دخترانی که باعث شدند رونی کلمن قید خانه محبوبش را بزند!

رونی کلمن بعد از ۲۶ سال زندگی در خانه‌اش، حالا مجبور به عوض کردن آن شده است.
کدخبر (171775) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:28
0 218
دخترانی که باعث شدند رونی کلمن قید خانه محبوبش را بزند!
رونی کلمن بعد از ۲۶ سال زندگی در خانه‌اش، حالا مجبور به عوض کردن آن شده است.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ است و این را نمی‌توان انکار کرد. علی‌رغم اینکه او چندین سال پیش از رقابت‌های حرفه‌ای بازنشسته شد، اما همچنان توده عضلانی، آمادگی بدنی و هیکل فوق‌العاده او الهام‌بخش چندین بدنساز حرفه‌ای است که قصد دارند برای بزرگ‌ترین عناوین این ورزش رقابت کنند. رونی کلمن 8 عنوان قهرمانی مستر المپیا را در دوران حرفه‌ای خود به‌دست آورده است. از زمانی که او پا به عرصه مسابقات دسته آزاد مردان گذاشت، کمتر کسی توانست با وی مبارزه کند و باید صادقانه اعتراف کرد که او در دوران خودش بی‌بدیل بود. فلکس ویلر و کوین لورون و جی کاتلر از معدود بدنسازانی بودند که توانستند کنار رونی کلمن رقابت شانه‌به‌شانه‌ای داشته باشند. او با وجود بازنشستگی، همچنان این ورزش را از نزدیک دنبال می‌کند و نظرات خود را در مورد آخرین اتفاقات دنیای بدنسازی ارائه می‌دهد. کانال یوتیوبی او بیش از 1.6 میلیون مشترک دارد. در ویدئویی که چند روز پیش از طریق این کانال منتشر شد، رونی عنوان کرد که در حال فروش خانه خود در آرلینگتون تگزاس است.

دخترانی که باعث شدند رونی کلمن قید خانه محبوبش را بزند!علت فروش خانه رونی کلمن چیست؟

علت فروش خانه رونی کلمن به این دلیل است که بچه‌های او در حال رشد هستند و همسرش از او درخواست خانه بزرگتری کرده است. رونی در پست اینستاگرام خود این موضوع را صادقانه بیان کرد. قهرمان هشت دوره مستر المپیا، در توضیحی که در کنار این ویدئو منتشر کرده، آورده است:
بعد از 26 سال زندگی در خانه دوست داشتنی‌ام، بالاخره آن را می‌فروشم تا به خانه‌ای بزرگتر برای خانواده بزرگترم نقل مکان کنم. امیدوارم یکی دیگر به همان شکلی که من عاشقش شدم، عاشق این خانه شود. من قصد داشتم بمانم برای همیشه. اما همسرم خانه بزرگتری برای دختران در حال رشد ما می‌خواست. این خانه دارای بهترین سالن بدنسازی و بهترین اتاق‌ها برای زندگی است. ما به‌تازگی جکوزی جدیدی نصب کردیم که دختران آن را دوست دارند. بنابراین اگر کسی می‌خواهد کمی از تاریخ را خریداری کند، برای بازدید از آن به‌سراغ ما بیاید.
دخترانی که باعث شدند رونی کلمن قید خانه محبوبش را بزند!این اسطوره بدنسازی می‌گوید که قصد داشت برای همیشه در این خانه بماند اما شرایط باعث شده تا خانه خود را به فروش بگذارد. این خانه به مدت 26 سال محل زندگی یکی از بزرگترین بدنسازان جهان بوده است. خانه او دارای سه حمام، پنج اتاق خواب با یک سالن بدنسازی خانگی است. دارنده هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا برای انجام تمرینات سنگین به سالن ورزشی محلی می‌رفت و از سالن بدنسازی خانگی خود فقط برای انجام تمرینات هوازی استفاده کرد. طبق اعلام شرکت املاک و مستغلات آمریکایی Zillow، خانه رونی کلمن به قیمت 495 هزار دلار فروخته می‌شود. برخی از هواداران این بدنساز افسانه‌ای به شوخی زیر این پست نوشته‌اند که آیا خود رونی کلمن هم به همراه این خانه فروخته می‌شود؟ دخترانی که باعث شدند رونی کلمن قید خانه محبوبش را بزند!در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...