قدرت یک مرد، به فرزندان اوست؛ خانواده، اولویت اول و آخر لی هنی !

لی هنی اسطوره بدنسازی که در دوران حرفه ای خود به هشت قهرمانی در مستر المپیا رسید، بزرگترین عاملی که در زندگی او باعث شادی و نشاط می‌شود و به او انگیزه می‌دهد را افشا کرد.
کدخبر (172088) | 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:03
0 134
قدرت یک مرد، به فرزندان اوست؛ خانواده، اولویت اول و آخر لی هنی !
لی هنی اسطوره بدنسازی که در دوران حرفه ای خود به هشت قهرمانی در مستر المپیا رسید، بزرگترین عاملی که در زندگی او باعث شادی و نشاط می‌شود و به او انگیزه می‌دهد را افشا کرد.

به گزارش سرخ نیوز، لی هنی قهرمان 63 ساله بدنسازی اخیرا در اینستاگرام موضوع مهمی را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است. او اظهار کرده که پدر بودن او بیشتر از هر چیز دیگری، حتی هشت قهرمانی در مستر المپیا، به او حس نشاط و شادی می‌دهد و از هر چیز دیگری برای او انگیزه بخش تر است.

موفقیتی که لی هنی از قهرمانی مستر المپیا بیش تر به آن افتخار می کند

خانواده لی هنی، اولویت اصلی این بدنساز کهنه کار به حساب می‌آید و او اخیرا تصویری از یک نقاشی را در اینستاگرام خود در این رابطه منتشر کرده است. این نقاشی، لی هنی و دخترش را به تصویر می‌کشد که لی هنی، دلسوزانه دختر خود را در آغوش گرفته است. قدرت یک مرد، به فرزندان اوست؛ خانواده، اولویت اول و آخر لی هنی ! او نوشت:
جدای از هر موفقیتی که من تاکنون به آن دست یافته ام، پدری کردن بهترین چیزی است که تاکنون به آن دست پیدا کرده ام. فارغ از هر موفقیت و دستاورد و ثروتی در دنیا، قدرت یک مرد، فرزندان او هستند؛ درست همانطور که خدا مقرر کرده است. دخترم؛ المپیا.
قدرت یک مرد، به فرزندان اوست؛ خانواده، اولویت اول و آخر لی هنی ! این بدنساز آمریکایی با وجود اینکه در دوران حرفه ای خود نیز خانواده خود را به عنوان اولویت اصلی اش در نظر گرفته بود، به دستاوردهای بزرگ و فوق العاده ای در دنیای بدنسازی رسید. او در طول دوران حرفه ای خود که حدود یک دهه به طول انجامید، از سال 1984 تا سال 1991 به هشت قهرمانی متوالی در مستر المپیا رسید و به یکی از جاودانه ترین بدنسازان تاریخ تبدیل شد. آرنولد شوارتزنگر پیش از ورود لی هنی به عرصه بدنسازی، به رکورد هفت قهرمانی متوالی در مستر المپیا رسید. لی هنی ملقب به «هرکول» رکورد ترمیناتور را شکست و به اولین بدنسازی تبدیل شد که به 8 قهرمانی پیاپی دست پیدا کرده و پس از او، رونی کلمن نیز به رکورد او دست پیدا کرد. لی هنی در دوران حرفه ای خود فیزیک خارق العاده ای را به نمایش گذاشت؛ فیزیکی که دست پیدا کردن به آن، بدون اراده و پشتکار آهنین او ممکن نبود. لی هنی بعد از هر سه روز تمرین، یک روز به خود استراحت می‌داد تا بتواند وظایف پدرانه خود را به خوبی انجام دهد و به خانواده اش رسیدگی کند. قدرت یک مرد، به فرزندان اوست؛ خانواده، اولویت اول و آخر لی هنی ! با این حال، این ستاره بزرگ با وجود تمام استعداد و توانایی هایش اظهار کرده که فشار زیادی را تحمل می‌کرده است. هنی در مصاحبه با لی لابرادا بنیان‌گذار Labrada Nutrition اظهار کرد:
زمانی که شما در اوج خود باشید، تنها یک اشتباه کوچک کافی است تا جایگاه خود را از دست بدهید. شما باید همواره تلاش کنید که در اوج بمانید و این فشار زیادی را به شما وارد می‌کند. شما باید همواره به دنبال این باشید که بتواند فیزیک بهتری را نسبت به قبل ارائه کنید. تمام این مسائل روی ذهن شما تاثیرگذار هستند و اگر شما نتوانید خودتان را جمع و جور کنید، قطعا استرس زیادی به شما وارد خواهد شد.

قدرت یک مرد، به فرزندان اوست؛ خانواده، اولویت اول و آخر لی هنی !

حامی بزرگ لی هنی برای قهرمانی در مستر المپیا

بدنساز سابق آمریکایی اظهار کرد که تنها یک نفر باعث شد که او بتواند تمام استرس و فشار وارده به او را تحمل کند و این شخص، شیرلی همسر او بود. هنی ادامه داد:
همسر من همواره از من حمایت کرد. زمانی که من هنوز رقابت می‌کردم، پدر بودم و صاحب دو فرزند بودم. بعضی از مردم می‌گویند که این موضوع می‌تواند باعث حواس پرتی شود اما این برای من صادق نبود. با وجود این خانواده و شیرلی همسرم بود که من توانستم تمام استرس و فشار وارده را تحمل کنم.
او هم اکنون پست های زیادی را در اینستاگرام از خانواده اش منتشر می‌کند و گاهی اوقات نیز، نکات مختلفی را در رابطه با بدنسازی و تمرینات مختلف به طرفداران خود آموزش می‌دهد. قدرت یک مرد، به فرزندان اوست؛ خانواده، اولویت اول و آخر لی هنی ! او همچنین طرفداران خود را به داشتن یک زندگی سالم و رعایت یک رژیم غذایی خوب تشویق می‌کند و همچنان در باشگاه تمرین می‌کند. طرفداران او نیز از او حمایت می‌کنند و او را دنبال می‌کنند. در اینجا تعدادی از واکنش های طرفداران را نسبت به این تصویر نقاشی، با هم می‌خوانیم:
- لی هنی تنها با همین یک پست به بدنساز مورد علاقه من تبدیل شد. - من بسیار خوشحالم که تو، خانواده ات را بر تمام مدال هایت ارجحیت می‌دهی.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...