به استقبال UFC 288 ؛ وایرال شدن تقلید هنری سجودو از آهنگ «کاردی بی» بعد از سه سال !

کدخبر (170889) 04 اردیبهشت 1402 | ساعت 23:14
0 92
ویدیویی عجیب او از تقلید آهنگ WAP از خواننده معروف رپ، کاردی بی توسط هنری سجودو که پیشتر منتشر شده بود در آستانه UFC 288 بازگشت وی به ام ام ای بار دیگر مورد توجه هواداران این ورزشکار هنرهای رزمی قرار گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، هنری سجودو یکی از با استعدادترین مبارزان در دنیای ورزش‌های رزمی به حساب می‌آید. این مبارز که سابقه شرکت در المپیک را دارد، در دوران اوج خود روزهای بسیار خوبی داشت و بیشتر مبارزات خود را با پیروزی پشت سرگذاشت و جهان را شوکه کرد. او پس از مدت‌ها دوری از رینگ ام ام ای در آستانه بازگشت قرار گرفته و در UFC 288 پس از سه سال بار دیگر مبارزه خواهد کرد و آلجامین استرلینگ حریف او در این مبارزه خواهد بود.

در آستانه UFC 288، ویدیویی نسبتا قدیمی از سجودو وایرال شده است، ویدیویی عجیب او از تقلید آهنگ WAP از خواننده معروف رپ، کاردی بی بود که در آن قهرمان سابق دو دسته وزنی UFC تمام تلاش خود را کرد تا مشابه این خواننده آهنگ را اجرا کند. هر چند جملاتی که او برای این کار استفاده کرده بود، با ترانه اصلی آهنگ تفاوت‌های قابل توجهی داشت. در این ویدئو هنری سجودو در حال خواندن چند خط خنده‌دار ترانه این آهنگ، مسخره کردن رقبایش و احمقانه خوانده رفتارهای خود دیده می‌شود. این ویدیو برای دوازدهمین دوره از مراسم برترین‌های سال MMA در اواخر سال 2020 میلادی تهیه شده بود.

 

تقلید عجیب هنری سجودو از خواننده رپ

همچنین هنری سجودو به الکساندر ولکانوفسکی و تی جی دیلاشاو به دلیل استفاده زیاد از استروئیدها و شکستی که مقابل خودش داشتند، اشاره می‌کند. هنری سجودو عنوان می‌کند که شکست دادن دیلاشاو کار دشواری نبوده و دربرابر ولکانوفسکی بدون اینکه ضربه‌ای به او بزند، شکستش داده است. این ویدیو برای هواداران سجودو خنده‌دار بود و نشان داد این مبارز علاوه بر هنرهای رزمی، استعدادهای دیگری هم دارد. با این حال سجودو مطمئن نبود که مردم این کار او را دوست داشته باشند. او در پایان این ویدئو گفت:

فکر نمی‌کنم مردم بعد از این اتفاق مرا دوست داشته باشند.

اما در کمال تعجب، طرفداران او، این ویدیو را دوست داشتند و واکنش‌های مثبتی نسبت به آن نشان دادند.

پیش بینی هنری سجودو از مبارزه اصلی UFC 287 ؛ پریرا ، ادسانیا را مهر خواهد کرد !هنرنمایی مبارزان UFC در یوتیوب

ویدیوی هنری سجودو توسط کانال یوتیوبی Fighters only تولید شده اما این اولین ویدیویی نیست که آنها با استفاده از چهره‌های سرشناس دنیای UFC ساخته‌اند. بسیاری دیگر از مبارزان UFC نیز در این ویدیوهای خنده دار حضور پیدا کرده‌اند تا مبارزات خود را تبلیغ کنند و با طرفداران خود گفت و گو داشته باشند. تایرون وودلی، اوریا فابر، رشاد اوانز و بن آسکرن از جمله مبارزانی هستند که در تولید ویدیوهای این کانال یوتیوبی مشارکت داشته‌اند. آسکرن آهنگ Hello از خواننده معروف بریتانیایی ادل را بازخوانی و با تعهدی کامل آن را اجرا کرده است. همچنین فابر آهنگی از گروه ویکند را برای ویدیو خود انتخاب کرده بود. با این حال، محبوب‌ترین آنها قطعاً طرح «همه چیز در مورد مرغ» است که در آن مبارز راه یافته به تالار مشاهیر UFC یعنی دنیل کورمیر حضور داشته است. کورمیر در این ویدیو با رقصیدن و انجام رفتارهای مضحک، تمام تلاش خود را می‌کند تا ویدیویی خنده‌دار بسازد. طرفداران کورمیر از دیدن این مبارز سنگین وزن که در ویدیو خود آهنگ می‌خواند و به تبلیغ کیک‌های کوچک می‌پردازد، شگفت زده شدند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...