شکیرا به پیکه خیانت کرده بود؟ / وقتی مدافع سابق بارسلونا به مادر فرزندانش شک کرد!

انشار شایعه‌ای در سال ۲۰۱۷ مبنی بر رابطه شکیرا با یک خواننده جوان، جرارد پیکه را کلافه کرده بود.
کدخبر (171489) | 05 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:48
0 188
شکیرا به پیکه خیانت کرده بود؟ / وقتی مدافع سابق بارسلونا به مادر فرزندانش شک کرد!
انشار شایعه‌ای در سال ۲۰۱۷ مبنی بر رابطه شکیرا با یک خواننده جوان، جرارد پیکه را کلافه کرده بود.

به گزارش سرخ نیوز، جوردی مارتین، خبرنگار مشهور اسپانیایی مدعی شده است که جرارد پیکه، مدافع سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بدون خبر قبلی، در یکی از جلسات عکاسی و فیلمبرداری شکیرا حاضر شد، زیرا شایعاتی مبنی بر خیانت نامزدش شنیده بود. در سال ۲۰۱۷، اخباری مبنی بر رابطه پنهان شکیرا و مالوما، خواننده جوان و مطرح کلمبیایی به گوش جرارد پیکه رسید و او تصمیم گرفت زمانی که این دو مشغول کار بر روی پروژه‌ای مشترک هستند، بدون اطلاع قبلی در محل حاضر شده تا رفتار شریک زندگی‌اش را زیر نظر بگیرد. شکیرا به پیکه خیانت کرده بود؟ / وقتی مدافع سابق بارسلونا به مادر فرزندانش شک کرد! شکیرا و مالوما آهنگ «Clandestino» را در سال 2018 منتشر کردند، در حالی که زمزمه‌هایی مربوط به رابطه پنهانی آن‌ها پس از همکاری شکل گرفته برای آهنگ Chantaje در سال ۲۰۱۶ به شنیده می‌شد. جوردی مارتین می‌گوید که این اخبار، باعث آزار جرارد پیکه شده است. این خبرنگار اسپانیایی در این خصوص افزود:

ضبط موزیک ویدیوی Clandestino از ساعت ۸ یکی از شب‌های ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز شد و در کمال تعجب، جرارد پیکه بدون اطلاع قبلی، ساعت ۱۱ در استودیوی فیلمبرداری حضور پیدا کرد. در آن زمان، شایعات زیادی مبنی بر رابطه مخفیانه شکیرا و مالوما وجود داشت همین باعث حضور ناگهانی جرارد پیکه در جلسه فیلمبرداری بود تا ببیند بین این دو نفر، چه خبر است! من اما هرگز رابطه خاصی بین شکیرا و مالوما ندیدم؛ آن‌ها یک دوستی عالی داشتند و یکدیگر را تحسین می‌کردند. فرضیات مبنی بر رابطه عاشقانه این دو هنرمند هرگز صحت نداشت، زیرا شکیرا عاشق پیکه بود.

شکیرا به پیکه خیانت کرده بود؟ / وقتی مدافع سابق بارسلونا به مادر فرزندانش شک کرد!

پیکه و شکیرا از هم جدا شدند، اما با خیانت جرارد!

جرارد پیکه و شکیرا سال گذشته پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر خیانت ستاره بارسلونا، از یکدیگر جدا شدند. بعدا از این جدایی، شکیرا حضانت قانونی فرزندانش را عهده‌دار شد و به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و جرارد پیکه هم خود را از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته کرد. شکیرا پس از این جدایی اما ساکت ننشست و بارها چه در مصاحبه‌های خود و چه در آهنگ‌هایش، به صورت مستقیم و غیرمستقیم به پیکه کنایه زد و او را عامل نابودی زندگی‌شان دانست. جرارد پیکه به همراه نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی، به‌نظر زندگی خوبی دارد و این دو اخیرا سفری مشترک به ابوظبی امارات داشته‌اند. جرارد پیکه بزودی راهی ایالات متحده آمریکا خواهد شد تا با فرزندانش میلان و ساشا ملاقات داشته باشد، فرزندانی که مانع همراهی کلارا چیا با پدرشان در این سفر شدند. هزینه‌های ملاقات پیکه و فرزندانش طبق توافق صورت گرفته با شکیرا، تماما برعهده خواننده کلمبیایی خواهد بود. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...