کشتی کج ، دواین جانسون و جان سینا ؛ همه چیز آن مبارزات واقعی بود!

جدال جان سینا و راک در کشتی کج یکی از جذاب ترین مبارزات تاریخ WWE است. اما بعد از جدایی دواین جانسون از کشتی کج، درگیری های این دو نفر نه تنها تمام نشد، بلکه با جدیت ادامه پیدا کرد!
کدخبر (170890) 04 اردیبهشت 1402 | ساعت 23:16
0 970
جدال جان سینا و راک در کشتی کج یکی از جذاب ترین مبارزات تاریخ WWE است. اما بعد از جدایی دواین جانسون از کشتی کج، درگیری های این دو نفر نه تنها تمام نشد، بلکه با جدیت ادامه پیدا کرد!

به گزراش سرخ نیوز، تقابل دواین جانسون و جان سینا یکی از حماسی‌ترین مبارزاتی است که تا به حال در تاریخ WWE ثبت شده است. جنگ آن ها همواره چه در داخل و چه در خارج از رینگ وجود داشت. اما مانند تمام حماسه‌های بزرگ، برخورد این دو غول هم دارای یک افسانه نمادین است که با داستان مسابقه رسلمانیا در میان بزرگترین نبردهای تاریخ گره خورده است. به همان اندازه که شکل گیری و فرازو فرود این مبارزه برای هواداران آن مهیج بود، پیدایش داستان عشق و نفرت میان راک و جان سینا تنها برای تعداد کمی از این طرفداران مشخص شده است.

کشتی دواین جانسون و جان سینا ؛ همه چیز آن مبارزات واقعی بود!

درگیری دواین جانسون و جان سینا

دواین جانسون در فوتبال آمریکایی، سینمای هالیوود و فراتر از همه آنها کشتی کج، حضور فعالی داشته اما به ندرت در یکی از آنها به عنوان بزرگترین شناخته شده است. این بر خلاف توانایی و استعدادش در جذب مخاطب و انجام کارهایی است که می‌تواند برای تماشاگران جذاب باشد. با این حال استعداد جانسون به وی کمک کرده که نه تنها به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مستعدترین چهره‌های WWE باشد بلکه به عنوان یکی از پردرآمدترین و ثروتمندترین افراد حاضر در این عرصه و همچنین سینمای هالیوود شناخته شود. با این حال حین انتقال او از دنیای کشتی کج به سینما، بسیاری از طرفداران، راک را به این دلیل که به صنعتی که خودش سنگ بنای آن را نهاده بود، پشت کرده است، انتقاد کردند و توهین‌های زیادی را متوجه وی ساختند. جان سینا یکی از همین افراد بود که پس از ورود دواین جانسون به هالیوود، این جسارت را به خود داد تا در مورد چنین حرکتی صحبت و به غیبت راک در WWE اشاره داشته باشد.
کشتی دواین جانسون و جان سینا ؛ همه چیز آن مبارزات واقعی بود!

او بازیگر بسیار خوب و موفقی است و کارش را خیلی خوب انجام می‌دهد. ارتباط با سرگرمی‌های ورزشی کمک زیادی به حرفه بازیگری وی نمی‌کند. این فقط به تماشاگران سرگرمی ورزشی کمک می‌کند، بنابراین من متوجه می‌شوم که چرا او برنمی‌گردد. از من دلخور نشو و به من صادقانه بگو که فقط کشتی را برای داشتن کار دیگری انجام می‌دهی! این تنها چیزی است که من را واقعاً عصبانی می‌کند. او با آنکه دیگر در دنیای کشتی کج حضور ندارد، همچنان مورد تمجید هواداران این ورزش قرار دارد و با آنکه در تلویزیون دیده می‌شود، مورد احترام هواداران ما قرار دارد و تنها کاری که باید انجام دهد این است که دیگر برنگردد.

اگرچه جان سینا در مورد نحوه خروج راک از دنیای کشتی کج انتقادات بی رحمانه‌ای داشت، اما خود دواین جانسون هم نسبت رفتارش در زمان کوچ از کشتی کج به سینما نظر مثبتی نداشت. او در سال 2018 در مصاحبه‌ای با اندی کوهن بدون در نظر گرفتن عواقب و یا در نظر گرفتن احساسات طرفداران، به اظهارات یک دهه قبل جان سینا در مورد ترک WWE پرداخت. کشتی دواین جانسون و جان سینا ؛ همه چیز آن مبارزات واقعی بود!

دواین جانسون به کشتی کج بازمی گردد؟

او آشکارا از انتخاب کلمات مناسب برای بیان احساسات خود ناامید شده و با بیان اینکه جان سینا هنوز متوجه میزان تلاشش برای ایجاد مسیر تازه در هالیوود نشده بود، ادعا کرد:

من از دنیای کشتی کج کنار رفته بودم و او یک سری مصاحبه انجام داده بود. مصاحبه های رادیویی و خیلی چیزهای دیگر. احساس کردم یک نفر از او پرسید که آیا راک بار دیگر برمی‌گردد؟ او پاسخ داد که «مطمئن نیستم. بعید می‌دانم». این نحوه پاسخ دادن به مذاقم خوش نیامد. چند سال قبل با مک ماهون درباره بازگشت صحبت کرده بودم. او هم پیشنهاداتی داشت. رویارویی من و جان سینا پرتماشاگرترین مبارزه بود و بنابراین این اتفاق می‌توانست دوباره تکرار شود. همه اتفاقات آن مبارزات واقعی بود.

کشتی دواین جانسون و جان سینا ؛ همه چیز آن مبارزات واقعی بود! ببینید: 10 دقیقه از تقابل راک و جان سینا در WWE
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...