این احتمال چه قدر جدی است؟/ مایک تایسون و حضور دوباره بر روی رینگ بوکس

شاید عجیب به نظر بیاید اما مردم هنوز از مایک تایسون می‌ خواهند که مبارزه کند حالا سوال بزرگ این است که آیا اسطوره بوکس دوباره به رینگ باز خواهد گشت یا خیر؟
کدخبر (170670) | 05 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:44
0 315
این احتمال چه قدر جدی است؟/ مایک تایسون و حضور دوباره بر روی رینگ بوکس
شاید عجیب به نظر بیاید اما مردم هنوز از مایک تایسون می‌ خواهند که مبارزه کند حالا سوال بزرگ این است که آیا اسطوره بوکس دوباره به رینگ باز خواهد گشت یا خیر؟

به گزارش سرخ نیوز، به‌ نظر می‌رسد که مایک تایسون تا بدل به یک پیرمرد نشود مردم همچنان از او خواهند خواست که مبارزه‌ای دیگر را ترتیب دهد. تایسون که حالا مردی ٥۶ ساله است آخرین بار در سال 2020 بر روی رینگ بوکس دیده شد. در یک مبارزه نمایشی با روی جونز که پول خوبی را نیز روانه‌ی جیب تایسون کرد. او البته به سود کلانی نیز اشاره کرده بود که سرمایه‌دارهای عربستانی با آوردن او به روی رینگ به‌جیب زدند.

مایک تایسون: اگر پیشنهاد مالی خوبی باشد دوباره مبارزه خواهم کرد!

مایک تایسون اخیرا در مصاحبه با TMZ Sports گفته بود که ممکن است برای انجام مبارزه‌ای دیگر نیز متقاعد شود. او البته این را نیز گفته بود که این متقاعد شدن به یک پیشنهاد مالی بسیار خوب نیاز دارد:
من قبلا این کار را انجام دادم. دوست داشتم انجامش دهم و انجامش دادم. مردم در عربستان سعودی علاقه زیادی به من دارند. نمی‌دانم؛ ممکن است دوباره برای انجام این کار متقاعد شوم. وقتی پول را ببینم مغزم بهتر کار می‌کند. وقتی پای یک پول خوب در میان باشد فضا نیز دوباره نورانی خواهد شد.

از فورمن تا هاپکینز و پاکیائو؛ اسطوره‌های مشت زنی در چهل سالگی

تا همین چند دهه پیش ایده انجام یک مبارزه بوکس توسط مردی پنجاه و چند سال اصلا مطرح نبود. در واقع تا همین چند دهه پیش بوکس کردن برای افراد چهل ساله نیز کاری خطرناک به‌شمار می‌رفت. اما اوضاع تغییر کرد. اسطوره‌هایی نظیر جرج فورمن، برنارد هاپکینز و مانی پاکیائو توانستند حتی پس از رسیدن به چهل سالگی نیز در سطح حرفه‌ای بسیار خوبی به مبارزات خود ادامه دهند.

درخواست عجیب هواداران از مایک تایسون؛ لطفا دوباره مبارزه کن

گرچه مایک تایسون بدون شک دیگر «مایک آهنین» نخواهد بود، اما و به هر ترتیب قادر به انجام مبارزه‌ای دیگر نیز هست و حتی شاید بتواند این کار را در سطح خوبی نیز انجام دهد. تایسون یک مبارز مادرزاد بود. یک بوکسور خاص. و گویا قرار است تا همیشه نیز یک مبارز باقی بماند. شاید عجیب جلوه کند که مردم هنوز از مایک تایسون می‌خواهند که مبارزه کند. هنوز و در همین سال 2023 نیز چندین پیشنهاد مالی برای او ارسال شده است. به‌نظر می‌رسد که حال و روز مایک تایسون این روزها خیلی خوب است. او بی‌تردید خوشحال‌تر از زمانی‌ست که هنوز مبارزه می‌کرد. و در برابر امثال دنی ویلیامز و کوین مک براید شکست می‌خورد. تایسون ظرفیت خود را برای ستاره باقی ماندن به اثبات رسانده است. از اواسط دهه هشتاد تا همین حالا، او یک ستاره بوده است و بی‌شک مردم در سال‌های پیش رو نیز همچنان علاقه خود را به او حفظ خواهند کرد. اگر مایک تایسون دوباره بر روی رینگ حاضر شود جمعیت زیادی برای تماشای مبارزه او حاضر خواهند بود. بسیاری از ما حاضریم پول پرداخت کنیم تا بازگشت او به روی رینگ را زنده تماشا کنیم. آیا این اتفاق خواهد افتاد؟ شاید. تایسون گفته است که ممکن است برای انجام این کار متقاعد شود. اگر و تنها اگر یک پیشنهاد مالی وسوسه‌کننده روبروی او قرار گیرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...