دعوای خیابانی نیت دیاز با بدل جیک پاول ؛ پیش درآمدی برای رقابت اصلی!

نیت دیاز در خیابان با مردی که از نظر ظاهری شبیه جیک پاول بود، به شدت درگیر شد
کدخبر (170656) | 05 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:55
0 590
دعوای خیابانی نیت دیاز با بدل جیک پاول ؛ پیش درآمدی برای رقابت اصلی!
نیت دیاز در خیابان با مردی که از نظر ظاهری شبیه جیک پاول بود، به شدت درگیر شد

به گزارش سرخ نیوز، اگر منطقی باشید با کسی که به عنوان پسر بد هنرهای رزمی ترکیبی شناخته می‌شود، هیچ وقت در خیابان آن هم در نیمه شب وارد درگیری نمی‌شوید. با این حال یکی از افرادی که در خیابان‌های نیواورلئان قدم می‌زد، متوجه این مساله نشد و با یکی از اسطوره‌های هنرهای رزمی وارد دعوای خیابانی شد. نیت دیاز که در رویداد بوکس Misfits در نیواورلئان برای همراهی هم تیمی سابقش کریس آویلا در برابر پل بامبا حضور داشت، پس از پایان این رویداد وارد چنین مهلکه‌ای شد. اگرچه مشخص نیست که چه چیزی باعث این درگیری خیابانی شده است اما افراد زیادی را می‌توان در فیلم‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده، مشاهده کرد که میان این افراد درگیر مشت‌های زیادی رد و بدل می‌شود. دعوای خیابانی نیت دیاز با بدل جیک پاول ؛ پیش درآمدی برای رقابت اصلی!

کتک کاری نیت دیاز در خیابان، شبکه‌های اجتماعی را در نوردید!

مایکل بنسون خبرنگار TalkSPORT یکی از اولین کسانی بود که در اکانت توئیتری خود فیلم این حادثه را توییت کرد و به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و در یک ساعت نزدیک به 350 هزار بازدید داشت. در این درگیری نیت دیاز با دستانش سعی می‌کند مردی که در فیلم دیده می‌شود را خفه کند. در واقع مشخص شد مردی که دیاز در حال خفه کردن او بود، کسی نبود جز همزاد لوگان پاول که به دلیل شباهت عجیبشان در کنار یوتیوبر معروف کارهایی را انجام داده است. در میان این درگیری می‌توان نیت دیاز را دید که با مردی شبیه به لوگان پاول که لباس سیاهی به تن دارد، درگیر شده است. در اطراف آنها مردم از نیت دیاز می‌خواهند که این نزاع را متوقف کند. در حالی که هر دو نفر با هم دست و پنجه نرم می‌کنند، دیاز قبل از اینکه آن مرد را در حالت خفگی قرار دهد، چند ضربه زانو به دنده‌هایش می‌زند. سپس رقیب خیابانی نیت دیاز از حال می‌رود و دیاز او را روی پیاده‌رو رها می‌کند و  به راه خود می‌رود. دعوای خیابانی نیت دیاز با بدل جیک پاول ؛ پیش درآمدی برای رقابت اصلی! مرد مجروح کاملا بیهوش می‌شود و فیلم منتشر شده از او بسیار نگران کننده است. در این فیلم به نظر می‌رسد بدل لوگان پاول در تلاش برای کاهش تنش بوده و این نیت دیاز بوده که به او حمله کرده اما نمی‌توان هیچ فرضیه‌ای را با قطعیت مطرح کرد. دلیل این درگیری هنوز مشخص نشده اما دشمن سابق دیاز، کانر مک گرگور این درگیری را خنده‌دار می‌داند. علاوه بر این ویدئویی با حضور رئیس UFC، دانا وایت، در فضای مجازی منتشر شده و او مردی را که درگیر این ماجرا بود با لوگان پاول مقایسه کرده و می‌گوید:
سر او مانند توپ بسکتبال پرید.
باید گفت هویت این مرد هنوز تایید نشده است، اما همانطور که قبلا ذکر شد، گمان می‌رود که شبیه لوگان پاول باشد. دیاز با دور شدن از مبارزات خیابانی، به زودی برای اولین بار پس از بازنشستگی رسمی خود از ام ام ای، وارد رینگ بوکس خواهد شد و در روز شنبه پنجم آگوست در دالاس، تگزاس با جیک پاول مبارزه خواهد کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...