ماجرای ازدواج جکی چان / جلسه با 3000 زن برای جلب رضایت!

جکی چان یکی از محبوب ترین بازیگران نه تنها در شرق آسیا بلکه در دنیاست، همین موضوع حواشی زیادی را پیرامون این ستاره ایجاد کرده است.
کدخبر (171983) | 07 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:12
0 189
ماجرای ازدواج جکی چان / جلسه با 3000 زن برای جلب رضایت!
جکی چان یکی از محبوب ترین بازیگران نه تنها در شرق آسیا بلکه در دنیاست، همین موضوع حواشی زیادی را پیرامون این ستاره ایجاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، بیش از نیم دهه است که جهان سینما شاهد نقش‌آفرینی جکی چان، ستاره هالیوود و اسطوره اکشن است. این ستاره سینما برای طرفداران خود همه کار کرده است. از صداگذاری انیمیشن‌ها گرفته تا فیلم‌های اکشن هاردکور و فیلم‌های کمدی با بازی و امضای خود. او به خوبی توانسته است عشق و تحسین هوادارانش را در عرصه هنر به دست آورد. جای هیچ تعجبی ندارد که پسر کاراته‌باز با شیرین‌کاری‌های جذابش در عرصه‌های مختلف صدا و تصویر، عشق و محبت بسیاری از زنان را در سراسر جهان جذب خود کرده باشد. اما چیزی که شاید بسیاری از ما ندانیم این است که این ستاره به حدی در قلب زنان ژاپنی جا گرفته است که برای ازدواج نیاز به گرفتن اجازه از آن‌ها دارد. وقتی جکی چان برای ازدواج با 3000 زن تشکیل جلسه داد

جکی چان برای ازدواج کردن ناچار به گرفتن رضایت از زنان ژاپنی بود

جکی چان به عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازیگران طنزی است که تاکنون شناخته شده است. این قضیه را می‌شود از میزان عشق و علاقه زیادی که او از مخاطبان خود دریافت می‌کند متوجه شد. جکی چان تأثیر عمیقی بر چندین نسل متمادی از مخاطبان گذاشته است. پسر کاراته‌باز قهرمان دوران کودکی بسیاری از مردم بوده است و کم‌کم از خود زندگی بزرگتر شده است. این قضیه برای او زمانی مشخص شد که متوجه شد چقدر طرفدارانش برای او سر و دست می‌شکنند. زمانی که جکی چان اعلام کرد که می‌خواهد ازدواج کند بسیاری از طرفداران او دست به واکنش جنون‌آمیز زدند. هنگامی که چان می‌خواست فیلم ساعت شلوغی دو را منتشر کرد با بلک فیلم یک مصاحبه کرد و در آن توضیح داد چقدر برایش سخت است که از سمتی طرفداران شرقی و از سوی دیگر طرفداران غربی خود را راضی نگه دارد. در ادامه او توضیح داد از زمانی که تبدیل به ستاره سینما شده است توجه بسیاری از زنان را به خود جلب کرده است. جکی چان فاش کرد که در پی ازدواج او با جوآن لین در سال ۱۹۸۲ و انتشار خبر آن، تعدادی از زنان آسیایی دست به خودکشی زدند. وی برای اینکه جلوی خودکشی‌های بعدی را بگیرد، مجبور شد قرار ملاقاتی ترتیب دهد و در آن از ۳۰۰۰ بانوی ژاپنی برای ازدواج کردن اجازه بگیرد. وقتی جکی چان برای ازدواج با 3000 زن تشکیل جلسه داد او می‌گوید:
من در آن زمان به ژاپن رفتم و با ۳۰۰۰ هوادار خود صحبت کردم و به آن‌ها توضیح دادم که تنها یک نسخه از جکی چان در جهان وجود دارد. سپس از آن‌ها پرسیدم حالا اجازه دارم ازدواج کنم؟ و همه آن‌ها یکصدا گفتند: نه! گفتم اجازه دارم دوست دختر داشته باشم؟ و آن‌ها دوباره تکرار کردند: نه! پرسیدم اجازه دارم موهای خودم را اصلاح کنم؟ و جمعیت دوباره پاسخ داد: نه! ژاپنی‌ها مجنون‌ترین هواداران جهان هستند. در هنگ کنگ با من مثل یک آدم معمولی رفتار می‌کردند. اما در کره و برخی از کشورهای دیگر، نوع هواداری خیلی دیوانه‌وار به نظر می‌رسد. البته الان خیلی وقت است که از آن دوران گذشته است و همه آن هواداران بزرگ شده‌اند و ازدواج کرده‌اند. داشتن هواداران وفادار یک نعمت است. آن‌ها علی‌رغم اینکه ازدواج کرده‌اند و صاحب فرزند شده‌اند اما به فرزندانشان گفته‌اند که فیلم‌های من را ببینند.
در سال‌های اخیر از میزان جنون طرفداران چان به او کاسته شده است اما او هم‌چنان به سبب تلاش‌های بیشماری که برای سینما کرده است در خاطر هواداران مانده است. وقتی جکی چان برای ازدواج با 3000 زن تشکیل جلسه داد

چگونه ساعت شلوغی تبدیل به یکی از آثار برجسته جکی چان شد؟

چیزی که ساعت شلوغی را پس از انتشار آن در سال ۱۹۸۲ تبدیل به یک فیلم پرفروش کرد طیف گسترده بازیگران آن بود. نقش‌آفرینی فوق‌العاده کریس تاکر و جکی چان موجب شد تا تفاوت‌های فرهنگی آن دو در مقابل هم به نمایش دربیاید. تاکر هنر طنازی و خونسردی کلاسیک آمریکایی خود را به فیلم آورد و چان هنرهای رزمی و طنازی بازیگوشانه‌ای که در فیلم‌های قبلی خود بروز داده بود را در فضای فیلم به خوبی به نمایش درآورد. تلفیق دو گانه هنر این دو هنرمند محبوب، موجب تبدیل ساعت شلوغی به یک فیلم بلاک باستر شد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...