تمرینات بدنسازی یکی از زیباترین بازیگران زن هالیوود برای بازی در نقش زن شگفت انگیز

گل گدوت، بازیگر سرشناس هالیوودی برای بازی در فیلم زن شگفت انگیز، تمرینات بدنسازی فشرده‌ای را انجام داده است.
کدخبر (171361) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:03
0 407
تمرینات بدنسازی یکی از زیباترین بازیگران زن هالیوود برای بازی در نقش زن شگفت انگیز
گل گدوت، بازیگر سرشناس هالیوودی برای بازی در فیلم زن شگفت انگیز، تمرینات بدنسازی فشرده‌ای را انجام داده است.

به گزارش سرخ نیوز، گل گدوت یکی از هنرپیشه‌های هالیوودی است که عمده شهرت او به‌خاطر بازی در نقش اصلی فیلم زن شگفت‌‌انگیز است. گدوت اخیراً توضیح داده بود که چگونه یک رژیم غذایی سخت را دنبال کرده، مانند یک ورزشکار حرفه‌ای تمرین کرده و انواع مختلفی از تکنیک‌های مبارزه را آموخته است تا برای ایفای این نقش آماده شود. این مقاله در تلاش است تا رژیم غذایی و تمرینات ورزشی گل گدوت در جهت رسیدن به فیزیک بدنی لازم برای ایفای نقش در فیلم زن شگفت‌انگیز را توضیح دهد.

تمرینات بدنسازی یکی از زیباترین بازیگران زن هالیوود برای بازی در نقش زن شگفت انگیزتمرینات بدنسازی گل گدوت

گل گدوت برای ایفای نقش در فیلم زن شگفت‌انگیز، تحت آموزش‌های فشرده قرار گرفت. هیکل لاغر «واندر وومن» و عضلات دوسر بازوی جذابش، نتیجه شش ماه تمرین فشرده روزانه به‌مدت شش ساعت در باشگاه بدنسازی بود. گل گدوت در این شش ساعت، دو ساعت تمرین در باشگاه، دو ساعت اسب سواری و دو ساعت کروگرافی یا رقص‌آرایی تحت هدایت مربی سوئدی خود یعنی مگنوس لیگدبک انجام می‌داد. تمرینات بدنسازی گل گدوت شامل تمرینات ترکیبی کاردیو و تمرینات قدرتی با تمرکز بر آمادگی عمومی بدن بود. به گفته لیگدبک، تمرینات او بر روی عضله‌سازی و تقویت عضلات محوری بدن تمرکز داشت. این تمرینات شامل ورزش‌های معمولی کاردیو مانند دوی سرعت روی تردمیل، دوچرخه و پاروزنی، همراه با شنا رفتن و حرکت کوهنوردی بود. تمرینات بدنسازی یکی از زیباترین بازیگران زن هالیوود برای بازی در نقش زن شگفت انگیزتمرینات قدرتی گل گدوت نیز شامل دمبل زدن، چرخش دمبل، حلقه‌های تقویت کننده همسترینگ، پرس زانو، پرس پا، اسکیت پرشی، تقویت هیپ، تمرین با توپ‌های ثابت، حلقه‌های دوسر کابلی بازو، جمجمه‌شکن و غیره بود. این تمرینات به گدوت کمک کرد تا به هیکل ابرقهرمانی خود دست یابد. کروگرافی یا رقص‌آرایی نیز به او کمک نمود تا چندین حرکت نمایشی در زن شگفت‌انگیز انجام دهد و از این بابت تحسین تماشاگران و کارگردان فیلم را برانگیخت. این تمرینات علاوه‌بر این، با قوی‌تر کردن او، احتمال آسیب‌دیدن در هنگام فیلم‌برداری صحنه‌های اکشن را نیز کاهش دادند. گل گدوت می‌گوید که از صخره‌نوردی نیز به‌شدت لذت می‌برد. این ورزش کمک زیادی به ساخت عضلات قوی و زیبای او در پاها، سینه، شکم و شانه‌ها کرده است.

تمرینات بدنسازی یکی از زیباترین بازیگران زن هالیوود برای بازی در نقش زن شگفت انگیزرژیم غذایی گل گدوت برای بازی در زن شگفت‌ انگیز

رژیم غذایی گل گدوت غالباً شامل غذاهای سالم و مفید برای بدن و وعده های کنترل شده بود. او برای اینکه بدن خود را برای فیلم زن شگفت انگیز آماده کند، رژیم غذایی سرشار از فیبر، سبزیجات و پروتئین مصرف کرد. غذاهای پروتئینی انتخابی او شامل مرغ، ماهی و گوشت گاو بود. این بازیگر نسبت به مصرف میوه‌ها و آب‌میوه‌هایی که قند طبیعی بالایی دارند نیز احتیاط به خرج داده بود. او سبزیجات کم‌کالری با فیبر بالا و آب سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم پیچ را جایگزین مصرف آبمیوه کرد. گدوت با گنجاندن چربی‌های مفید و کربوهیدرات‌های پیچیده در رژیم غذاییش خود را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌داشت. با این حال، رژیم غذایی گل گدوت بیش از حد سختگیرانه نبود؛ زیرا او به خواسته خودش این رژیم را انتخاب کرد. هوس‌های ناسالم غذایی او همبرگر و بستنی است. اما از آنجایی که گدوت غذا را به‌مثابه سوخت بدن خود می‌داند، مصرف غذاهای ناسالم خود را محدود کرد و همچنین از زیاد مصرف کردن یا کاملاً قطع کردن مصرف آن‌ها نیز خودداری کرد.

زن شگفت انگیز چگونه ساخته شد؟

گل گدوت برای ساختن بدن مناسب زن شگفت‌انگیز، همان‌قدر که به یک برنامه تمرینی نیاز داشت، به یک رژیم غذایی متعادل هم وابسته بود؛ زیرا رژیم‌های غذایی نامناسب و استراحت ناکافی، کارایی روتین تمرین را تا حدود سی درصد کاهش می‌دهند. رژیم غذایی گل گدوت در تلاش او برای دستیابی به اندام زن شگفت ‌انگیز بسیار مهم بود و به او کمک کرد تا انرژی مورد نیاز برای تمرینات فشرده خود را تأمین کند. او همچنین از اینکه می‌دانست زیاد یا کم غذا نمی‌خورد و تغذیه متعادلی دارد نیز بسیار خرسند بود. گل گدوت در سال‌های اخیر با بازی در فیلم‌هایی مانند سریع و خشن ۹: حماسه، چشم و هم‌چشمی، مجرم، مرگ برروی نیل، وضعیت قرمز و... طوفانی در هالیوود به پا کرده است. گدوت علاوه‌بر بازیگری، در مدلینگ هم موفق بوده است و در چندین رقابت بین‌المللی شرکت کرده است. همچنین برندهایی چون گوچی، جگوار کارز، میس سیکستی، اینترتینمنت ویکلی، گلامور و کاسموپلیتن نیز او را برای نمایش و پوشیدن محصولات خود انتخاب کرده‌اند. او علاوه‌بر این سفیر برند ریبوک بوده و برای این برند نیز فعالیت تبلیغاتی انجام داده است. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...