دردسر تیک آبی توئیتر؛ ایلان ماسک پا روی گلوی بزرگان ورزش گذاشت!

ایلان ماسک اعلام کرده است که کاربران می‌توانند در صورت ثبت نام از طریق مرورگر وب، ماهانه با پرداخت 8 دلار تیک آبی دریافت کنند.
کدخبر (170887) | 04 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:22
0 161
دردسر تیک آبی توئیتر؛ ایلان ماسک پا روی گلوی بزرگان ورزش گذاشت!
ایلان ماسک اعلام کرده است که کاربران می‌توانند در صورت ثبت نام از طریق مرورگر وب، ماهانه با پرداخت 8 دلار تیک آبی دریافت کنند.

به گزارش سرخ نیوز، شبکه اجتماعی توییتر، تیک آبی تایید شده خود را از ورزشکاران مختلف از جمله کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، رافائل نادال، استفن کری، راجر فدرر و...پس گرفت و این تیک را از اکانت رسمی آنها حذف کرد. ایلان ماسک مالک این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که کاربران می‌توانند در صورت ثبت نام از طریق مرورگر وب، ماهانه با پرداخت 8 دلار تیک آبی دریافت کنند.

دردسر تیک آبی توئیتر؛ ایلان ماسک پا روی گلوی بزرگان ورزش گذاشت!

در واقع روز بیستم آوریل بود که این پلتفرم اعلام کرد که در حال حذف تیک‌های تایید شده قدیمی است. در بیانیه این شرکت آمده است:
برای تأیید اعتبار در توییتر، افراد می‌توانند در توئیتر آبی ثبت نام کنند. سازمان‌ها هم می‌توانند برای خود تیک آبی تایید شده را به ازای پرداخت مبلغی دریافت کنند.
طی چند روز گذشته همه افراد مشهور جهان به جز تعدادی انگشت شماری، تیک‌های آبی حساب‌های توییتری خود را از دست داده‌اند تا اینگونه ایلان ماسک، مالک شرکت توئیتر، به هدف خود مبنی بر تغییر نشان تأیید به یکی از مزایای اصلی طرح اشتراک 8 دلاری در ماه دست پیدا کند. البته ایلان ماسک اعلام کرده که به شخصه این هزینه را برای چند چهره سرشناس که هنوز تیک آبی خود را در اختیار دارند، می‌پردازد.

لبرون جیمز چگونه تیک بی توئیتر را حفظ کرد؟

حساب کاربری لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال هم حکایت از آن دارد که او تیک آبی خود را حفظ کرده چراکه به نظر می‌رسد او هزینه سرویس اشتراکی توییتر آبی را می‌پردازد. در عین حال The Verge گزارش داده است که جیمز هفته گذشته پیشنهاد یکی از کارمندان توییتر مبنی بر پرداخت هزینه اشتراک خود توسط ایلان ماسک را رد کرده و پاسخ ماسک را در توئیتر داده است. این اتفاق درست بعد از انتشار توئیتی رخ داد که در آن ایلان ماسک اعلام کرده بود هزینه برخی از افراد را خودش می‌پردازد. دردسر تیک آبی توئیتر؛ ایلان ماسک پا روی گلوی بزرگان ورزش گذاشت!ایلان ماسک اعلام کرده بود که هزینه اشتراک ماهانه افرادی چون لبرون جیمز، ویلیام شتنر بازیگر و استفن کینگ، نویسنده داستان‌های ترسناک را خود پرداخته است. با این حال پادشاه بسکتبال این پیشنهاد را رد کرده و عنوان داشته است که هزینه را خودش خواهد پرداخت. بسیاری از افراد مشهور دیگر مانند تیلور سوئیفت، الن دی جنرس، ریحانا، مایلی سایرس و رایان رینولدز همچنان تیک‌های آبی رنگ را در کنار نام خود به همراه توضیحی درباره تیک‌های جدید در اختیار دارند. در توضیح تیک‌های جدید آمده است:
این حساب تایید شده است زیرا آنها در توئیتر آبی اشتراک دارند.

4.4 درصد از حساب‌های تایید شده قدیمی در توئیتر آبی مشترک شده‌اند

چهره‌های سیاسی مطرح راست‌گرا مانند تاکر کارلسون مجری فاکس نیوز، رودی جولیانی وکیل سابق ترامپ و حساب شخصی مارجوری تیلور گرین نماینده مجلس نمایندگان از دیگر افرادی هستند که هنوز تیک آبی خود را در اختیار دارند. باراک اوباما، رئیس جمهور سابق هم هنوز علامت تایید شده خود را دارد چراکه حساب کاربری او به دفتر باراک و میشل اوباما به عنوان یک سازمان تأیید شده در توییتر، وابسته است. این در حالی است که حساب بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق دارای علامت چک و یادداشتی است که نشان می دهد او در توییتر آبی مشترک شده است. در عین حال علامت تیک آبی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نیز حذف شده است. با این حال تحلیلی که هفته گذشته توسط محقق مستقل تراویس براون انجام شد، نشان می‌دهد که تنها حدود 4.4 درصد از حساب‌های تایید شده قدیمی توییتر تاکنون در توئیتر آبی مشترک شده‌اند. این تحلیل‌گر عنوان کرده است:
به‌نظر می‌رسد که تأیید قدیمی برای همیشه از بین رفته است... اما من یک لیست تقریباً کامل اخیر از 407.5 هزار حساب تأیید شده قدیمی دارم. فقط بیش از یک هفته تا مهلت بعدی ایلان باقی مانده است و در حال حاضر از 406 هزار حساب تایید شده قدیمی که من دنبال می‌کنم، تنها 17923 (4.4 درصد) مشترک توییتر آبی شده‌اند.
دردسر تیک آبی توئیتر؛ ایلان ماسک پا روی گلوی بزرگان ورزش گذاشت!این اعداد ممکن است در طول زمان تغییر کنند زیرا کاربران بیشتری ممکن است برای سرویس اشتراکی ثبت نام کنند. بازیگران هالیوودی مانند نیل پاتریک هریس، کریس همسورث و هیو جکمن هنوز تیک آبی خود را دارند. سلبریتی‌های دیگری مانند اسنوپ داگ، کاردی بی، برادران جوناس، دیوید گوئتا، شاون مندس و هالی بری هم هنوز تیک آبی خود را از دست نداده‌اند. اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی جیک و لوگان پاول و همچنین مستر بیست و مجری برنامه‌های گفتگو محور جیمی فلن هم مشترک توئیتر آبی شده‌اند. برخی از سلبریتی‌های محبوب پیشتر اعلام کرده بودند که برای تیک آبی هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...