جنیفر لوپز و نقش آفرینی در یک فیلم مرتبط با کشتی

جنیفر لوپز ، خواننده و بازیگر سرشناس هالیوودی، به زودی در یک درام ورزشی با موضوع کشتی ایفای نقش خواهد کرد.
کدخبر (172135) | 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:12
0 141
جنیفر لوپز و نقش آفرینی در یک فیلم مرتبط با کشتی
جنیفر لوپز ، خواننده و بازیگر سرشناس هالیوودی، به زودی در یک درام ورزشی با موضوع کشتی ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، بن افلک همسر جنیفر لوپز که تهیه کنندگی فیلم »Unstoppable» (غیرقابل توقف) را برعهده دارد، همسرش را برای بازیگری در این فیلم دعوت کرده است. این فیلم، دومین فیلمی است که تحت نظارت کمپانی «Artists Equity» که زیر نظر افلک و مت دیمون اداره می شود، ساخته خواهد شد و داستان زندگی آنتونی روبلز را روایت می کند. اولین فیلم ساخت این کمپانی، یک درام ورزشی با نام «air» (هوا) بود که داستان آن برند کفش کتانی مایکل جردن، اسطوره NBA است و به زودی به اکران عموم در خواهد آمد.

داستان زندگی آنتونی روبلز ، کشتی گیر سرشناس آمریکایی به صورت فیلم ساخته می شود

اما فیلم Unstoppable، با اقتباس از کتاب خاطرات آنتونی روبلز به نام «غیرقابل توقف: از ضعف تا شکست ناپذیری» ساخته می شود و داستان زندگی آنتونی روبلز، کشتی گیر سرشناس آمریکایی را روایت می کند که با وجود معلولیت مادرزادی و داشتن تنها یک پا، توانسته بود تا در دوران تحصیل، در مسابقات کشتی ایالت آریزونا، به عنوان قهرمانی برسد. جنیفر لوپز و نقش آفرینی در یک فیلم مرتبط با کشتی 02کارگردانی این فیلم برعهده گلدنبرگ است که چندی پیش با فیلم آرگو، جایزه اسکار بهترین تدوین را دریافت کرده بود. اخیرا بن افلک اعلام کرده که همسرش جنیفر لوپز، در فیلمنامه «هوا» به او کمک زیادی کرده و از استعداد او در این زمینه حسابی شگفت زده شده بود. افلک در این رابطه به هالیوود ریپورتر گفته بود:
خدایا، جنیفر لوپز حیرت آور است. او درک فوق العاده ای از نحوه تکامل مد از طریق فرهنگ به عنوان ترکیبی از موسیقی، ورزش، سرگرمی و رقص دارد.

نقش آفرینی های اخیر جی لو در سینما

جنیفر لوپز امسال نیز در کمدی رمانتیک و اکشن استودیوی آمازون با نام «Shotgun Wedding» ایفای نقش کرد و فیلم بعدی اش «مادر» نام دارد که از 12 می، در نت فلیکس به نمایش در خواهد آمد و او در این فیلم نقش یک قاتل را بازی می کند که از مخفیگاهش بیرون آمده تا از دخترش محافظت کند. جنیفر لوپز و نقش آفرینی در یک فیلم مرتبط با کشتی

موضوع فیلم غیرقابل توقف چیست؟

فیلم غیرقابل توقف، داستان زندگی آنتونی روبلز است که زمانی که کلاس هشتم بود، وارد دنیای کشتی شد. او در طول دوران تحصیل در دبیرستانی در آریزونا، مسابقات کشتی را بدون شکست و مجموعا 96-0 به پایان برد و در نهایت به عنوان قهرمانی رسید. جرل جروم، بازیگر برنده جایزه امی، نقش روبلز را ایفا خواهد کرد و جنیفر لوپز نیز دیگر ستاره این فیلم خواهد بود و کارگردانی این فیلم را بیلی گلدنبرگ بر عهده خواهد داشت. جنیفر لوپز و نقش آفرینی در یک فیلم مرتبط با کشتی 02خود آقای روبلز نیز در حال حاضر به عنوان یک سخنران انگیزشی و البته مفسر کشتی مشغول فعالیت است و در عین حال بنیان گذار «بنیاد غیرقابل توقف روبلز» است. این بنیاد با جمع آوری کمک های مالی مردمی، به ورزشکاران محروم در دبیرستان ها کمک کرده و از تلاش های آن در زمینه های علمی و ورزشی حمایت می کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...