محمد علی کلی به دنیای مجازی می‌رود؛ میراثی که همچنان پابرجاست!

به لطف همکاری با Zeblocks، مجموعه NFT محمد علی کلی که ادای احترامی به این بوکسور فقید است راه اندازی می شود.
کدخبر (172017) | 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:49
0 94
محمد علی کلی به دنیای مجازی می‌رود؛ میراثی که همچنان پابرجاست!
به لطف همکاری با Zeblocks، مجموعه NFT محمد علی کلی که ادای احترامی به این بوکسور فقید است راه اندازی می شود.

به گزارش سرخ نیوز، محمد علی کلی یک پدیده فرهنگی و یکی از نمادین ترین بوکسورهای تاریخ بود که به خاطر حرف‌های تند و تیز، روحیه ورزشکاری الهام بخش و تعهد تزلزل ناپذیرش به عدالت اجتماعی شهرت داشت. علیرغم مرگ محمد علی در سال 2016، جهان همچنان زندگی قبل و بعد از مرگ این اسطوره فقید را دنبال می‌کند و به میراث بر جای مانده از وی توجه دارد. در عین حال همچنان پروژه‌ها و ابداعات جدیدی به افتخار او راه اندازی می‌شود. مجموعه NFT محمد علی کلی یکی از این پروژه‌ها است که در واقع همکاری بین گروه املاک و مستغلات محمد علی و پلتفرم بلاک چین ZeBlocks بوده که قصد دارد میراث محمد علی را با مجموعه‌ای از مصنوعات هنری دیجیتالی حفظ کند. محمد علی کلی به دنیای مجازی می‌رود؛ میراثی که همچنان پابرجاست! در حالی که برخی بر این باورند که چنین کاری خارج از اصول اخلاقی بوده و وجهه محمد علی کلی را زیر سوال می‌برد، از سوی دیگری این همکاری باعث ایجاد سر و صدای زیادی در میان طرفداران بوکسور فقید و حامیان دنیای هنر NFT شده است. چندی روز پیش حساب رسمی محمد علی در توییتر اعلامیه ای مبنی بر راه اندازی مجموعه NFT محمد علی با مشارکت Zeblock منتشر کرد. در این توییت آمده است:

محمد علی با Zeblock برای راه‌اندازی یک مجموعه رسمی NFT به نام خودش شراکت خواهد داشت.

محمد علی کلی به دنیای مجازی می‌رود؛ میراثی که همچنان پابرجاست!

حمایت طرفداران از NFT محمد علی کلی

طرفداران بوکسور افسانه‌ای که فعالیت‌های اجتماعی گسترده‌ای داشت، با سرعت و اشتیاق به راه اندازی این NFT پاسخ دادند. یکی از کاربران حمایت و هیجان خود را از این پروژه ابراز کرد و گفت:
من همیشه از این پروژه حمایت می‌کنم و منتظر هستم ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.
دیگری هم نوشته:
در مورد راه اندازی چنین پروژه‌ای هیجان زیادی دارم. محمد علی کلی محبوب‌ترین بوکسور تمام تاریخ است.
یکی دیگر از کاربران هم از مشارکت خود در این پروژه ابراز رضایت داشته و عنوان کرده که باعث افتخارش است که در پروژه به نام محمد علی کلی همکاری می‌کند. محمد علی کلی به دنیای مجازی می‌رود؛ میراثی که همچنان پابرجاست!

ادای احترام به محمد علی کلی ؛ تکنولوژی به دنبال حفظ میراث ورزشکار قرن

رونمایی اخیر از مجموعه NFT محمد علی، شور و هیجان زیادی را میان طرفداران این بوکسور بزرگ و هواداران دنیای بوکس را برانگیخته است. این اتفاق نشان می‌دهد که محمد علی کلی همچنان جایگاه والای خود را میان عامه مردم حفظ کرده و تاثیر بر فرهنگ اجتماعی کشورهای مختلف کماکان پابرجا مانده است. اکنون به لطف همکاری با Zeblocks، هواداران فرصت بیشتری برای شناخت دستاوردهای علی و مشارکت او در بوکس به شیوه ای تازه و جذاب دارند. به طور کلی، مجموعه NFT محمد علی کلی ادای احترامی ستودنی به یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران تاریخ است که تاثیرش را هنوز می توان در دنیای امروز دید. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...