رویای جی کاتلر ؛ وقت گذرانی با سلبریتی‌ ها در باشگاه!

جی کاتلر قهرمان سابق مسترالمپیا با مروری بر خاطرات دوران جوانی‌ از هیجان بسیار زیادش بعد از ملاقات با سلبریتی های هالیوود سخن گفته است.
کدخبر (170674) | 05 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:47
0 488
رویای جی کاتلر ؛ وقت گذرانی با سلبریتی‌ ها در باشگاه!
جی کاتلر قهرمان سابق مسترالمپیا با مروری بر خاطرات دوران جوانی‌ از هیجان بسیار زیادش بعد از ملاقات با سلبریتی های هالیوود سخن گفته است.

به گزارش سرخ نیوز، اگرچه از سال 2019 جی کاتلر حضور خود را در مسابقات مختلف بدنسازی متوقف کرده اما قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا هچنان در عرصه این ورزش حضور پررنگی دارد و هنوز هم نظرات خود را نسبت به مسائل مختلف بدنسازی بیان می‌کند. در پادکستی که او اخیرا در کانال یوتیوبی خود منتشر کرده، کاتلر تجربه خود را از زمانی که برای اولین بار به کالیفرنیا آمد را عنوان کرد. دیدن افرادی مانند کیانو ریوز که در آن زمان به تازگی به یک سوپراستار هالیوود تبدیل شده و همچنین کریس کورمیر که از بزرگان فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام بود، برای کاتلر هیجان انگیز بود اما خیلی زود شهر شلوغ لس آنجلس به شهر رویاهای جی کاتلر تبدیل شد!

استارت حرفه‌ای جی کاتلر از بزرگترین باشگاه ورزشی دنیا

باشگاه طلایی ونیز که تاسیس آن به سال 1965 برمی‌گردد و به عنوان مدینه فاضله ورزشکاران یاد می‌شود، اولین جایی بود که مورد توجه کاتلر در لس آنجلس قرار گرفت. این باشگاه بعدها تبدیل به بزرگترین باشگاه ورزشی زنجیره‌ای در سطح جهان شد؛ باشگاهی که در آن افسانه‌ها بزرگی مانند آرنولد شوارتزنگر، لو فریگنو، دیو دریپر و فرانکو کلمبو ساخته شدند. به همین دلیل توجه جی کاتلر به چنین فضایی نمی‌توانست نابجا باشد.

هیجان جی کاتلر از دیدن ستاره‌های هالیوود در باشگاه ورزشی

کاتلر فاش کرد که در اولین بازدید خود از باشگاه طلایی ونیز در سال 1993، تعداد زیادی از افراد مشهور و ستاره‌های سینما را که مشغول ورزش بودند، مشاهده کرد. کاتلر که با دیدن چندین چهره سرشناس هیجان زده شده بود، با یادآوری آن روزها می‌گوید:
به یاد می‌آورم که پیاده‌روی می‌کردم و آن روز شش یا هفت ساعت را در این باشگاه گذراندم. من کسانی را که وارد آنجا می شدند را تماشا می‌کردم. من فلکس ویلر و کورمیر را دیدم. کیانو ریوز هم در آن زمان در آنجا تمرین می کرد... دقیقاً مشخص بود که آنجا کالیفرنیا است.

محقق شدن رویاهای جی کاتلر در کالیفرنیا

شهر لس آنجلس برای کاتلر دست کمی از جادو نداشت. او باور داشت که رویاها در کالیفرنیا ساخته می‌شود. کاتلر با بیان اینکه زمانی تصمیم داشت در لس آنجلس در رشته عدالت جنایی به تحصیل دانشگاهی بپردازد، گفت:
همیشه فکر می‌کردم که به کالیفرنیا می روم و سوار موتور سیکلت می‌شوم. این رویای من بود.
کاتلر همچنین عنوان کرد که او واقعاً می‌خواست یک افسر پلیس شود که به نظر می‌رسید در این مورد تا حدودی تحت تأثیر شهر لس آنجلس قرار گرفته بود. یقینا باعث تعجب است که او و رقیب دیرینه‌اش رونی کلمن، هر دو در این موضوع دارای علاقه مشترک بودند و روزگاری تمایل داشتند به یک پلیس تبدیل شوند. جی کاتلر و رونی کلمن در اوایل دهه 2000 رقابت شدیدی در مسابقات بدنسازی داشتند. در حالی که رونی کلمن از سال 1989 تا 2003 به عنوان افسر پلیس خدمت می‌کرد، کاتلر هرگز فرصتی برای تحقق آرزوی خود برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس پیدا نکرد.
من واقعاً می‌خواستم افسر پلیس شوم. فکر می‌کنم علاقه به پلیس شدن بهانه‌ای بود که تمرینات بدنسازی را شروع کنم. تمریناتم را برای اینکه کمی بزرگتر شوم، شروع کردم. در واقع هرگز فکر نمی‌کردم روزی قهرمان مستر المپیا شوم.
او در پایان عنوان کرد که پس از بازدید از باشگاه طلایی ونیز و همچنین موفقیت در تیم ملی نوجوانان بود که به این نتیجه رسید که واقعاً می‌خواهد بدنسازی را ادامه دهد. تصمیم کاتلر برای انتخاب رشته بدنسازی درست بود. تمرین در همان باشگاه ورزشی با اسطوره‌های بدنسازی مانند فلکس ویلر مطمئناً انگیزه زیادی به او داد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...