دوره طلایی در مقابل دوره غول های بزرگ ؛ آرنولد شوارتزنگر مقابل رونی کلمن !

اخیرا تصاویری از مقایسه فیگورگیری آرنولد شوارتزنگر و رونی کلمن در شبکه های اجتماعی داغ شده که نظرات جالب هواداران را در پی داشته است.
کدخبر (171669) | 07 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:06
2 3097
دوره طلایی در مقابل دوره غول های بزرگ ؛ آرنولد شوارتزنگر مقابل رونی کلمن !
اخیرا تصاویری از مقایسه فیگورگیری آرنولد شوارتزنگر و رونی کلمن در شبکه های اجتماعی داغ شده که نظرات جالب هواداران را در پی داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی، در دوران حرفه ای خود در هفت سال متوالی قهرمانی مستر المپیا را از آن خود کرد. یکی از دلایل اصلی قهرمانی های او، فیزیک زیبا، متناسب و لاغر او بود. جالب است بدانید که دوره زمانی که آرنولد شوارتزنگر در آن رقابت می‌کرد، به دوره طلایی بدنسازی معروف است که یادآور سال های اولیه رقابت های بدنسازی است. با این حال، با ورود رونی کلمن قهرمان هشت دوره مستر المپیا به بدنسازی، مسیر این رقابت ها تا حدی عوض شد و به سمت فیزیک های بزرگ و غول پیکر مانند فیزیک رونی کلمن حرکت کرد. دوریان یتس نیز از دیگر بدنسازان غول پیکر هم دوره رونی کلمن بود که آتش این این تغییرات را شعله ور تر کرد و با 122 کیلوگرم وزن، به عنوان یکی از سنگین ترین بدنسازان تاریخ، در این رقابت ها شرکت کرد. دوره طلایی در مقابل دوره غول های بزرگ ؛ آرنولد شوارتزنگر در مقابل رونی کلمن ! کلمن اخیرا تصویری را در اینستاگرام منتشر کرده که در آن او و ترمیناتور در کنار یکدیگر در حال فیگورگیری هستند. تفاوت فیزیک این دو بدنساز کاملا در این تصویر مشخص است و این تفاوت، توجه طرفداران را به خود جلب کرد. کاربران زیادی این تصویر را مشاهده کردند و نظرات خود را در رابطه با این عکس اظهار کردند.

رونی کلمن مقابل آرنولد شوارتزنگر

این تصویر نمایان گر دو اسطوره بدنسازی در دوران حرفه ای آنهاست. آرنولد شوارتزنگر که هم اکنون 75 سال دارد در این تصویر فوق العاده زیبا و لاغر به نظر می‌رسد درحالی که «پادشاه» فیزیکی فوق العاده بزرگ و عضلانی دارد. عضلات، تمام قسمت های بدن کلمن را فرا گرفته و این باعث شده تا او مانند یک غول بزرگ به نظر برسد. این موضوع در رابطه با قهرمان هفت دوره مستر المپیا صادق نیست و واضح است که حجم عضلات او کمتر است؛ مخصوصا در ناحیه پا. هوادران نیز این تفاوت ها را دیدند و نظرات جالب خود را در رابطه با این تصویر بیان کردند. دوره طلایی در مقابل دوره غول های بزرگ ؛ آرنولد شوارتزنگر در مقابل رونی کلمن ! این تصویر توجه مخاطبان تا حدی به خود جلب کرد که بسیاری از آن ها حتی کپشن این پست را نخواندند و سریعا نظر خود را در رابطه با تفاوت های این دو فیزیک اظهار کردند. هواداران به دو دسته تقسیم شدند: طرفداران فیزیک آرنولد شوارتزنگر و طرفداران فیزیک رونی کلمن. در اینجا تعدادی از این واکنش ها را با یکدیگر می‌خوانیم.

واکنش طرفداران به فیزیک رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر

این پست، هفت روز پیش منتشر شد و تاکنون بیش از 400 هزار بار لایک شده و بیش از 1200 نفر، در رابطه با این تصویر اظهار نظر کردند. کاربری نوشت:
واضح است که رونی کلمن از آرنولد بهتر است.
شخص دیگری به نکته خنده داری اشاره کرد:
اینجا مشخص می‌شود که کدام بدنساز از تمرینات پا فرار کرده است!
طرفدار دیگری نوشت:
کلمن واقعا بزرگ است در حالی که بدن آرنولد، لاغر تر و کات شده تر است.
کاربر دیگری به یک نکته جالب اشاره کرد:
این دو بدنساز در دو دوره متفاوت رقابت کردند. آرنولد در دوره طلایی بدنسازی و کلمن در دوره فیزیک های غول پیکر. هر دو، اسطوره های دوران خود محسوب می‌شوند.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
آرنولد اسطوره تکرار نشدنی بدنسازی ،تنها بدنسازی که اسمش در گینس ثبت شده، سینه ها و باریکی کمر آرنولد بی نظیره
کاربر سایت
04 شهریور 1402
افسوس و صد حیف که فرصت ندارم و خیلی کار و بار دارم .. وگرنه آرنولد و رونی کولمن و دوریان یتس و جِی کاتلر و کوین لورون و شان رِی و سایر قهرمانان عزیز و بزرگوار این رشته رو پودر میکردم و با فاصله بسیار زیاد روی سکوی اول می ایستادم ... واقعاً خیلی حیف شد.!
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...