راز داشتن یک بدن فوق‌العاده مثل بتمن / رونمایی از برنامه تمرینی و غذایی بن افلک

بن افلک برای موفقیت در نقش بتمن نیاز به عضله سازی زیادی داشت، لباس بتمن حدود 34 کیلوگرم بود و این بازیگر می بایست بدن خود را به شکل ویژه ای تقویت می کرد.
کدخبر (171013) | 05 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:06
0 507
راز داشتن یک بدن فوق‌العاده مثل بتمن / رونمایی از برنامه تمرینی و غذایی بن افلک
بن افلک برای موفقیت در نقش بتمن نیاز به عضله سازی زیادی داشت، لباس بتمن حدود 34 کیلوگرم بود و این بازیگر می بایست بدن خود را به شکل ویژه ای تقویت می کرد.

به گزارش سرخ نیوز، بن افلک یکی از بازیگران محبوب آمریکایی در هالیوود است. او در فیلم های مختلفی چون Armageddon، Pearl Harbor، Gone Baby Gone و Gone Girl و فیلم های بسیار دیگری ایفای نقش کرده است. با این حال شاید بتوان شهرت و محبوبیت او را تا حد زیادی به ایفای نقش بتمن نسبت داد. بن افلک برای ایفای نقش خود در این فیلم نیاز داشت تا بدنی فوق العاده برای خود بسازد چراکه انتظار مردم از چنین شخصیتی در این فیلم بسیار بالا بود و او باید از لحاظ فیزیکی انتظار طرفداران خود را برآورده می‌کرد. برای این منظور، او والتر نورتون جونیور را به عنوان مربی خود انتخاب کرد. بن افلک به خوبی والتر نورتون جونیور را می‌شناسد چرا که پیش از این فیلم نیز آن ها مدت ها با یکدیگر تمرین می‌کردند و والتر نورتون مربی بلندمدت بن افلک بوده است. چطور مانند بتمن بدنی فوق العاده داشته باشیم؟ / بن افلک رازهای رسیدن به بدن بتمن را افشا کرد! بن افلک برای اینکه بتواند شخصیت بتمن را به خوبی در این فیلم اجرا کند، روی رشد عضلات، فیزیک و سلامت روانی خودش تمرکز کرد. در اینجا به بررسی تمرینات و رژیم غذایی بن افلک می‌پردازیم:

