چطور به تناسب اندام مگان مارکل برسیم؟

مگان مارکل حتی با وجود پایان فیلم برداری فیلم Suits همچنان برای تمرین کردن و تناسب اندام خود وقت پیدا می‌کند.
کدخبر (169027) | 03 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:52
0 160
چطور به تناسب اندام مگان مارکل برسیم؟
مگان مارکل حتی با وجود پایان فیلم برداری فیلم Suits همچنان برای تمرین کردن و تناسب اندام خود وقت پیدا می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، مگان مارکل در گذشته در رابطه با ویدیوهای Fit and Famous خود با Shape Magazine مصاحبه کرد. در این مصاحبه از او در رابطه با رژیم غذایی و روتین ورزشی او پرسیده شد در حالی که او همزمان برای فیلم Suits نیز ایفای نقش می‌کرد. او اظهار کرد که آهسته دویدن، یوگا موکشا و دی وی دی های تناسب اندام به او کمک می‌کنند تا او به خوبی تناسب اندام خود را حفظ کند و او همچنین توضیح داد که به خوردن چه غذاهایی در طول هفته علاقه دارد.

روتین ورزشی مگان مارکل همسر شاهزاده هری

بهار تخته چیان گزارشگر این برنامه از مگان مارکل پرسید:
تو چه کارهایی انجام می‌دهی که تناسب اندام خودت را به طور فوق العاده ای حفظ می‌کنی؟
چطور به تناسب اندام مگان مارکل برسیم؟ مگان مارکل در پاسخ گفت:
خیلی ممنونم. من عاشق دویدن هستم اما فکر می‌کنم که شما باید روتین ورزشی مخصوص خود را پیدا کنید و بتوانید با آن ارتباط خیلی خوبی برقرار کنید تا بتوانید به اهداف مورد نظرتان برسید. همانطور که گفتم، دویدن برای من بسیار لذت بخش است و به من کمک می‌کند تا ذهن خودم را از استرس های اطراف آزاد کنم. من همچنین مدت زیادی را به یوگای داغ مخصوصا یوگا موشکا می‌گذرانم و بعد از آن در باشگاه Pilates Platinum در لس آنجلس، ورزش پیلاتس را انجام می‌دهم.
یوگا موکشا نوعی از یوگای داغ است که در سال 2004 توسط دو مربی یوگای کانادایی به دنیا معرفی شد. یوگای داغ یکی از انواع یوگاست که در مکان‌های گرم و داغ انجام می‌شود و شامل بیش از 40 نوع تمرین مختلف است که در یوگای سنتی ریشه دارند. این نوع یوگا نه تنها مانند تمرینات هوازی عمل می‌کند بلکه به کاهش استرس ذهن نیز کمک می‌کند چراکه گرمای اتاق به وسیله عرق کردن، بدن را سم زدایی می‌کند و عضلات را برای کشش های متعدد آماده می‌کند. اگر 90 دقیقه یوگا موکشا را انجام دهید، می‌توانید تا حدود 700 کالری بسوزانید. چطور به تناسب اندام مگان مارکل برسیم؟ از مگان مارکل پرسیده شده که آیا در کنار این نوع یوگا، از مربی شخصی برای تمرینات دیگر استفاده می‌کند یا خودش به تنهایی تمرینات دیگر را انجام می‌دهد؟ او در پاسخ گفت:
بله، من تمام تمرینات را خودم به تنهایی انجام می‌دهم. من دی وی دی هایی در خانه دارم که مربوط به تناسب اندام و ورزش هستند و من با دیدن آن ها ورزش می‌کنم یا اینکه خودم به تنهایی می‌دوم. به نظر من، اگر شما بتوانید خودتان به خودتان انگیزه بدهید نصف راه را رفته اید.
این بازیگر در رابطه با تمرین های خود در خانه گفت:
حدود 5 الی 6 سال می‌شود که من با دی وی دی های تریسی اندرسون در خانه ورزش می‌کنم. من نتایج فوق العاده ای از این تمرینات گرفتم و شما می‌توانید با 15 دقیقه تمرین در روز شروع کنید. فقط کافی است که زمان هایی که در طول هدر می‌شوند را ورزش کنید و در پایان روز متوجه می‌شوید که انگار به اندازه یک جلسه تمرینی کامل ورزش کرده اید.
تریسی اندرسون خالق متدی خاص برای تمرین و ورزش کردن است. نام این متد، «روشی فوق العاده که همه را به بدن مورد علاقه خود و ذهنیت مورد نیاز خود بدون توجه به سابقه ژنتیکی او خواهد رساند» است. تریسی باور دارد که که اگر از او پیروی کنیم می‌توانیم عضلاتی قوی را برای خود بسازیم و همچنین تمام قسمت های نامتقارن بدن را متعادل کنیم و به تناسب اندام برسیم. چطور به تناسب اندام مگان مارکل برسیم؟

عادت های غذایی مگان مارکل

مگان مارکل علاوه بر روتین تمرینی خود، با اشاره به برنامه Clean Cleanse در رابطه با عادت های غذایی خود صحبت کرد:
من همیشه سعی می‌کنم تا حد امکان از غذاهای سالم استفاده کنم. من از خوردن غذاهایی که من را بی حال و تنبل می‌کنند، پرهیز می‌کنم. من در اکثر مواقع از سبزیجات و ماهی استفاده می‌کنم اما با این حال آدمی هستم که بسیار به غذاهای مختلف علاقه دارم! به همین دلیل، روزهای تعطیل هیچ کدام از این موارد را رعایت نمی‌کنم و از غذا خوردن لذت می‌برم. من فکر می‌کنم که هر چقدر شما از چیزی دوری کنید و خودتان را از انجام آن منع کنید، بیشتر دلتان می‌خواهد که آن کار را انجام دهید. من سعی می‌کنم تعادل را رعایت کنم به طوری که در طول هفته بسیار سالم غذا می‌خورم و در روزهای تعطیل خودم را آزاد می‌گذارم.
مگان مارکل در ادامه گفته:
شب گذشته من یک برگر بسیار خوشمزه خوردم و واقعا فوق العاده بود. من همچنین به سیب زمینی نیز بسیار علاقه دارم. با این حال باید سعی کنید راه هایی پیدا کنید که حتی آن ها را نیز سالم مصرف کنید به طور مثال از سیب زمینی شیرین استفاده کنید یا آن ها را بپزید. من همچنین عاشق غذاهای ایتالیایی و مکزیکی هستم. دوباره می‌گویم، این دختر کالیفورنیایی عاشق خوردن تاکو ماهی است!
مگان مارکل گفت که به آشپزی علاقه دارد و هر روز غذا درست می‌کند؛ حتی اگر یک سس باشد که بخواهد آن را در فریزر بگذارد تا بعدا استفاده کند. چطور به تناسب اندام مگان مارکل برسیم؟ مگان مارکل توضیح داد که تناسب اندام برای او چه معنایی دارد:
اعتماد به نفس داشته باشیم، تا حد امکان سالم باشیم و بدن خودتان را قبول داشته باشید، از سایر بدنتان راضی باشید و با خودتان مهربان باشید و خودتان را دوست داشته باشید.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...