اندرو تیت دست روی دست نمی گذارد / TOP G و 10 بوگاتی جدید دیگر!

اندرو تیت پس از توقیف ماشین ها و دارایی هایش توسط پلیس، حالا 10 بوگاتی جدید خریداری کرده است.
کدخبر (171631) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:45
0 555
اندرو تیت دست روی دست نمی گذارد / TOP G و 10 بوگاتی جدید دیگر!
اندرو تیت پس از توقیف ماشین ها و دارایی هایش توسط پلیس، حالا 10 بوگاتی جدید خریداری کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت اینفلوئنسری جنجالی و پرطرفدار در فضای مجازی است. مدتی پیش پلیس رومانی به خانه او حمله کرد و اندرو و تریستیان تیت را دستیگر کرد. اندرو تیت و برادرش در سال 2022 به اتهامات مختلفی مانند تجاوز، قاچاق انسان و تشکیل یک گروه جنایی به زندان رفتند. پلیس به دنبال دستگیری او، تمام ماشین ها و دارایی و کسب و کار او را توقیف کرد. با این حال به نظر می‌رسد که اندرو تیت اخیرا 10 بوگاتی جدید خریداری کرده است. تاپ جی دست روی دست نمی گذارد / کبرا تیت و 10 بوگاتی جدید دیگر!

اندرو تیت و 10 بوگاتی جدید

اندرو تیت اخیرا ویدیویی را در توییتر منتشر کرده و در آن ادعا می‌کند که 10 بوگاتی جدید خریداری کرده است؛ اما نه 10 ماشین با برند بوگاتی بلکه 10 اسکوتر برقی با برند بوگاتی! او در این ویدیو در حالی که در حال استفاده از اسکوتر برقی خود بود گفت:
من هم اکنون سریعترین مرد روی زمین هستم! تریستیان می‌دانم که تو هم هیجان زده شده ای. من 10 بوگاتی جدید خریداری کردم، تو هم از یکی از آن ها استفاده کن و بعد می‌توانیم با یکدیگر مسابقه دهیم! من هم اکنون سریعترین مرد در دنیا هستم. فکر می‌کنی حمله بعدی آن ها چه زمانی اتفاق بیافتد؟

تاپ جی دست روی دست نمی گذارد / کبرا تیت و 10 بوگاتی جدید دیگر!

بوگاتی های اندرو تیت

اندرو تیت صاحب یک بوگاتی شیرون است و در گذشته ویدیوها و تصاویر زیادی را از آن در فضای مجازی منتشر می‌کرد. این ماشین یکی از گران قیمت ترین ماشین های دنیاست و اندرو تیت همواره از آن استفاده می‌کرد. او در یکی از این ویدیوها جمله ای را اظهار کرد که در فضای مجازی بسیار استفاده می‌شود. او گفت:
بوگاتی تو چه رنگیه؟
تاپ جی دست روی دست نمی گذارد / کبرا تیت و 10 بوگاتی جدید دیگر! با این حال با توجه به اینکه او هم اکنون در زندان خانگی به سر می‌برد، پلیس رومانی تمام دارایی های ارزشمند او از جمله بوگاتی شیرون را توقیف کرده است. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...