برنامه تمرینی بن افلک برای نقش بتمن

والتر نورتون اهداف مشخصی را برای هر گروه عضلانی در بدن بن افلک در نظر گرفته بود و همچنین دائما برنامه تمرینی او را اصلاح و تغییر می‌داد. لباس مخصوص بتمن حدود 34 کیلوگرم وزن داشت و به همین دلیل والتر نورتون روی عضله سازی و توان کلی بدن بن افلک تمرکز کرده بود. یکی از اهداف اصلی بن افلک این بود که کنار عضله سازی در حجم مناسب، وزن زیادی را از دست ندهد. با این حال او از تمرینات هوازی دست نکشید اما آن ها را تا حداقل مقدار ممکن کاهش داد. طبق صحبت های مربی او، بن افلک 10 الی 15 دقیقه ابتدایی هر جلسه تمرینی را با تمرینات هوازی آغاز می‌کرد. از تمرینات هوازی او می‌توان به دستگاه الپتیکال و دوچرخه ثابت اشاره کرد. چطور مانند بتمن بدنی فوق العاده داشته باشیم؟ / بن افلک رازهای رسیدن به بدن بتمن را افشا کرد! بن افلک برای عضله سازی تمرینات سنگین و خسته کننده ای را انجام داد. این تمرینات شامل تمرینات مقاومتی به کمک وزن بدن و تمرینات مقاومتی به کمک وزنه های مختلف بود. از این تمرینات می‌توان به پلانک، لانج، حمل اشیا و وزنه های سنگین، جلوبازو با دمبل، زیربغل قایقی و پیاده روی کشاورز اشاره کرد. تمرینات او در طول روز حدود 2 ساعت طول می‌کشید که او این دو ساعت را به سه قسمت مختلف تقسیم کرده بود تا به هدف خود که بدنی کات شده و جذاب بود، دست پیدا کند. قسمت اول این تمرینات مربوط به تمرینات حرکتی و به هدف گرم کردن کل بدن بود. تمرینات این قسمت شامل خزیدن حلزونی، تمرینات کششی برای ساق پا، مرد عنکبوتی، پلانک و دستگاه الپتیکال بود. تمرکز قسمت دوم، روی عضله سازی و ایجاد تعادل بین عضلات قسمت های مختلف بدن بود. این قسمت شامل تمریناتی مانند پل، بالا آوردن زانوهای آویزان، پل باسن و بارفیکس بود. چطور مانند بتمن بدنی فوق العاده داشته باشیم؟ / بن افلک رازهای رسیدن به بدن بتمن را افشا کرد! تمرکز قسمت سوم، روی افزایش قدرت بدن و تناسب اندام بود. از تمرینات این قسمت می‌توان به اسکوات گابلت، دوچرخه ثابت، زیربغل قایقی، جلوبازو دمبل متناوب، اسکوات جانبی و زیربغل سیمکش میله V اشاره کرد. نورتون برای اینکه عضلات به تمرینات مختلف عادت نکنند و روی هر عضله به مقدار کافی تمرکز شود، گاهی اوقات تمرینات بن افلک را تغییر و آن ها را اصلاح می‌کرد. افلک معمولا دو تمرین اساسی را در اکثر جلسات تمرینی انجام می‌داد: بارفیکس و بارفیکس دست برعکس. با کمک این دو تمرین ساده، او موفق شد تا به قدرت فیزیکی و حجم عضلانی مورد نیاز برای ایفای نقش بتمن برسد. چطور مانند بتمن بدنی فوق العاده داشته باشیم؟ / بن افلک رازهای رسیدن به بدن بتمن را افشا کرد!

رژیم غذایی بن افلک برای نقش بتمن

بن افلک برای رسیدن به بدن مورد نیاز نقش بتمن، از رهان جالادی متخصص تغذیه کمک گرفت. آن ها یک برنامه غذایی را تنظیم کردند که تمام نیازهای غذایی بن افلک در آن به خوبی تامین می‌شد. در این رژیم غذایی، استفاده از محصولات لبنی ممنوع و استفاده از سدیم و کربوهیدرات به صورت کنترل شده مجاز بود. کربوهیدرات مورد نیاز او از صرف غذاهایی مانند برنج قهوه ای، سبزیجات سبز و جو دو سر تامین می‌شد. افلک معمولا به هنگام صبح، از سفیده تخم مرغ، موسلی و موز استفاده می‌کرد. این مواد غذایی انرژی مورد نیاز او را در طول روز تامین می‌کردند. او برای ناهار از گوشت بدون چربی مانند سینه مرغ کبابی و سیب زمینی شیرین تفت داده شده استفاده می‌کرد. چطور مانند بتمن بدنی فوق العاده داشته باشیم؟ / بن افلک رازهای رسیدن به بدن بتمن را افشا کرد! بازیگر بتمن برای شام از کلم بروکسل بخارپز شده و بروکلی به همراه پروتئین های بدون چربی مانند سینه مرغ پخته شده یا ماهی سالمون کبابی استفاده می‌کرد. افلک به کمک اسنک های سالم، انرژی مورد نیاز خود در در بین وعده های غذایی تامین می‌کرد. از این اسنک ها می‌توان به اسنک های پروتئینی، بادام های بدون نمک و سیب اشاره کرد. قبل از صبحانه نیز برای اینکه انرژی مورد نیاز تمرینات سنگین خود را تامین کند، از اسموتی های پروتئینی استفاده می‌کرد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...