پسر، به خوبی از پدر ارث برده است؛ آپدیت بدنی جدید پسر آرنولد شوارتزنگر با بدنی کات شده!

جوزف بائنا پسر آرنولد شوارتزنگر در یک پست اینستاگرامی به تمرین فیگورگیری پرداخته که با واکنش طرفداران مواجه شده است.
کدخبر (169746) | 05 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:26
0 338
پسر، به خوبی از پدر ارث برده است؛ آپدیت بدنی جدید پسر آرنولد شوارتزنگر با بدنی کات شده!
جوزف بائنا پسر آرنولد شوارتزنگر در یک پست اینستاگرامی به تمرین فیگورگیری پرداخته که با واکنش طرفداران مواجه شده است.

به گزارش سرخ نیوز، همه می‌دانند که جوان‌ترین فرزند آرنولد شوارتزنگر مانند پدرش به بدنسازی و تناسب اندام اهمیت می‌دهد و به نظر می‌رسد که این بازیگر 25 ساله، بیشتر از همیشه روی بدن و فیزیک خود وقت می‌گذارد. واضح است که جوزف بائنا ژنتیک پدرش را به ارث برده و در باشگاه، فیزیکی فوق‌العاده برای خودش ساخته است. با وجود اینکه بائنا از روش‌های تمرینی مدرن و جدید برای تمرینات خودش استفاده می‌کند، با این حال، او همچنان از بعضی از روش‌های قدیمی که در گذشته پدرش از آن‌ها استفاده می‌کرد، بهره می‌گیرد. این بازیگر جوان در آخرین پست اینستاگرامی خود تصویری از خودش را منتشر کرده که در آن به یکی از هشت حالت فیگورگیری اجباری در بدنسازی، فیگور گرفته است. بائنا در کپشن این پست نوشت:

باید بین ست‌های تمرینی مختلف، حتماً فیگورگیری را انجام دهیم!
طرفداران و دنبال‌کنندگان او نیز به‌دنبال انتشار این پست، نظرات خود را اظهار کردند.

پسر، به خوبی از پدر ارث برده است؛ آپدیت بدنی جدید پسر آرنولد شوارتزنگر با بدنی کات شده!پسر، از پدر الهام می‌گیرد

این بازیگر مدتی پیش نیز در یکی از پست‌های اینستاگرامی خود تصویری از خودش منتشر کرده بود که در آن فیگور سینه از بغل گرفته بود. او در رابطه با مکان منتشر کردن این پست صحبت نکرد، اما با این حال به نظر می‌رسید که این پست در یک باشگاه، در یک فضای باز و زیر نور آفتاب منتشر شده بود. او در این تصویر، لباسی مخصوص بدنسازی به تن داشت و عضلات سینه او به خوبی در عکس مشخص نبود. با این حال، پیشرفت‌های او در ناحیه عضلات بازو و سرشانه فوق‌العاده بود. در این تصویر، عضلات سرشانه، دوسر بازو و ساعد کات شده او کاملاً مشخص بود. با این حال، یکی از موضوعاتی که بسیاری به آن توجه نمی‌کنند، نحوه استفاده دقیق بائنا از تکنیک‌های آرنولد شوارتزنگر در جلسات تمرینی خودش است. آرنولد شوارتزنگر در BluePrint to Cut توضیح داد:
فیگور گرفتن در حین انجام تمرینات، بسیار بااهمیت است. شما همیشه باید بعد از انجام هرتمرین، فیگور بگیرید.
قهرمان هفت دوره مستر المپیا اظهار کرد که فیگورگیری بیشتر در حین انجام تمرینات باعث می‌شود که ارتباط بهتری بین ذهن و عضله برقرار شود. این موضوع بسیار می‌تواند به بدنساز هنگام فیگور گرفتن روی صحنه و در رقابت‌های مختلف کمک کننده باشد. بائنا قصد ندارد تا به طور حرفه‌ای در رقابت‌های بدنسازی شرکت کند اما با این حال، همچنان از توصیه‌های پدرش پیروی می‌کند.

دو دیدگاه متفاوت طرفداران به این پست اینستاگرامی

تعدادی از طرفداران این بازیگر 25 ساله را تحسین کردند و اظهار کردند که او به خوبی ژنتیک پدرش را به ارث برده است. با این حال، به نظر می‌رسد که دو دیدگاه متفاوت نسبت به این پست اینستاگرامی و فیزیک جوزف بائنا وجود دارد. تعدادی از طرفداران خواستار این موضوع هستند که بائنا نیز مانند پدرش از تمام توان خود استفاده کند و وارد عرصه بدنسازی شود:
- تو می‌توانی به آرنولد بعدی تبدیل شوی! - هنوز زود است، باید تا رسیدن به حداکثر توانش صبر کنیم!
دیدگاه دیگری نیز در بین نظرات دیده می‌شود. تعداد دیگری از کاربران فضای مجازی نیز امیدوارند که او از مواد و داروهای مختلف استفاده نکند و همچنان فیزیک خود را به صورت طبیعی بهبود ببخشد:
- بالاخره! یک آرنولد طبیعی! جوزف همان آرنولدی است که همه منتظر آن هستند. - بدن زیبا و نچرالی داری!
از جوزف بائنا بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...