رژیم غذایی آیشواریا رای ؛ سوپراستار بالیوود چگونه به دنیای حرفه‌ای بازگشت؟

پنج کاری که آیشواریا رای باچان برای کاهش وزن خود پس از تولد فرزندش آرادیا انجام داد.
کدخبر (171781) | 07 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:49
0 543
رژیم غذایی آیشواریا رای ؛ سوپراستار بالیوود چگونه به دنیای حرفه‌ای بازگشت؟
پنج کاری که آیشواریا رای باچان برای کاهش وزن خود پس از تولد فرزندش آرادیا انجام داد.

به گزارش سرخ نیوز، آیشواریا رای پس از افزایش وزن ناشی از بارداری و زایمان دختر خود آرادیا باچان به شکل بی‌رحمانه‌ای در فضای مجازی تحت تمسخر قرار گرفت. در این مقاله پنج کاری که آیشواریا برای کم کردن وزن اضافی خود انجام داد را مورد بررسی قرار می‌دهیم. آیشواریا رای باچان از نخستین بازیگران زنی بود که در پلتفرم‌های جهانی حضور موفق داشت. او نه تنها توانست با برخی از بزرگ‌ترین نام‌های جهان همبازی شود، بلکه همچنین توانست نماینده کشور خود در جشنواره فیلم کن، برنامه تلویزیونی اپرا وینفری و چندین پلتفرم معتبر دیگر شود. آیشواریا رای و آبیشک باچان فرزند آمیتا باچان در سال 2011 صاحب یک دختر به نام آرادیا باچان شدند و به دنبال اتفاقات متعاقب آن، این بازیگر به طرز بی‌رحمانه‌ای مورد ترول و تمسخر قرار گرفت.

رژیم اصولی ستاره زن بالیوود برای بازگشت مجدد به دنیای حرفه‌ای

این قضیه جای تعجب داشت. چرا که این بازیگر مانند هر بانوی دیگری در دوران بارداری خود دچار افزایش وزن شد. دختر شایسته سال ۱۹۹۴ جهان به جای گرفتن تصمیم عجولانه و رفتن به باشگاه یا پیروی از رژیم‌های غذایی من‌درآوردی مضر، وقت خود را صرف کاهش وزن اصولی و بازگشت مجدد به دنیای حرفه‌ای کرد.

کاهش وزن پس از زایمان آیشواریا رای

عادات صبحگاهی: آیشواریا صبحش را با یک لیوان آب گرم به همراه لیمو آغاز می‌کند. ترکیب ویتامین سی و آب گرم موجب تقویت بدن شما در مواجهه با التهاب و نفخ می‌شود. تامین آب بدن: آیشواریا روزانه هشت لیوان آب می‌خورد تا مطمئن شود که بدنش از کم‌آبی رنج نمی‌برد. محدود کردن حجم وعده‌های غذایی و افزایش تعداد آن‌ها: آیشواریا رای سعی می‌کند غذاهای مورد علاقه خودش را بخورد اما حجم هر وعده غذایی را محدود کرده است و پرخوری نمی‌کند. آیشواریا همچنین تعداد وعده‌های غذایی خود را افزایش داده است اما در هر وعده حجم غذا را کم کرده است. غذاهای ناسالم: تنها چیزی که آیشواریا به طور کامل از عادات خود حذف کرده است خوردن غذای ناسالم و فست فود است. این ستاره از خوردن شیرینی‌های مضر، فست فود و غذاهای سرخ کردنی اجتناب می‌کند. ورزش: علاوه بر عادات غذایی و کنترل آن‌ها آیشواریا روزانه ۴۵ دقیقه یوگا تمرین می‌کند. او همچنین هرچند وقت یکبار به باشگاه می‌رود اما بالاتر از همه این‌ها آیشواریا هر روز صبح به پیاده‌روی سریع که باعث افزایش ضربان قلب می‌شود، می‌رود. شاید کاهش وزن خیلی دشوار نباشد اما مسئله مهم‌تر تداوم و استمرار است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...