تصمیم سرنا ویلیامز برای انتشار کتاب خاطرات؛ درآمد ١٠ میلیون دلاری در انتظار ملکه

سرنا ویلیامز ، اسطوره تنیس که پیش تر کتاب زندگینامه خود را منتشر کرده بود حالا قصد دارد اقدام به انتشار کتاب خاطرات خود کند.
کدخبر (170812) | 04 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:38
0 206
تصمیم سرنا ویلیامز برای انتشار کتاب خاطرات؛ درآمد ١٠ میلیون دلاری در انتظار ملکه
سرنا ویلیامز ، اسطوره تنیس که پیش تر کتاب زندگینامه خود را منتشر کرده بود حالا قصد دارد اقدام به انتشار کتاب خاطرات خود کند.

به گزارش سرخ نیوز، سرنا ویلیامز، ستاره سابق تنیس زنان قصد دارد با همکاری سوزان گلاک اقدام به انتشار کتاب خاطرات خود کند. انتظار می‌رود که چاپ این کتاب بیش از ١٠ میلیون دلار برای تنیس‌باز آمریکایی درآمد در پی داشته باشد.

ملکه زمین بازی ، داستان زندگی سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز، اسطوره تنیس پیش از این کتاب زندگینامه خود با نام «ملکه زمین بازی» را در سال 2009 منتشر کرده بود. این کتاب به همراه کتاب زندگینامه خودنوشت پدر سرنا یعنی ریچارد ویلیامز منابع اصلی برای ساخت فیلم سینمایی «شاه ریچارد» بودند. فیلمی که داستان ورود سرنا و خواهرش ونوس را به عرصه تنیس حرفه‌ای روایت می‌کرد. تصمیم سرنا ویلیامز برای انتشار کتاب خاطرات؛ درآمد ١٠ میلیون دلاری در انتظار ملکهسرنا ویلیامز همزمان در پروژه تلویزیونی «926 Productions» نیز مشغول به فعالیت است. این پروژه به حوزه ورزش زنان مربوط می‌شود و در حال حاضر عوامل آن مشغول ساخت فیلمی مستند درباره جام جهانی فوتبال زنان در سال 1971 هستند. سرنا گفته است:
ما در این پروژه در تلاش هستیم تا تریبونی برای ورزش زنان باشیم و صدای ورزشکاران را به گوش دنیا برسانیم. من بسیار خوشحالم که این بخش تازه از زندگی خود را در کنار کارولین شروع کرده‌ام. زنی که مهارت بالایی در کار خود دارد و می‌تواند صنعت سرگرمی را به سطحی تازه ارتقا دهد. ما به همکاری خود ادامه خواهیم داد و کارهای یونیک و منحصر بفردی را در ماه‌های آتی منتشر خواهیم کرد.

زندگی پر مشغله سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز در ماه سپتامبر و پس از شکست برابر آیلا تاملیانوویچ در مسابقات تنیس آزاد آمریکا از رقابت‌های حرفه‌ای خداحافظی کرد. این ستاره آمریکایی پس از مادر شدن دیگر هرگز به سطح سابق خود برنگشت و تصمیم گرفت در ۴١ سالگی اعلام بازنشستگی کند. او را به‌عنوان یکی از مهمترین تنیسورهای تاریخ می‌شناسند. مجموع مبلغ جوایزی که ویلیامز در طی دوران حرفه‌ای خود کسب کرد به بیش از ٩۴ میلیون دلار می‌رسد.

سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا ؛ از رقابت کینه توزانه تا رفاقت صمیمانه !

این دارنده ٢٣ عنوان قهرمانی گرند اسلم اخیرا با تاسیس برند «Will Perform» فصل تازه‌ای از زندگی خود را گشوده است. این برند عرضه کننده محصولات مرتبط با تسکین دردهای عضلانی، محلول‌های شستشو و محصولات مراقبت از ماهیچه‌ها و... است. محصولات این برند چه برای ورزشکاران و چه برای غیر ورزشکاران دارای کاربرد می‌باشد. سرنا ویلیامز در خصوص تاسیس این برند گفته بود:
سال‌ها طول کشید تا به این نقطه برسم و حالا بسیار هیجان‌زده و خوشحالم از اینکه بالاخره می‌توانم از Will Perform رونمایی کنم. ریکاوری بخش بسیار مهمی از دوران حرفه‌ای من در تنیس به‌شمار می‌رفت. بی‌صبرانه منتظرم تا مردم شروع به استفاده از محصولات برندم کنند تا از این طریق به آنها کمکی کرده باشم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...