شوت محکم پیمان بابایی در چارچوب قرار نگرفت و از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۷: مهدی قایدی از پشت محوطه شروع به دریبل زدن کرد و دفاع پرسپولیس را به طور کلی به هم ریخت اما نتوانست ضربه نهایی را بزند. دقیقه ۱۳: سانتر امیری از سمت چپ توسط حسینی با مشت دفع شد. دقیقه ۲۱: موقعیت گلزنی برای پرسپولیس که مدافعان استقلال پاس کات بک ترابی را پیش از رسیدن به مهاجم پرسپولیس دفع کردند. دقیقه ۳۹: سعید صادقی نفوذ خوبی از سمت راست داشت اما ضربه او درست جایی زده شد که حسینی حضور داشت و توپ دفع شد. دقیقه 40: برخورد مشکوک در محوطه جریمه استقلال بین عبدی و یامگا به وجود آمد که داور اعتقادی به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس نداشت. یامگا در این صحنه مصدوم و از زمین بیرون برده شد.
دقیقه ۶۹: پاس اشتباه وحید امیری منجر به شوت مهدی قایدی از پشت محوطه شد اما توسط بیرو مهار شد. دقیقه ۷۴: شوت محمد عمری روی پاس صادقی در چارچوب قرار نگرفت و از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۷۵: فرصت برای استقلال روی سانتر از ضربه ایستگاهی به دست آمد اما ضربه سر عارف غلامی در چارچوب نبود. دقیقه ۷۹: سعید مهری در آستانه شوتزنی از پشت محوطه بود که تکل بلند پورعلی گنجی یک ضربه ایستگاهی عالی به آبی‌ها داد‌. دقیقه ۸۰: ضربه مهدی قایدی از روی ضربه ایستگاهی با برخورد به دیوار دفاعی راهی کرنر شد. دقیقه ۸۲: سانتر حردانی روی سر مطهری نشست اما بیرانوند با جایگیری خوب توپ را جمع کرد‌. دقیقه ۸۷: فرصت خطرناک برای استقلال بازهم روی ارسال بلند که توپ در آغوش بیرانوند قرار گرفت.

گزارش زنده بازی پرسپولیس مقابل استقلالشرح گل:

دقیقه ۵۰-عیسی آل کثیر برای پرسپولیس: پاس در عمق عالی مهدی ترابی در محوطه به عیسی رسید و آل‌کثیر با خونسردی بالا سر توپ زد و عارف غلامی جا ماند و ضربه این مهاجم پس از برخورد به حردانی و تیرک عمودی وارد دروازه استقلال شد (ویدئو).

کارت زرد:

استقلال: عارف غلامی (۱۹) ، محمد محبی (۴+۹۰) پرسپولیس: میلاد سرلک (۲۹) ، عیسی آل کثیر (50)

کارت قرمز:

-

حواشی دربی 100 :

* در شرایطی که امیر قلعه‌نویی در 2 هفته اخیر لیگ برتر بازی پرسپولیس- ملوان و همچنین استقلال- هوادار را در ورزشگاه آزادی و تراکتور مقابل سپاهان را در استادیوم یادگار امام تبریز تماشا کرده است، در دربی پایتخت حضور نداشت و آندرانیک تیموریان، دستیار خود در تیم ملی را به ورزشگاه آزادی فرستاد.

* وقتی که نیمکت‌نشینان پرسپولیس از مقابل هواداران استقلال عبور کردند این هواداران با پرتاب بطری آب به ورود پرسپولیسی‌ها واکنش نشان دادند.

* هواداران پرسپولیس بنر بزرگ این باشگاه را روی سکوهای ورزشگاه آزادی باز کردند.

* پیش از آغاز بازی کادر فنی پرسپولیس به سمت نیمکت استقلال رفت و با کادر فنی استقلال خوش و بش کردند.

* اشپیتیم آریفی و آرش برهانی پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

 

نتیجه بازی دربی 100

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل استقلال ، پیروزی یک بر صفر سرخ ها بود.

خلاصه بازی پرسپولیس استقلال

خلاصه دیدار پرسپولیس 1 استقلال 0 را از این صفحه ببینید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...