دیو باتیستا دیگر کچل نیست؛ واکنش کاربران به ظاهر جدید اسطوره WWE

دیو باتیستا، اسطوره کشتی کج و ستاره سابق WWE با ظاهر جدید خود کاربران توئیتر را شگفت‌زده کرد.
کدخبر (170427) | 04 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:28
0 294
دیو باتیستا دیگر کچل نیست؛ واکنش کاربران به ظاهر جدید اسطوره WWE
دیو باتیستا، اسطوره کشتی کج و ستاره سابق WWE با ظاهر جدید خود کاربران توئیتر را شگفت‌زده کرد.

به گزارش سرخ نیوز، دیو باتیستا، اسطوره WWE، برای بازی در فیلم جدیدش، یعنی «جاسوس من ٢»، ظاهری جدید را نیز به خود دیده است. کله‌ی کچل باتیستا به نوعی امضای او محسوب می‌شد. حالا رونمایی از باتیستای مودار، طوفانی را در فضای اینترنت پدید آورده است. دیو باتیستا دیگر کچل نیست؛ واکنش کاربران به ظاهر جدید اسطوره WWE 01دیو باتیستا ١٧ سال را در WWE سپری کرد. باتیستا در طول دوران حرفه‌ای طولانی‌مدتش بارها فعالیت خود در کشتی کج را برای بازی در فیلم‌های هالیوودی به‌طور موقت متوقف کرد. او در این مدت در فیلم‌هایی نظیر ارتش مردگان، محافظین کهکشان، پیاز شیشه‌ای و... به ایفای نقش پرداخت. باتیستا حالا برای بازی در فیلم جدید خود، یعنی جاسوس من ٢، آماده می‌شود. این‌بار با ظاهری تازه.

ظاهر جدید دیو باتیستا در هالیوود

باتیستا تابه‌حال چه در کشتی کج و چه در سینما، تنها با کله‌ی کچل دیده شده بود. یکی از معروف‌ترین نقش‌های او در سینما، متعلق به شخصیت درکس در مجموعه فیلم‌های محافظین کهکشان بود که او نیز مردی کچل بود. یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های باتیستا، یعنی جاسوس من، در سال 2020 منتشر شد. این فیلم یک کمدی -اکشن بود که دیو باتیستا و کلویی کلمن بازیگران اصلی آن بودند. در حال حاضر قسمت دوم این فیلم نیز در حال فیلم‌برداری است و به‌نظر می‌رسد باتیستا قرار است با ظاهری جدید مقابل دوربین ظاهر شود. این برای اولین بار در طی دوران حرفه‌ای دیو باتیستا است که مردم او را با سری غیرتاس می‌بینند. انتشار تصویر تازه او در توئیتر طوفانی در این شبکه اجتماعی به‌پا کرد و کاربران را شگفت‌زده ساخت. باتیستا چهار سال پیش از کشتی کج خداحافظی کرده بود. آخرین مبارزه او در برابر تریپل اچ در رسلمنیا ٣٥ صورت گرفت. او در حال حاضر چندین پروژه سینمایی را پیش روی خود می‌بیند که یکی از آن‌ها نیز جاسوس من ٢ است. دیو باتیستا دیگر کچل نیست؛ واکنش کاربران به ظاهر جدید اسطوره WWE 01در این فیلم، باتیستا در نقش جی‌جی و کلویی کلمن در نقش سوفی بازی خواهند کرد. در فیلم اول باتیستا یک مامور آموزشی CIA بود که سوفی ٩ ساله را برای جاسوس شدن تربیت می‌کرد. در فیلم جدید جی‌جی قرار است در اولین مأموریت آموزشی سوفی، در کنار او عازم سفر شود. این فیلم احتمالاً اوایل سال آتی میلادی منتشر خواهد شد. طرفداران باتیستا مشتاق دیدن او در این فیلم جدید آن هم با این ظاهر تازه هستند.

واکنش کاربران به ظاهر جدید باتیستا

ظاهر جدید دیو باتیستا با واکنش گسترده کاربران توئیتر از جمله سلبریتی‌های کشتی کج و هالیوود روبه‌رو شد. کامنت‌های توئیت باتیستا نیز پر از تعریف و تمجیدها و اظهار شگفتی کاربران بود. این‌ها شماری از واکنش‌ها به انتشار عکس جدید باتیستا بودند:
- خوشگل شدی رئیس! - باتیستا مو کاشته یا من اشتباه می‌بینم؟ - لعنت! تو مو داری؟ همیشه فکر می‌کردم کچلی! - باتیستا با مو! به حق چیزهای ندیده! - عاشق لبخندت هستم. فیلم اول خیلی خوب بود.
دیو باتیستا دیگر کچل نیست؛ واکنش کاربران به ظاهر جدید اسطوره WWE 01بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...