همه لباس های عجیب و یکسان ویکتوریا بکهام و همسرش ؛ آن ها هنوز به رسم قدیم خود وفادارند!

طبق یک عادت قدیمی، ویکتوریا بکهام و دیوید بکهام با یکدیگر لباس‌های مشابه می‌پوشند.
کدخبر (171486) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:09
0 150
همه لباس های عجیب و یکسان ویکتوریا بکهام و همسرش ؛ آن ها هنوز به رسم قدیم خود وفادارند!
طبق یک عادت قدیمی، ویکتوریا بکهام و دیوید بکهام با یکدیگر لباس‌های مشابه می‌پوشند.

به گزارش سرخ نیوز، تصاویری که دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام از خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، نشان می‌دهد که این زوج سرشناس هنوز حاضر نیستند که روز خاصی که در آن هر دو به یک شکل لباس می‌پوشند را کنار بگذارند. ویکتوریا و دیوید بکهام که از سال 1999 با یکدیگر ازدواج کرده‌اند، به‌عنوان یکی از قدرتمند‌ترین و الهام‌بخش‌ترین زوج‌های بریتانیا محسوب می‌شود و لباس‌های همسانی که آن‌ها در روزهای مشخصی به تن می‌کنند، در تاریخ مد و لباس ثبت شده است. درست زمانی که فکر می‌کردیم دوران پوشش‌های همسان ویکتوریا و دیوید به پایان رسیده، آن‌ها طرفداران خود را با پوشیدن یک مدل جین مشابه متعارف غافلگیر کردند. البته ویکتوریا 49 ساله، با انتشار تصاویر لباس‌های مشابهشان در استوری‌های اینستاگرام ادعا کرد که پوشیدن این ترکیب لباس ازسوی او و همسرش به طور اتفاقی رخ داده؛ چراکه خودش از کسانی است که پوشیدن لباس‌های یکسان را مورد تمسخر قرار می‌دهد.

دیوید و ویکتوریا بکهام ؛ علت لباس‌های یکسان چیست؟

ویکتوریا بکهام با دست انداختن همسرش به‌خاطر انتخاب لباسی که داشته، در کنار او ایستاد و با ژست‌های مختلف چندین عکس با یکدیگر انداختند. ویکتوریا در توضیح این عکس‌ها نوشته:
فکر می‌کردم این روزها به پایان رسیده است. البته من اول این لباس را پوشیده بودم.
همه لباس های عجیب و یکسان ویکتوریا بکهام و همسرش ؛ آن ها هنوز به رسم قدیم خود وفادارند! با این حال پیش از این هم این زوج محبوب با پوشیدن لباس‌های مشابه در مراسم‌های مختلف و حضور روی فرش قرمز، هوادارانشان را شگفت‌زده کرده بودند. اگرچه ممکن است انتخاب‌های جسورانه لباس آن‌ها در سال‌های اخیر کاهش یافته اما نمی‌توان انکار کرد که برخی از نمادین‌ترین پوشش‌های آن‌ها در طی سال‌هایی که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند، به تیتر اخبار تبدیل شده است. در سال 1999 ویکتوریا و دیوید بکهام در جشن سالانه «گالا کلاب ورساچه» در لندن حضور پیدا کردند و بلافاصله پس از هجوم خبرنگاران به سوی فرش قرمز، آن‌ها سرشان را برگرداندند. خواننده سابق گروه «اسپایس گرلز» و ستاره سابق منچستر یونایتد تمام تلاش خود را به کار می‌بستند تا بهترین انتخاب لباس را برای مهمانی‌های معتبری که در آن برخی از بزرگترین سلبریتی‌های جهان در آن حضور داشتند، داشته باشند. در یکی از این مراسم‌ها، ویکتوریا بکهام و همسرش که در آن زمان جوان بودند، کت و شلوارهای چرمی همسان با یقه جسورانه را انتخاب کردند. این پوشش آن‌ها به‌سرعت به تیتر اخبار رسانه‌ها تبدیل شد. البته پیش از آن هم لباس‌های مشابهی که این زوج می‌پوشیدند، مورد توجه قرار می‌گرفت اما لباس چرمی چشم‌نواز آن‌ها، هرگز فراموش نخواهد شد. همه لباس های عجیب و یکسان ویکتوریا بکهام و همسرشآن‌ها در مراسم بنیاد خیریه التون جان در سال 2001 لباس جالب دیگری را انتخاب کرده بودند. در این مراسم، ویکتوریا با یک لباس سرمه‌ای و سرخابی با چاپ گل رز شبیه یک سنیوریتا اسپانیایی بود که ظاهری شگفت‌انگیز به وی داده بود. در عین حال، دیوید با پوشیدن یک پیراهن سفید و دستمال گردن سرخابی و کت شلوار مشکی، پوشش جسورانه همسرش را تکمیل کرد. همه لباس های عجیب و یکسان ویکتوریا بکهام و همسرش 02این زوج طرفدار مد، همچنین در فرش قرمز فیلم «Charles James: Beyond Fashion Met Ball» در سال 2014، با ظاهری باکلاس و شیک مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند. ویکتوریا و دیوید دیگر از آن لباس‌های چرمی فاصله گرفته بودند و با لباس‌های سفید مشابه و بسیار شیک روی فرش قرمز ظاهر شدند. دیوید اگرچه کت و پیراهن سفیدی به تن داشت اما با شلوار مشکی و یک پاپیون زیبا ظاهر خود را متمایز کرده بود. همه لباس های عجیب و یکسان ویکتوریا بکهام و همسرش ؛ آن ها هنوز به رسم قدیم خود وفادارند! بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...