علاقه متفاوت و خاص جیسون موموا به سنگ نوردی

جیسون موموا توضیح می‌دهد که برای انجام سنگ نوردی چه مسیری طی می‌کند تا آن را انجام دهد.
کدخبر (172187) 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:52
0 245
جیسون موموا توضیح می‌دهد که برای انجام سنگ نوردی چه مسیری طی می‌کند تا آن را انجام دهد.

به گزارش سرخ نیوز، یک نیم‌نگاه به اندام جیسون موموا، کافی است تا متوجه شوید که او تا چه حد به فیزیک ظاهری‌اش اهمیت می‌دهد. در طول سال‌های اخیر نیز همیشه هواداران جیسون، فیزیک ظاهری او و اندام روی فرمش را تحسین کرده‌اند. او به‌عنوان یک بازیگر، با داشتن اندامی آماده و ورزیده، توانایی بازی کردن در نقش‌های خاص و ویژه را دارد. این بازیگر 43 ساله در چندین نقش اکشن بازی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به نقش آکوامن اشاره کرد. البته باید این نکته را در نظر داشت که او برای حفظ اندام ورزیده‌اش، تلاش زیادی انجام داده و هرزمان که کمی اضافه‌وزن پیدا می‌کند، ورزش‌ها و تکنیک‌های خاصی را دنبال می‌کند که یکی از ورزش‌های محبوب او صخره‌نوردی است.

علاقه متفاوت و خاص جیسون موموا به سنگ نوردی

سنگ‌نوردی به سبک جیسون موموا

21 اکتبر سال 2021، جیسون در یوتیوب ویدیویی را منتشر کرد تا هوادارانش را در جریان نحوه تمریناتش برای حفظ تناسب اندام برای بازی کردن در نقش آکوامن قرار دهد. در این ویدئو، جیسون را در یک باشگاه سنگ‌نوردی در اونتاریو می‌بینیم که می‌گوید:
به‌خاطر بیماری کووید 19، من آنقدرها که می‌بایست، تمرین نکرده‌ام و کار سخت است. ولی دوباره برمی‌گردیم.
  در این مجموعه ورزشی، یک دیواره سنگ‌نوردی به ارتفاع 15 متر دیده می‌شود و جیسون موموا در ادامه توضیح می‌دهد که چرا شیفته سنگ‌نوردی است:
من جایگاه ویژه‌ای در قلبم برای باشگاه سنگ‌نوردی دارم. به این خاطر که در آیووای آمریکا بزرگ شده‌ام و در آنجا امکانات زیادی برای سنگ‌نوردی نبود و برای این کار باید سفرهای طولانی انجام می‌دادم. اما حالا دیدن، آموزش و تماشای رشد بچه‌ها در این شرایط، خیلی هیجان‌انگیز است.
جیسون موموا درعین حال به این نکته اشاره کرده که حتی زمانی که از التهاب تاندون (که باعث ایجاد درد و حساسیت در خارج از مفاصل می‌شود) رنج می‌برده هم عاشق سنگ‌نوردی بوده. متأسفانه این مشکل، برروی برنامه تمرینی او تأثیرگذار بوده و در برخی مواقع، یک دستیار، بازوهای او را ماساژ می‌داده. در ادامه این ویدئو، جیسون موموا به پسرعمویش نحوه صعود از صخره را یاد می‌دهد. عشق او به سنگ‌نوردی را در سریال جدید «The Climb» نیز می‌توان دید.
علاقه متفاوت و خاص جیسون موموا به سنگ نوردی در خلاصه داستان این سریال می‌خوانیم:
برای همه مشتاقان سنگ‌نوردی! شاید بخواهید سریال جدید HBO Max را ببینید. میزبان شما جیسون موموا، مگان مارتین، شرکت‌کننده مسابقه American Ninja Warrior و کریس شارما، صخره‌نورد افسانه‌ای هستند. صخره‌نوردی یک ماجراجویی چشم‌نواز است که زندگیتان را تغییر می‌دهد. در این مسابقه، سنگ‌نوردان آماتور، با چندین چالش سخت روبه‌رو می‌شوند و برخی از ترسناک‌ترین صعودهای جهان را انجام می‌دهند تا بتوانند عنوان بهترین سنگ‌نورد آماتور را مال خود کرده و جایزه 100 هزار دلاری را به خانه ببرند. آن‌ها باید دست خالی و بدون ابزار، از چندین صخره بالا بروند و این رقابت در شرایط مختلف آب و هوایی برگزار می‌شود. در عین حال، آن‌ها هیچ طناب کمکی‌ای نیز به همراه نخواهند داشت.
در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...