قرار عاشقانه فرناندو آلونسو و تیلور سوئیفت؟ / شایعه ای که حساس شد!

فرناندو آلونسو با به اشتراک گذاشتن یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی، به شایعه ارتباط عاشقانه‌اش با تیلور سوئیفت دامن زد.
کدخبر (172024) | 07 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:13
0 142
قرار عاشقانه فرناندو آلونسو و تیلور سوئیفت؟ / شایعه ای که حساس شد!
فرناندو آلونسو با به اشتراک گذاشتن یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی، به شایعه ارتباط عاشقانه‌اش با تیلور سوئیفت دامن زد.

به گزارش سرخ نیوز، اخیرا شایعه‌ای مطرح شده است مبنی بر ایجاد رابطه عاشقانه بین فرناندو آلونسو، راننده مشهور فرمول یک با تیلور سویفت، خواننده مطرح آمریکایی. حالا این زمزمه‌ها، با ویدیویی که آلونسو در صفحه تیک‌تاک خود به اشتراک گذاشت، رنگ و بوی جذاب‌تری به خود گرفته است!

رابطه فرناندو آلونسو و تیلور سویفت ؛ همه چیز از یک آهنگ شروع شد

فرناندو آلونسو ۴۱ ساله در ویدیوی خود، از آهنگ «کارما» تیلور سویفت استفاده کرد و او این کلیپ را پس از چند ثانیه بی‌حرکت ماندن، با چشمک زدن به پایان رساند. قرار عاشقانه فرناندو آلونسو و تیلور سوئیفت؟ / شایعه ای که حساس شد! تیلور سوئیفت ۳۳ ساله در این بخشی از این آهنگ، می‌گوید «کارما دوست پسر من است» و به نظر می‌رسد این راننده مشهور فرمول یک یا مشغول مورد تمسخر قراردادن کسانی است که فکر می‌کنند او با تیلور قرار می‌گذارد، یا خود را کارما خطاب کرده و این اخبار را تایید می‌کند.

ملاقات های مخفیانه تیلور سویفت و فرناندو آلونسو راننده فرمول یک

چند رسانه اسپانیایی گزارش می‌دهند که تیلور سویفت و فرناندو آلونسو به شکل رسمی باهم وارد رابطه نشده و قرار نگذاشتند، اما به مدت یک هفته همدیگر را ملاقات می‌کردند. هیچ یک از طرفین تاکنون نسبت به این شایعات واکنش نشان نداده‌اند. سویفت اخیراً پس از شش سال به رابطه خود با جو آلوین، بازیگر ۳۱ ساله انگلیسی پایان داد زیرا ظاهراً او آمادگی ازدواج و تشکیل زندگی مشترک را نداشت. قرار عاشقانه فرناندو آلونسو و تیلور سوئیفت؟ / شایعه ای که حساس شد! فرناندو آلونسو که طرفدار باشگاه رئال مادرید است، از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ با راکل دل روزاریو، خواننده اسپانیایی ازدواج کرده بود. او همچنین به مدت یک سال با لارا آلوارز، گزارشگر و مجری تلویزیونی نامزد کرد اما این رابطه به سرانجام نرسید. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...