فقط پای جذابیت ظاهری در میان نیست/ آلیشا لمان ؛ فوتبالیستی که مورد تحسین رونالدو قرار گرفت

کدخبر (172416) 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:20
0 585
آلیشا لمان نشان داده است که علاوه بر جذابیت‌های ظاهری، از نظر فنی نیز حرفی‌هایی برای گفتن دارد.

به گزارش سرخ نیوز، آلیشا لمن، بازیکن سوئیسی باشگاه استون ویلا، محبوب‌ترین فوتبالیست زن در اینستاگرام است که معمولا در پست هایش مهارتهای فوتبالی‌اش با هوادارانش به اشتراک می گذارد. آلیشا لمان 24 ساله که در اینستاگرام 12.9 میلیون فالوور دارد، در پست اخیرش چندین و چند تاکتیک و مهارت فوتبالی‌اش را به شیوه های مختلفی به نمایش گذاشته که از جمله آنها یک گل والی است که بعد از چند حرکت تاکتیکی وارد دروازه کرده و یا صحنه ای از یک حرکت حیرت انگیز با توپ که درنهایت به سقف دروازه کوبیده شد. بعد از انتشار این ویدیو، هواداران زیادی برای او کامنت گذاشتند و این ویدیو بیش از 800 هزار بار لایک شده تا مشخص شود که مهارت‌ها و استعدادهای او کاملا به چشم می‌آیند.

آلیشا لمان ، رونالدو هم به وجد آورد

حالا رونالدوی برزیلی، اسطوره دنیای فوتبال هم با لایک کردن این ویدیو از آلیشا لمان، به نحوی عملکرد این ستاره جوان سوئیسی را تحسین کرده. در این میان، ریچل دالی، هم تیمی آلیشا به شوخی گفته که در جلسات تمرینی تیم از این حرکات خبری نیست و گفته:

چرا این حرکت‌ها را در جلسات تمرینی انجام نمی‌دهی؟

جالب اینجاست که مهارت‌های آلیشا لمان تنها به فوتبال محدود نمی‌شود و او با به نمایش گذاشتن توانایی‌هایش در ورزش تنیس، تحسین پتروس تسیتسیپاس، تنیسور حرفه‌ای یونانی را نیز برانگیخته است. [irp posts="162385" ] لمان که در 18 بازی این فصل تیمش در سوپرلیگ زنان، 3 گل زده و 2 پاس گل داده، گفته که می‌کوشد تا به عنوان یک فوتبالیست بزرگ و توانا شناخته شود. او در گفت‌وگو با تاک اسپورت یادآوری کرده که درنظر دارد تا از طریق پست‌هایش در شبکه های اجتماعی به ارتقای سطح فوتبال زنان کمک کند. آلیشا لمان گفته:

بعید می دانم که بتوان فوتبال زنان و مردان را مقایسه کرد. چون دیدگاه مردم به ما و به فوتبالیست‌های مرد کاملا متفاوت است. اصلا این نگاه‌ها یکسان نیست. فوتبال زنان همیشه در درجه دوم است و فکر نمی‌کنم هرگز بتوانیم به سطح اول برسیم؛ چون برای بسیاری از افراد، فوتبال مردان در اولویت اول است. آنها درباره فوتبال زنان فکر نمی‌کنند و این مشکل بزرگی است. حالا شبکه‌های اجتماعی واقعا به کمک ما می‌آیند؛ چون مردم در عمل می‌بینند که ما هم می‌توانیم فوتبال بازی کنیم.

فقط پای جذابیت ظاهری در میان نیست/ آلیشا لمان ؛ فوتبالیستی که مورد تحسین رونالدو قرار گرفت او ادامه داد:

وقتی افراد برای اولین بازی به تماشای بازی ما می‌آیند، می‌گویند که: "نه، آنقدرها هم بد نیست" آنها واقعا شگفت زده می‌شوند؛ ولی مردم بدون آنکه بازی ما را ببینند، به راحتی قضاوت می‌کنند. ولی آیا روزی می‌رسد که این برابری در فوتبال ایجاد شود؟ راستش را بخواهید بعید می‌دانم؛ شاید 100 سال دیگر، ولی در آن زمان ما دیگر نیستیم. امیدوارم که جام جهانی فوتبال زنان، ما را به سمت جلو براند. ما باید در لحظه زندگی کنیم و قدر داشته‌هایمان را بدانیم و فوتبال‌مان را رشد دهیم.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...